سفارش آنلاین غذا از بهترین رستوران های کرج

منبع: همگردی

4

1402/2/27

00:14


سفارش آنلاین غذا کرج

کافی است چرخی در خیابان های کرج بزنید تا با تعداد زیادی از رستوران و کافه ها روبه رو شوید که انواع غذا و نوشیدنی ها را سرو می کنند و با محیط و دکوراسیونی متنوع آماده پذیرایی از شما هستند. اما در این مطلب می خواهیم به سراغ رستوران هایی برویم که امکان سفارش آنلاین غذا کرج را در اختیار مشتریان خود قرار داده اند.

سفارش آنلاین غذا کرج

در معرفی بهترین رستوران کرج که خدمات آنلاین ارائه می دهد، به سراغ نظرات مشتریان این کلان شهر رفتیم تا بتوانیم به مواردی اشاره کنیم که از نظر کیفیت سرویس دهی و غذاها در سطح بالایی قرار گرفته اند:

رستوران حاج عباس کرج

اولین گزینه در لیست ما مربوط به رستوران حاج عباس کرج است. مکانی که تخصص اصلی اش پخت انواع کباب بوده و یکی از سالن های غذاخوری قدیمی در این منطقه به حساب می آید. در این مجموعه می توانید پیش غذاهای ایرانی را هم در کنار انواع نوشیدنی های سرد سفارش دهید.

خرید کباب شهر کرج

کافه رستوران چنین

اگر به محیط و دکوراسیون رستورانی که مراجعه می کنید، اهمیت می دهید، چنین می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. با ورود به فضای رستوران، شاهد طراحی زیبا، محیط آرام، مبلمان شیک و سقف زنبوری خواهید بود که حس بسیار خوبی را به شما منتقل می کند. همچنین این رستوران می تواند هر فردی را با هر سلیقه ای راضی کند، چرا که در منوی خود انواع غذاهای فرنگی، دریایی و استیک را جای داده و البته بخشی از منو را هم به افراد گیاهخوار اختصاص داده است.

آشپزخانه صدف

برای سفارش آنلاین کباب شهر کرج و انواع خورشت می توانید آشپزخانه صدف را انتخاب کنید. این سالن غذاخوری در گلشهر واقع شده و منوی آن با قیمتی باور نکردنی در اختیار شماست. کوبیده دو سیخ و زرشک پلو با مرغ جزو پرطرفدارترین غذاهای این رستوران است.

رستوران روما

در سال 85 بود که زمزمه های تاسیس یک رستوران بین المللی به گوش رسید و نام آن روما بود. این مجموعه برای جذب مشتریان بیشتر، منوی خود را با تنوع بالایی از غذاهای ایرانی، خارجی و فست فود در نظر گرفته است. زمانی که وارد روما می شوید، شاهد پنجره های بزرگی خواهید بود که دید خوبی را از شهر پیش چشمان شما قرار می دهد و حس و حال بی نظیری را در هنگام صرف غذا در شما ایجاد خواهد کرد. اما در صورت تمایل می توانید غذای مورد نظر خود را به صورت آنلاین نیز از این رستوران سفارش دهید.

باغ رستوران دهکده کرج

برای سفارش آنلاین غذا در گلشهر کرج ، می توانید باغ رستوران دهکده را هم انتخاب کنید. شعبه دوم این مجموعه در خیابان گلزار غرب واقع شده و نام آن در اسنپ فود نیز دیده می شود. در این مجموعه غذاها از کیفیت بالایی برخوردارند و امکان صرف غذا در محیط بسته و باز وجود دارد. فضای خارجی رستوران پر از آلاچیق هایی است که در فضای سبز آن قرار گرفته اند.

خرید آنلاین کباب شهر کرج

رستوران یوسف کرج

یوسف با آلاچیق های زیبایی که با ظرفیت های مختلف در فضای خارجی خود قرار داده و سیستم های سرمایشی و گرمایشی مناسبی که برای آن ها در نظر گرفته، بهترین انتخاب برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی است. در صورت مراجعه به این غذاخوری طعم کباب های معروف آن را امتحان کنید.

کافه رستوران پلاس

پلاس، جزو کافه رستوران های قیمت متوسط کرج بوده و امکان سفارش آنلاین کباب شهر کرج را در اختیار شما قرار داده است. این مجموعه در عظیمیه قرار گرفته و منوی صبحانه، ناهار و شام دارد. شما می توانید غذای خود را در فضای باز این مجموعه میل کنید یا آن را به صورت آنلاین سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

رستوران سزار کرج

یکی دیگر از غذاخوری های کرج که در بلوار سراداران شرقی واقع شده، با نام سزار شناخته می شود. این مجموعه منوی بین المللی داشته و برای افرادی که به این غذاها علاقه دارند کاملا مناسب است. سزار از سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرده و امروز به یکی از معروف ترین ها در این کلان شهر تبدیل شده است. قیمت غذاهای این رستوران در سطح متوسطی قرار دارد و می توانید از خدمات سفارش آنلاین غذا کرج استفاده کنید.

سفارش آنلاین، روشی مناسب برای زندگی مدرن

در دنیای مدرن امروز، افراد زیادی به دلیل داشتن مشغله کاری از خدمات آنلاین برای برطرف کردن نیازهایشان استفاده می کنند. یکی از این فعالیت ها نیز سفارش آنلاین غذاست. اسنپ فود نقش مهمی را در این پروسه بازی کرده و امروزه یکی از بهترین و کامل ترین پلتفرم ها در این زمینه است. رستوران هایی که در این مطلب به معرفی آن ها پرداختیم و صدها رستوران دیگر در اسنپ فود فعال هستند و امکان سفارش را در اختیار مشتریان خود قرار داده اند.

هر کدام از این مجموعه ها صفحه ای مخصوص به خود داشته و منو و اطلاعاتشان را در داخل آن قرار داده اند. شما می توانید از میان منوی رستوران مورد علاقه تان و با توجه به قیمت هر کدام از آیتم ها، گزینه مورد نظرتان را انتخاب و به سبد خرید اضافه کنید، تا پس از آماده سازی در بسته بندی بهداشتی و مناسب به دستتان برسد. در پایان، اگر شما هم تجربه استفاده از خدمات اسنپ فود را داشته اید، نظرات خود را در مورد نحوه سرویس دهی آن با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو