تصویر پشت صحنه فیلم Captain America 4 لباس جدید آنتونی مکی را نشان می‌دهد

منبع: گیمفا

7

1402/2/27

12:39


به تازگی تصویری از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Captain America 4 منتشر شده که لباس جدید آنتونی مکی را نشان می‌دهد.

تصویر پشت صحنه فیلم Captain America 4 لباس جدید آنتونی مکی را نشان می‌دهد

به تازگی تصویری از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Captain America 4 منتشر شده که لباس جدید آنتونی مکی را نشان می‌دهد.

فیلمبرداری فیلم کاپیتان آمریکا ۴ (Captain America 4) در جریان است و همین نیز سبب شده تا برخی از افراد سعی کنند تا در محل فیلمبرداری این اثر در آتلانتای جورجیا حاضر شوند تا بتوانند جزئیاتی از این اثر تازه از دنیای سینمایی مارول را متوجه بشوند.

به تازگی تصاویری از پشت صحنه فیلمبردرای فیلم «کاپیتان آمریکا ۴» منتشر شده که در یکی از آن‌ها که در ادامه مشاهده می‌کنید، بخشی از لباس ابرقهرمانی جدید آنتونی مکی به چشم می‌خورد. آنتونی مکی که در سریال فالکون و سرباز زمستانی (The Falcon and the Winter Soldier) نقش سم ویلسون را بازی کرده بود و به عنوان کاپیتان آمریکای جدید انتخاب شد،‌ قرار است این نقش را در فیلم «کاپیتان آمریکا ۴» نیز بازآفرینی کند.

فیلم Captain America 4

فیلم Captain America 4

با اینکه این تصویر وضح و دقت زیادی ندارد اما از آن مشخص می‌شود که لباس تازه آنتونی مکی در فیلم «کاپیتان آمریکا ۴» نسبت به لباس قبلی وی تیره‌تر است و ستاره‌ای نیز روی آن به چشم می‌خورد. این در حالی است که او همچنان عینک خودش از لباس فالکون را دارد و همین نیز نشان می‌دهد که او برخی از ویژگی‎‌های لباس قبلی خودش را در این لباس تازه نیز گنجانده است.

همانند دیگر آثار دنیای سینمایی مارول، در حال حاضر خط داستانی فیلم «کاپیتان آمریکا ۴» مشخص نیست اما احتمال می‌رود که این اثر همچنان جنبه جاسوسی و سیاسی این بخش از دنیای سینمایی مارول را حفظ کند. همین نیز سبب شده تا تادئوس راس با بازی هریسون فورد در این فیلم حضور داشته باشد. از سوی دیگر، لیو تایلر بار دیگر نقش بتی راس را ایفا خواهد کرد، نقشی که او اولین بار در فیلم هالک شگفت‌انگیز (The Incredible Hulk) محصول سال ۲۰۰۸ بازی کرده بود. تیم بلیک نلسون نیز بار دیگر نقش ساموئل استرنز از فیلم «هالک شگفت‌انگیز» را در این اثر تازه بازآفرینی خواهد کرد.

فیلم «کاپیتان آمریکا ۴» قرار است در تاریخ ۳ ماه مه سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲) روی پرده سینماها اکران شود.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو