تاریخ پخش فصل دوم سریال Loki اعلام شد

منبع: گیمفا

5

1402/2/27

14:33


پس از مدت‌ها انتظار بالاخره کمپانی دیزنی از تاریخ پخش فصل دوم سریال مورد انتظار Loki خبر داده است.

تاریخ پخش فصل دوم سریال Loki اعلام شد

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره کمپانی دیزنی از تاریخ پخش فصل دوم سریال مورد انتظار Loki خبر داده است.

فصل نخست سریال Loki (لوکی) یکی از جذاب‌ترین آثار فاز چهارم دنیای سینمایی مارول لقب گرفت که ایده جهان‌های موازی را گسترش داد و از ابرشرور بزرگ بعدی MCU تحت عنوان کانگ فاتح رونمایی کرد. مسئله‌ای که سبب شده تا انتظارات از فصل دوم آن به شدت افزایش پیدا کند و این سریال به یکی از مهمترین پروژه‌های فاز پنجم بدل گردد که می‌تواند مخاطبین را بیش از پیش با اهداف کانگ فاتح آشنا نماید.

حال به لطف اکانت توویتر استودیو مارول متوجه شدیم که فصل دوم سریال لوکی برای پخش در تاریخ ۶ اکتبر (۱۴ مهر) برنامه‌‌ریزی شده تا با ۶ قسمت در جریان فصل هالووین از طریق سرویس دیزنی‌پلاس به استقبال مخاطبین برود.

در حالی که تاکنون اطلاعات بسیار کمی از فصل دوم این سریال با مخاطبین به اشتراک گذاشته شده اما تهیه‌کننده آن فاش کرده که لوکی با هنرنمایی تام هیدلستون قدم‌های نهایی خود برای تبدیل شدن به یک قهرمان را طی خواهد کرد و در این فصل بیش از پیش با موجودیت کانگ فاتح و نسخه‌های گوناگون آن آشنا خواهیم شد.

اگر که فیلم مرد مورچه‌ای ۳ را تماشا کرده باشید، می‌دانید که در آن با ۲ صحنه پس از تیتراژ روبرو شدیم که نخست به ورژن‌های مختلف کانگ پرداخت که زمینه‌چینی برای حضور آن‌ها در پروژه‌های مختلفی از دنیای سینمایی مارول بوده و سپس در صحنه پس از تیتراژ دوم نیز شاهد حضور لوکی و موبیوس ام. موبیوس در یک دوره تاریخی بودیم که با یکی از ورژن‌های کانگ روبرو شده بودند. مسئله‌ای که سبب شده تا به احتمال بسیار زیاد شاهد سفرهای زمانی گوناگونی در جریان فصل دوم سریال Loki باشیم.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو