معرفی بهترین مناطق کردان برای خرید ویلا و سرمایه گذاری | قیمت ارزان ترین ویلا تا گران ترین ویلا در کردان

4

1402/2/27

15:16


معرفی بهترین مناطق کردان برای خرید ویلا و سرمایه گذاری | قیمت ارزان ترین ویلا تا گران ترین ویلا در کردان

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

کردان کرج، یکی از جذاب ترین و بکر ترین مناطق اطراف شهر های کرج و تهران است که به سبب ویژگی های خود بسیار مورد توجه افراد عادی و علل خصوص سرمایه گذاران قرار گرفته است. اکثر مردم، کردان را به موجب ویلاهای بزرگ و گران قیمتش میشناسند، اما این طرز فکر اشتباه است! زیرا در کردان میتوانید ویلاهایی با رنج های قیمتی متفاوت در سبک های متفاوت با امکانات بی نظیر مشاهده کنید. همانطور که میدانید در چند سال اخیر به دلیل وضعیت بد اقتصادی کشورمان ایران قیمت ملک رشد فوق العاده چشمگیری داشته و سرمایه گذاران زیادی از این بابت سود های کلانی کسب کرده اند. منطقه کردان هم از این افزایش قیمت بی بهره نبوده و ویلاهای کردان در این سال ها افزایش قیمت چند درصدی داشته است. اما با این حال قیمت ویلا در کردان نسبت به مناطق دیگر ماننده لواسانات و مناطق شمالی کشور ماننده چالوس ارزان تر و اقتصادی تر است و این مسئله موجب شده تا سرمایه گذاران زیادی برای ساخت یا خرید ویلا به منطقه کردان سفر کنند.

 منطقه کردان به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم میشود و هر کدام از این بخش ها به مناطق بزرگ و روستاهای کوچک تقسیم میشود. معروف ترین مناطق کردان شمالی را میتوان به نام های آغشت، هرجاب، خوده منطقه کردان و کوهسار اشاره کرد. در مقابل معروف ترین و پر طرفدار ترین مناطق کردان جنوبی را هم میتوان به تهراندشت، سهیلیه و چهارباغ اشاره کرد. در این مقاله میخواهیم به شما ارزان ترین و جذاب ترین مناطق کردان را معرفی کنیم و به بررسی قیمت ویلا در این مناطق بپردازیم، پس تا پایان مارا همراهی کنید.

 

زمین  های کردان بهترین گزینه برای سرمایه گذاری با بودجه کم

زمین های کردان هماننده ویلاهای این منطقه جزو مناسب ترین و بهترین گزینه های سرمایه گذاری است. زمین های کردان از قیمت های بسیار پایین و باور نکردنی بهره میبرند. امکانات این زمین ها شامل چهاردیواری، انشعابات قانونی، وجود سند تکبرگ و... است. قیمت زمین در کردان کرج از 240 میلیون تومان شروع میشود و تا 6 میلیارد تومان هم میرسد. شاید برایتان سوال پیش بی آید که چگونه قیمت یک زمین در کردان 240 میلیون تومان است؟ شما میتوانید مشخصات و تصاویر این قطعه را با کد ho185 در سایت زمین مشاهده کنید. علاوه بر قیمت ارزان و سند دار بودن این قطعات، خاک زمین های سهیلیه حاصلخیز است و مناسب برای ساخت ویلا است. البته به این نکته هم باید اشاره داشت که منطقه کردان مشکل کمبود آب ندارد و شما میتوانید در این منطقه به راحتی از منابع آب آشامیدنی استفاده کنید.

برای دریافت اطلاعات کامل راجب زمین های کردان و قیمت زمین در کردان میتوانید با کلیک بر روی لینک

https://bia2safa.net/goto/web/url/3261620property-type/زمین/

وارد صفحه خرید زمین در کردان سایت zamiin شوید.

سهیلیه ارزان ترین و بزرگترین منطقه کردان برای سرمایه گذاری

سهیلیه کرج کجاست؟ شاید تا الان نام این منطقه به  گوشتان نخورده باشد، اما سهیلیه معروف ترین و محبوب ترین منطقه کردان میان خانواده های تهرانی و سرمایه گذاران است. سهیلیه خود به چند روستای کوچک و یک شهرک تقسیم میشود که معروف ترین این مناطق را میتوان به آغچه حصار، اغلان تپه، لشگرآباد، زکی آباد و شهرک زعفرانیه اشاره کرد. قیمت ویلا در سهیلیه به موقعیت مکانی، متراژ، امکانات و مشخصات ویلا بستگی دارد. برای مثال یک ویلای 300 متری در منطقه قاسم گرجی با امکانات و مشخصات آب و برق و گاز قانونی، 2 خواب و استخر رو باز را میتوانید با قیمت 2 میلیارد و 800 میلیون با کد mm5 در سایت زمین مشاهده کنید. در مقابل میتوانید در گران ترین منطقه سهیلیه یعنی شهرک زعفرانیه ویلایی هایی با بازه های قیمتی 9 میلیارد تا 30 میلیارد در سایت زمین مشاهده کنید. یکی از عواملی که سهیلیه را با سایر مناطق کردان متمایز و جذاب تر می‌سازد، وجود رنج قیمتی متفاوت است.

درصورتی که تصمیم دارید تا از به روز ترین اخبار قیمت ویلا در کردان یا قیمت ویلا در سهیلیه کرج خبر دار شوید یا به دنبال خرید ویلا در سهیلیه کرج هستید میتوانید با کلیک بر  روی آدرس https://bia2safa.net/goto/web/url/3261620 وارد برگه خرید ویلا در کردان سایت زمین شوید.

15

مسیر دسترسی به سهیلیه کرج

اگر تصمیم دارید به منطقه سهیلیه سفر کنید باید مسیری حدود 1 ساعت و 10 دقیقه ای را طی کنید. ابتدا خود را به اتوبان تهران-کرج برسانید، سپس وارد جاده کرج-هشتگرد شوید و پس گذراندن مسافتی به جاده اختصاصی سهیلیه میرسید و پس از مدت زمانی کوتاه به منطقه زیبا و خوش آب و هوای سهیلیه میرسید.

تهراندشت جذاب ترین منطقه کردان برای خرید ویلا

تهراندشت، دیگر منطقه کردان جنوبی است که از طبیعت بی نظیری بهره میبرد. تهراندشت به دلیل وجود درختان سرسبز و باغستان های متعدد به بهشت پنهان کردان معروف است. تهراندشت هم ماننده سهیلیه از روستاهای کوچک تشکیل میشود، که نام این روستاها شامل آران، سرخاب، رضاآباد، نمکلان و سعیدآباد است. اکثر ویلاهای تهراندشت از معماری های روز دنیا بهره میبرند و نمای این ویلاها همراه با درختان، منظره ای جذاب و دلچسبی را پدید آورده است. شاید با خودتان فکر کنید که ویلاهای تهراندشت به دلیل معماری جذاب و لوکس خود گران قیمت است. اما این طرز فکر کاملا غلط است و قیمت ویلا در تهراندشت از 3 میلیاردو 900 میلیون تومان آغاز و تا 30 میلیارد تومان هم میرسد. برای مثال یک ویلا در منطقه آران تهراندشت با مشخصات سند دار، استخر رو باز و انشعابات قانونی با قیمت 3 میلیارد و 900 معامله میشود. اگر بودجه کمی دارید و به فکر خرید ویلا در تهراندشت هستید میتوانید همین الان به سایت زمین بروید و با مراجعه به صفحه ویلا های تهراندشت، ویلای 2 میلیارد و 100 میلیون تومانی را در منطقه رضاآباد با کد ho166 مشاهده کنید.

چنانچه قصد دارید تا به صفحه خرید ویلا در تهراندشت سایت زمین مراجعه کنید و از قیمت ویلا در تهراندشت خبر دارشوید میتوانید با کلیک بر روی تارنمای https://bia2safa.net/goto/web/url/3261620city/تهراندشت/ وارد سایت زمین شوید و از ویلاهای تهراندشت به صورت آنلاین دیدن کنید.

16

کلام آخر

اگر قصد خرید ویلا در هریک از مناطق کردان را دارید و نیازمند یک مشاوره حرفه ای هستید تا تمام مشکلات و ابهامات شما را به صورت رایگان از بین ببرد، میتوانید با مراجعه به آدرس  Zamiin.ir وارد سایت زمین شده و با یکی از شماره های داخل سایت تماس بگیرید و با مشاوران و کارشناسان سایت زمین ارتباط برقرار کنید. شما میتوانید در سایت zamiin به روز ویلاهای کردان را برای فروش همراه با قیمت مشاهده کنید و تصمیم خود را برای خرید قطعی کنید.

 

نظرات


تصویری


ویدئو