عبور فروش بازی Darkest Dungeon 2 از ۵۰۰ هزار نسخه

منبع: زومجی

4

1402/2/27

15:19


عبور فروش بازی Darkest Dungeon 2 از ۵۰۰ هزار نسخه

بازی Darkest Dungeon 2 استودیو رد هوک اخیرا از حالت دسترسی زودهنگام خارج شد و هم‌اکنون در دسترس مشترک‌های استیم و اپیک گیمز قرار دارد. حال مشخص شد نسخه‌ی نهایی بازی فروشی بیش از ۲۳۰ هزار نسخه‌ای داشته که با محاسبه میزان فروش نسخه‌های ارلی اکسس، Darkest Dungeon 2 را به مجموع فروش ۵۰۰ هزار نسخه‌ای می‌رساند.

در همین راستا تیم سازنده از پشتیبانی بازیکنان تشکر کرد و گفت که برنامه‌های زیادی برای آینده دارد. تیم رد هوک قبل از عرضه‌ی بازی Darkest Dungeon 2 متعهد به ارائه‌ی به‌روزرسانی‌های محتوای رایگان و پشتیبانی از مادها شده بود. از همین رو بازیکنان می‌توانند انتظار دریافت محتوای جدید را داشته باشند.

داستان Darkest Dungeon 2 ادامه‌ی قصه‌ی بازی عرضه‌شده در سال ۲۰۱۶ را روایت می‌کند. این اثر در سبک نقش‌آفرینی، روگ‌لایت و مبارزات نوبتی توسعه یافته و داستان چندشاخه آن شامل تصمیم‌گیری برای کشتن یا آزادسازی افراد است. بازیکنان در مأموریت‌های گوناگونی شرکت خواهند کرد و می‌توانند کنترل ۱۲ قهرمان را به‌دست بگیرند تا در پنج منطقه‌ی ویران‌شده به تجربه بازی بپردازند. استودیو رد هوک در گذشته تایید کرد بازی Darkest Dungeon 2 برای کنسول‌ها عرضه خواهد شد، اما هنوز تاریخ انتشار نسخه‌ی کنسولی مشخص نشده است.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی Darkest Dungeon 2 را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


نظرات


تصویری


ویدئو