افزایش احتمال انتشار بازی Assassin’s Creed Mirage در ماه اکتبر

منبع: زومجی

3

1402/2/27

16:59


افزایش احتمال انتشار بازی Assassin’s Creed Mirage در ماه اکتبر

به‌تازگی، افشاکننده‌ی معروف مجموعه‌ی Assassin’s Creed با نام کاربری j0nathan، با یک گزارش اعلام کرد که بازی Assassin’s Creed Mirage در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهرماه) عرضه خواهد شد.

این لیکر ادعا می‌کند که این تاریخ پشت درهای بسته در یوبیسافت برای انتشار بازی تعیین شده است. البته شاید به‌دلیل انتشار یک بازی بزرگ معرفی‌نشده در همان حوالی، جدیدترین نسخه‌ی Assassin’s Creed حدود چند هفته با تأخیر مواجه شود. بااین‌حال حتی در آن صورت نیز احتمالا تا ماه نوامبر گیمرها می‌توانند به تجربه‌ی این بازی بپردازند.

براساس گزارش‌ها، شرکت یوبیسافت دو بار انتشار بازی Assassin’s Creed Mirage را به تأخیر انداخته است. گویا در ابتدا قرار بود Mirage اواخر سال ۲۰۲۲ دردسترس گیمرها قرار بگیرد و پس از به تأخیر افتادن بازی، انتشار آن برای اوایل سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شد. ولی این شرکت فرانسوی تصمیم گرفت تاریخ انتشار بازی را به زمان دیگری موکول کند.

شهریور سال گذشته، بازی Assassin’s Creed Mirage رسما توسط یوبیسافت به‌عنوان بازی جدید مجموعه‌ی AC معرفی شد. وقایع داستانی بازی در شهر بغداد کشور عراق و در قرن نهم میلادی جریان خواهد داشت.

براساس گفته‌ی سازندگان، Mirage به ریشه‌های سری برگشته است و بار دیگر شاهد تمرکز روی المان‌های پارکور و مخفی‌کاری در این بازی خواهیم بود. در چند نسخه‌ی آخر Assassin’s Creed مثل Origins، Odyssey و والهالا، شاهد تغییر سبک مجموعه از اکشن-ماجراجویی به نقش‌آفرینی بودیم. بااین‌حال Mirage یک Assassin’s Creed اکشن ماجراجویی محسوب می‌شود.

وظیفه‌ی ساخت و توسعه‌ی بازی بر عهده‌ی استودیو شعبه‌ی بوردو شرکت یوبیسافت قرار دارد. این استودیو قبلا به توسعه‌ی بسته‌ی الحاقی Wrath of the Druids بازی Assassin’s Creed Valhalla پرداخته است.

چند روز قبل هم یوبیسافت اعلام کرد که از مجموع بیست هزار کارمند، حدود دو هزار نفر توسعه‌دهنده در حال کار روی مجموعه‌ی Assassin’s Creed هستند. این شرکت فرانسوی اعلام کرد که قصد دارد تا در آینده این رقم را به چیزی حدود دو هزار و هشتصد نفر افزایش دهد.

نظر شما درباره‌ی Assassin’s Creed Mirage چیست؟ آیا بازگشت به ریشه‌ها، تصمیم درستی برای احیای مجموعه‌ی Assassin’s Creed است؟


نظرات


تصویری


ویدئو