پوکو C40 شیائومی را به شکل بهتری بشناسید

پوکو C40 شیائومی را به شکل بهتری بشناسید


منبع: پلازا

3

1402/2/27

17:25


پوکو C40 شیائومی را به شکل بهتری بشناسید

پوکو C40 شیائومی در میان سری محصولات برند Xiaomi گزینه ای ارزان قیمت بوده است که از دید کاربران ایرانی توانست به محبوبیت بسیاری دست پیدا کند. در همین زمینه قصد بررسی و معرفی پوکو C40 شیائومی را خواهیم داشت که پیشنهاد می شود باما همراه باشید.

در رابطه با قیمت گذاری شیائومی پوکو سی ۴۰ باید بدانید که صرف نظر از استفاده از قطعات نوین و ویژگی های برجسته در بخش های مهم نظیر صفحه نمایش سبب شد تا قیمت گذاری محصول کمتر از چیزی باشد که به نظر بیاید. همین موضوع سبب شد تا گوشی موبایل شیائومی مدل Poco C40 برای اشخاصی که فقط به دنبال تماس و استفاده محدود از گوشی هوشمند هستند به سمت این محصول روی آورند.

فهرست مطالب

پوکو C40 شیائومی

پوکو C40 شیائومی

اگر تصمیم به خرید شیائومی پوکو سی ۴۰ گرفته اید پیشنهاد می شود قبل از حتمی نمودن تصمیم خود نگاهی به اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی موبایل شیائومی مدل Poco C40 داشته باشید تا به شکل بهتری بتوانید با این محصول آشنا شوید. مانیز تمام سعی خود را خواهیم نمود تا به شکل خوبی بتوانیم این محصول را برای شما معرفی و نقد کنیم.

بررسی شیائومی پوکو سی ۴۰

همانطور که کم و بیش میدانید تاریخ عرضه ی پوکو C40 شیائومی در سال 2022 انجام گرفته است که در این میان هنوز که هنوزه گوشی محبوبیت خود را از دست نداده است.

از اصلی ترین معایب شیائومی پوکو سی 40 میتوان به سخت افزار محدود اشاره داشت که این موضوع سبب خواهد شد تا قادر به اجرای بازی های اندرویدی و یا نصب برنامه های گرافیکی نباشید. همچنین دوربین های قدرتمندی در این محصول وجود نداشته است که در هنگام عکس برداری قطعا ضعف آنرا درک خواهید نمود. اما اگر تصمیم دارید از این محصول فقط برای تماس و اقدامات محدود نظیر اینستاگردی استفاده کنید گزینه خوبی خواهد بود.

اما در بخش مزایای شیائومی پوکو سی 40 میتوان به دو مورد اشاره داشت که اولین مورد قیمت کم محصول بوده که برای اشخاصی که با محدودیت بودجه همراه هستند گزینه خوبی خواهد بود و گزینه دوم باتری قدرتمند که میتواند برای مدت زمان طولانی خدمات به شما ارائه دهد که اطلاعات تکمیلی انرا در ادامه شرح خواهیم داد.

مشخصات پوکو C40 شیائومی

مشخصات پوکو C40 شیائومی

در بخش طراحی شیائومی پوکو سی 40 از یک صفحه نمایش 6.71 اینجی مدل IPS LCD استفاده شده است که این مورد با وضوح پیکسلی 720 * 1650 همراه بوده است که برای حفاظت از آن از Corning Gorilla Glass بکارگیری شده است. همانطور که در تصاویر شیائومی پوکو سی 40 نیز مشخص بوده سایز صفحه نمایش این محصول در سطح و اندازه خوبی قرار داشته است که این موضوع میتواند برای اشخاصی که علاقه مند به دیدن فیلم هستند مفید باشد. در ادامه با دیگر اطلاعات مهم گوشی آشنا خواهید شد.

دوربین شیائومی پوکو سی ۴۰

در دوربین اصلی این محصول از یک لنز 13 مگاپیکسلی استفاده شده است که شاید برای ثبت تصاویر با کیفیت قدرت بالایی نداشته باشد ولی نسبت به قیمت گزینه خوبی بوده است. دوربین عمق دهی 2 مگاپیکسلی یکی دیگر از لنز های موجود در قاب پشتی گوشی بوده است. در هنگام فیلمبرداری میتوانید به کیفیت 1080 تا 30 فریم برثانیه دسترسی داشته باشید.

دوربین سلفی محصول شامل 5 مگاپیکسل کیفیت بوده است که این بخش در هنگام فیلمبرداری میتواند کیفیت 1080 تا 30 فریم برثانیه را در اختیار شما قرار دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سخت افزار محصول میتوانید باما در ادامه همراه باشید.

سخت افزار شیائومی پوکو سی 40

سخت افزار شیائومی پوکو سی 40

سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری MIUI 13 میتواند گزینه خوبی برای کار با گوشی باشد که در این زمینه بروزرسانی های امنیتی و هسته ای مختلفی برای شما درنظر گرفته خواهد شد تا بتوانید به اندروید جدیدتر و امنیت بهتری دسترسی داشته باشید. از اصلی ترین ویژگی های پوکو C40 شیائومی میتوان به همین موضوع اشاره داشت که نسبت به قطعات بکارگیری شده در سطح بهتری قرار داشته است.

در بخش پرازنده ی گوشی موبایل شیائومی مدل Poco C40 از مدل JLQ JR510 (11 nm) استفاده شده است که عدم حضور مدیاتک و یا اسنپدراگون به دلیل محدودیت قیمت گوشی بوده است که این قطعه با سی پی یو هشت هسته ای Octa-core (4×2.0 GHz Cortex-A55 & 4×1.5 GHz Cortex-A55) میتوانید به سرعت خوبی برای کار با گوشی دسترسی داشته باشید.

پردازنده گرافیکی شیائومی پوکو سی 40 از مدل Mali-G57 MC1 بوده که این قطعه با تراشه مرکزی محصول میتواند بسیاری از نیازهای شما را تحت پوشش قرار دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو