اقتباس انیمه ای مانگا My New Boss Is Goofy تایید شد

منبع: فیگار

3

1402/2/27

17:37


به تازگی اقتباس انیمه ای مانگا My New Boss Is Goofy تایید شد. در ادامه به جزئیات انیمه جدید My New Boss Is Goofy می‌پردازیم.

اقتباس انیمه ای مانگا My New Boss Is Goofy تایید شد

به تازگی اقتباس انیمه ای مانگا My New Boss Is Goofy تایید شد. در ادامه به جزئیات انیمه جدید My New Boss Is Goofy می‌پردازیم.

یک وب‌سایت روز سه‌شنبه راه‌اندازی شد تا اقتباس تلویزیونی مانگا رئیس جدید من احمق است (آتاراشی‌جوشی وا دو تنن) دن ایچیکاوا را اعلام کند. این وب سایت ویدیوی تبلیغاتی تیزر انیمه، تیزر تصویری، بازیگران اصلی و کارکنان اصلی را فاش کرد. تاریخ انتشار انیمه My New Boss Is Goofy هنوز مشخص نشده است. ایچیکاوا همچنین تصویری را برای بزرگداشت اعلامیه اقتباس انیمه کشید.

اقتباس انیمه ای مانگا My New Boss Is Goofy

اقتباس انیمه ای مانگا My New Boss Is Goofy

انیمه جدید My New Boss Is Goofy

بازیگران اصلی انیمه شامل:

  • یویچیرو اومهرا در نقش یوسی شیروساکی
  • Kōtarō Nishiyama در نقش Kentarō Momose
  • توموکازو سوگیتا در نقش میتسو آئویاما
  • جون فوکویاما در نقش آیگو کینجو
  • هیرو شیمونو در نقش هاکوتو

نوریوکی آبه کارگردانی انیمه را در A-1 Pictures بر عهده دارد و ماساهیرو یوکوتانی فیلمنامه سریال را بر عهده دارد. تاکاهیرو یاسودا طراح شخصیت و کارگردان اصلی انیمیشن است. ماساتو ناکایاما مسئولیت موسیقی را بر عهده دارد و جین آکتاگاوا کارگردان صدا است.

مانگا رئیس جدید من احمق است

این مانگا در ابتدا در حساب توییتر ایچیکاوا منتشر شد. این مانگا در فوریه 2019 در وب سایت Manga Cross آکیتا شوتن شروع به پخش سریال کرد. آکیتا شوتن اولین جلد کتاب گردآوری شده مانگا را در اوت 2019 و جلد دوم را در می 2020 منتشر کرد. این داستان کمدی یک کارمند اداری 26 ساله به نام Kentarō Momose را دنبال می‌کند.

او اخیراً پس از آزار و اذیت رئیس قبلی‌اش تغییر شغل داده است. او نگران است که رئیس جدیدش نیز از آزار و اذیت قدرت استفاده کند تا زندگی او را بدتر کند. موموس زمانی که برای اولین بار با رئیس جدیدش یوسی شیروساکی ملاقات می‌کند، سعی می‌کند شکم مضطرب خود را پنهان کند، با این حال رئیس جدیدش چنان مهربان است که تمام اضطراب موموس را از بین می‌برد.

این مانگا در مسابقه جایزه بزرگ کمیک TSUTAYA در سال 2020 مقام سوم را کسب کرد. در نظرسنجی AnimeJapan برای مانگا که بیشتر خوانندگان مایل به دیدن انیمیشن آن در سال 2020 هستند، مقام دوم را به خود اختصاص داد و رتبه برتر انتخابات عمومی وب مانگای سال 2019 را کسب کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو