خابی کارگردان شد ؛‌ شاخ شبکه‌های اجتماعی غوغا به پا کرده است

منبع: فیگار

4

1402/2/27

18:37


خابی لیم که مدت‌ها است در فضای مجازی غوغا به پا کرده گویا انگار در مسیر تازه‌ای از موفقیت گام برداشته است. خابی کارگردان شد این همان مسیری است که…

خابی کارگردان شد ؛‌ شاخ شبکه‌های اجتماعی غوغا به پا کرده است

خابی لیم که مدت‌ها است در فضای مجازی غوغا به پا کرده گویا انگار در مسیر تازه‌ای از موفقیت گام برداشته است. خابی کارگردان شد این همان مسیری است که می‌خواهد.

خابی لیم متولد 9 مارس سال 2000 میلادی است. او شخصیت رسانه‌‌ای سنگالی، ایتالیایی بوده و به فعالیت در تیک‌تاک و اینستاگرام مشغول است.

خابی فعالیت خود را از آوریل 2020 در دوران همه‌گیری کرونا شروع کرد. او در ویدئوهای کوتاه کمدی خود با حالت چهره خاصی که دارد، به افرادی اشاره می‌کند که بی‌دلیل کارهای ساده را به شکل پیچیده انجام می‌دهند.

شمار دنبال کنندگان حساب تیک‌تاک او بیش از 156 میلیون نفر است و در اینستاگرام نیز بیش از 78 میلیون نفر دنبال کننده دارد. او در فیسبوک نیز عضو است و در آنجا هم ویدیوهایی را آپلود کرده‌ است.

اما این‌ها تمام فعالیت‌های او نیستند. خابی کارگردان شد این در واقع خبری است که به تازگی منتشر شده و از فعالیت جدید لیم در حوزه‌های دیگر رونمایی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

اخبار جدید درباره فیلترینگ واتساپ و اینستاگرام

خابی کارگردان شد

شاخ شبکه‌های اجتماعی غوغا به پا کرده است

خابی لیم کارگردان شد

خابی لیم کارگردان شد

خابی با ویدیوهایش که در آن ترفندهای ساده اما به اصطلاح پیچیده را مسخره می‌کند و همان کار را به روشی ساده و بدون گفتن چیزی انجام می‌دهد به شهرت رسید.

در سپتامبر 2021، او به عنوان مهمان ویژه برای اولین نمایش فیلم فرانسوی توهمات گمشده ساخته خاویر جیانولی در جشنواره فیلم ونیز حضور یافت.

خبرکارگردانی خابی لیم در فضای مجازی غوغا به پا کرده است. خابی لیم ستاره شبکه‌های اجتماعی در حال حاضر مشغول ساخت اولین فیلم کوتاه خود بوده که قرار است در جشنواره ایتالیایی “تائورمینا” رونمایی شود.

بیشتر بخوانید:

زیباترین دختران در تیک تاک

خابی لیم که با ویدیوهای پرمخاطب‌اش به یکی از پربیننده‌ترین شخصیت‌ها در شبکه اجتماعی تیک‌تاک تبدیل شده است، در حال انتقال از صفحه نمایش کوچک به صفحه بزرگ است.

این شخصیت رسانه اجتماعی ایتالیایی متولد سنگال که در حال حاضر 156.1 میلیون دنبال کننده در تیک‌تاک دارد، قرار است اولین فیلم کوتاه خود را در جشنواره فیلم تائورمینا 2023 به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید:

قابلیت های جدید ریلز اینستاگرام چیست

بارت ویسمن کارگردان هنری جشنواره در کنار بلا تورن بازیگر آمریکایی که قرار است در جشنواره امسال از فیلم کوتاه خود به نام “به قرمز رنگ کن” رونمایی کنند، از فیلم خابی به عنوان یکی از آثار بخش فیلم‌های کوتاه تاثیرگذار دعوت کرده‌‌اند. مدیر جشنواره در این‌باره بیان کرد:

بسیار هیجان زده هستیم که خابی را برای جشنواره به تائورمینا می‌آوریم. برای ما ضروری است که همیشه از طریق رسانه‌های جدید مخاطبان جوان‌تر و تازه‌تری را جذب کنیم. خابی به ما کمک می‌کند تا طرفداران متنوع، جوان، بین المللی و ایتالیایی را به جشنواره تاریخی خود بیاوریم.

این جشنواره سینمایی که در شهر تائورمینا برگزار می‌شود، تاکنون میزبان نخستین نمایش جهانی چندین فیلم مهم از جمله زندگی شیرین ساخته فدریکو فلینی، شجاع دل ساخته مل گیبسون و پدرخوانده از فرانسیس فورد کاپولا بوده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو