ببینید : تصاویر لو رفته از ایلان ماسک در حال رقصیدن

منبع: فیگار

3

1402/2/27

20:16


به تازگی تصاویر لو رفته از ایلان ماسک در حال رقصیدن در فضای مجازی بخش شده است. گویا این عکس ها حواشی بسیاری را برای ایلان ماسک ایجاد کرده است.

به تازگی تصاویر لو رفته از ایلان ماسک در حال رقصیدن در فضای مجازی بخش شده است. گویا این عکس ها حواشی بسیاری را برای ایلان ماسک ایجاد کرده است.

اخیرا تصویری از رقص ایلان ماسک در پارتی های شبانه در فضای مجازی منتشر شده است. گویا عکس جنجالی از رقص ایلان ماسک حواشی زیادی را برایش ایجاد کرده. در ادامه عکس نامشروع از رقصیدن ایلان ماسک خواهیم دید.

تصاویر لو رفته از ایلان ماسک در حال رقصیدن

پیش از این روابط ایلان ماسک با امبر هرد، هنرپیشه جنجالی هالیوود خبرساز شده بود. ایلان ماسک در سال ۱۹۷۱ در آفریقای جنوبی به‌دنیا آمد. او در سن ۲۸ سالگی با فروش استارتاپ کوچک Zip2 به شرکت کامپک (Compaq) میلیونر شد. ایلان ماسک در سال ۱۹۹۹ شرکت X.com را راه انداخت؛ سال ۲۰۰۲ نوبت به Space X رسید؛ سال ۲۰۰۳ هم او مدیرعامل تسلا موتورز شد.

سال ۲۰۱۲ ایلان ماسک اولین فضاپیمای تجاری را به ایستگاه بین‌الملی فضایی فرستاد. جاه‌طلبی‌های ایلان به این چند مورد محدود نیست. ایلان رویای شکستن مرزهای زمان و مکان را در سر دارد. در ادامه به جزییات بیشتری در مورد زندگی شخصی و حرفه‌ای او می‌پردازم.

ایلان ماسک به یک چهره جهانی و نماد اختراع، نوآوری، فناوری، خلاقیت کارآفرینی و رهبری تبدیل شده است. او با نشان دادن آنچه دست یافتنی است و نحوه مدیریت یک تیم با عملکرد بالا برای توسعه یک شرکت در سراسر جهان به افراد انگیزه می‌دهد.

تصاویر لو رفته از ایلان ماسک در حال رقصیدن

در ادامه می‌توانید عکس نامشروع از رقصیدن ایلان ماسک را ببینید:

 

ماسک خالق شرکت‌های آینده‌نگر متعددی است که به خودی خود به برند تبدیل شده‌اند، مانند تسلا، نورالینک، اسپیس ایکس و شرکت بورینگ. با یان حال او بیشتر به خاطر شرکت تولید خودروهای الکتریکی تسلا شناخته می‌شود. ماسک از طریق سخت کوشی، پشتکار و البته کار هوشمندانه خود، دارایی خالص 57.9 میلیارد دلاری را به دست آورده است.

موفقیت و سبک شخصی او باعث مقایسه با دیگر سرمایه‌گذاران رنگارنگ تاریخ ایالات متحده از جمله استیو جابز، هوارد هیوز و هنری فورد شده است. او در سال 2021 با پشت سر گذاشتن جف بزوس بنیانگذار Amazon.com Inc (AMZN) به عنوان ثروتمندترین فرد جهان معرفی شد. ماسک بعداً این عنوان را به برنارد آرنو واگذار کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو