ثبت سریع‌ترین رکورد فروش بازی‌های نینتندو توسط Zelda: Tears of the Kingdom

منبع: زومجی

4

1402/2/27

20:18


ثبت سریع‌ترین رکورد فروش بازی‌های نینتندو توسط Zelda: Tears of the Kingdom

بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom حالا سریع‌ترین رکورد فروش تمامی بازی‌های تاریخ این مجموعه را در اختیار دارد. نینتندو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که این بازی در سراسر جهان ۱۰ میلیون نسخه را به فروش رسانده و این درحالی است که این رقم در طول ۳ روز از زمان عرضه این بازی به ثبت رسیده است. درواقع Tears of the Kingdom نه‌تنها در مجموعه زلدا بلکه سریع‌ترین آمار فروش یک بازی در میان تمامی آثار نینتندو روی همه‌ی کنسول‌های این شرکت را نیز به نام خود زد.

استفن بول رئیس نینتندو اروپا در اظهارات خود در اینباره می‌گوید: «استقبال کاربران از نینتندو سوییچ در هفتمین سال از زمان عرضه این کنسول همچنان ادامه دارد. ما از حمایت طرفداران از بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom تشکر و قدردانی می‌کنیم و مشتاق دیدن ماجراجویی‌ها و خلاقیمت‌هایشان در سفر به Hyrule هستیم.»

پوستر بازی Zelda: Tears of the Kingdom

بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در بریتانیا یک شروع بسیار سریع داشت و به‌راحتی بزرگ‌ترین عرضه‌ی یک بازی در سال ۲۰۲۳ لقب گرفت. براساس نتایج اعلام شده از سوی گروه آنالیز و تحقیقات GfK این بازی ۵۴ درصد بیشتر از Hogwarts Legacy فروخته و تاکنون پرفروش‌ترین بازی سال است. کریستوفر درینگ از رسانه GameIndustry آمار شرکت Gfk را در توییتر منتشر کرده است و براین‌اساس بازی Tears of the Kingdom توانسته رکورد بزرگ‌ترین عرضه فیزیکی سال ۲۰۲۳ انگلیس را ثبت کند. به‌گفته درینگ عرضه فیزیکی بازی جدید زلدا حتی سه برابر بزرگ‌تر از Hogwarts Legacy بوده که با درنظرگرفتن موفقیت آن بازی نقش‌آفرینی و اکشن، اتفاقی بسیار بزرگ است.

مجموعه بازی‌های The Legend of Zelda از سال ۱۹۸۶ کار خود را آغاز کرد و تاکنون بیش از ۱۳۰ میلیون واحد بازی را در سراسر جهان فروخته است.

بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom هم‌اکنون دردسترس کاربرهای کنسول نینتندو سوییچ قرار دارد. همچنین شما می‌توانید واکنش منتقدین به بازی The Legend of Zelda: Tears of Kingdom را در زومجی مطالعه کنید.


نظرات


تصویری


ویدئو