تشویق هفت دقیقه‌ای جانی دپ در جشنواره فیلم کن

منبع: گیمفا

5

1402/2/27

20:49


 جانی دپ، بازیگری که بعد از دادگاه‌های نفس گیرش با امبر هرد بین مردم دیده نشده بود، سه شنبه شب در افتتاحیه جشنواره فیلم کن و شب نمایش فیلم جدیدش، Jeanne Du Barry، هفت دقیقه ایستاده تشویق شد. دپ با تشویق حضار برای بازی در نقش پادشاه لویی پانزدهم به شدت احساساتی شده و اشک […]

تشویق هفت دقیقه‌ای جانی دپ در جشنواره فیلم کن

 جانی دپ، بازیگری که بعد از دادگاه‌های نفس گیرش با امبر هرد بین مردم دیده نشده بود، سه شنبه شب در افتتاحیه جشنواره فیلم کن و شب نمایش فیلم جدیدش، Jeanne Du Barry، هفت دقیقه ایستاده تشویق شد.

دپ با تشویق حضار برای بازی در نقش پادشاه لویی پانزدهم به شدت احساساتی شده و اشک ریخت. او از جایگاهش برای تماشاگران دست تکان داد و بدون پاسخ نماند.

کارگردان و بازیگر فیلم، مایوین، نیز اشک ریخت و گفت:

دوست دارم این لحظه را با عشقم، تهیه‌کننده کار، لپک، سهیم شوم. تولید این فیلم خیلی سخت بود و می‌خواهم این لحظه را با تیمم سهیم شوم.

جانی دپ در حالی قدم روی فرش قرمز کن گذاشت که مورد استقبال هزاران تن از طرفدارانش قرار گرفت. مایوین ستاره فیلم Jeanne du Barry در نقش جین، زنی از طبقه کارگر در قرن ۱۸ فرانسه است که طبقه اجتماعی‌اش بالا رفته و معشوقه لویی پانزدهم می‌شود. وی بخاطر گذشته‌اش در دربار منفور می‌شود. بازیگران نقش مکمل فیلم را بنیامین لاورن، پیر ریچارد، ملویل پوپاد و پاسکال گرگوری تشکیل داده‌اند.

تیری فرماکس کارگردان فستیوال در مصاحبه‌ای درباره حضور دپ در کن گفته:

نمی‌دانم وجه اجتماعی دپ در آمریکا چگونه است اما راستش را بخواهید من در زندگی فقط یک وظیفه دارم: آزادی عقیده و آزادی بیان و بازی در چارچوب قانونی. اگر جانی دپ از بازی در فیلمی محروم می‌شد یا فیلمش توقیف می‌شد، امروز اینجا درباره‌اش صحبت نمی‌کردیم.

جنجال‌های داداگاه دپ یکبار اینجا با اعلام فیلم در کن سر زبان‌ها افتاد چون همه می‌دانستند دپ در فرانسه فیلم ساخته و من نمی‌دانم چرا مایوین او را انتخاب کرد؛ هرچند من آخرین نفری هستم که می توانم در این رابطه صحبت کنم و تنها کسی هستم که علاقه‌ای به دادگاه‌های عمومی ندارم و فقط جانی دپِ بازیگر برایم مهم است.

شما عزیزان می‌توانید ویدیو تشویق جانی دپ را در ادامه مشاهده کنید:

منبع: ورایتی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو