تصویر لو رفته از عروس افسانه بایگان جنجال برانگیز شد!

منبع: فیگار

5

1402/2/27

20:56


تصویر لو رفته از عروس افسانه بایگان به همراه پسرش را در ادامه ببینید. این بازیگر به تازگی با کشف حجابش سوژه اخبار شده بود.

تصویر لو رفته از عروس افسانه بایگان جنجال برانگیز شد!

تصویر لو رفته از عروس افسانه بایگان به همراه پسرش را در ادامه ببینید. این بازیگر به تازگی با کشف حجابش سوژه اخبار شده بود.

افسانه بایگان با انتشاری تصویری بدون حجاب اجباری در اینستاگرام با زنان معترض ایرانی اعلام همراهی کرد. اردیبهشت ۱۴۰۲ نیز بدون حجاب اجباری و با گوشواره «شیر و خورشید» در مراسم بزرگداشت آتیلا پسیانی حاضر شد.

زمانی که پانزده ساله بود به تشویق مادرش در مسابقه دختر شایسته ایران شرکت کرد و نفر دوم شد. در آن سال، جلوه پالیزبان، فینالیست کرمانشاهی، به عنوان دختر شایسته ایران برگزیده شد. در این مراسم رسم بر این بود که دختر شایسته سال گذشته، شنل مخصوص را بر دوش دختر شایسته جدید می‌گذاشت.

وی در یازده سالگی در فیلم کوتاه بوق کاری از علی علیزاده به ایفای نقش پرداخت؛ ولی فعالیتش در سینما و تلویزیون را در سال ۱۳۶۰ با بازی در مجموعه تلویزیونی پربینندهٔ سربداران آغاز کرد. تصویر افسانه بایگان و عروسش را در ادامه ببینید.

تصویر لو رفته از عروس افسانه بایگان

عکس پسر افسانه بایگان و همسرش :

تصویر افسانه بایگان و عروسش

تصویر افسانه بایگان و عروسش, عکس پسر افسانه بایگان و همسرش

بیوگرافی افسانه بایگان

افسانه بایگان (زادهٔ ۲۶ دی ۱۳۴۰) بازیگر ایرانی است. او بازیگری را با نقشی در فیلم کوتاه بوق (۱۳۵۱) آغاز و در ۱۵ سالگی رتبهٔ دوم مسابقه دختر شایستهٔ ایران در مجلهٔ زن روز را کسب کرد. فعالیت حرفه‌ای او با مجموعهٔ تلویزیونی سربداران (۱۳۶۲) آغاز شد و با گمشده (۱۳۶۵) کار سینمایی خود را آغاز کرد که پرفروش‌ترین فیلم سال شد.

او در آن زمان یکی از پرکارترین بازیگران زن سینما و نخستین سوپراستار زن دههٔ ۱۳۶۰ شد و در فیلم پرمخاطب بگذار زندگی کنم (۱۳۶۵) ایفای نقش کرد. بایگان برای نقش‌آفرینی در دو فیلم با یک بلیت (۱۳۶۹)، خواهران غریب (۱۳۷۴) و کافه ستاره (۱۳۸۴) نامزد دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شد.[۱] در عرصهٔ تلویزیون، او در پیامک از دیار باقی (۱۳۸۷) و وضعیت سفید (۱۳۹۰) حضور داشته‌است.

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو