نخستین تریلر رسمی فیلم The Creator منتشر شد ! [+تاریخ اکران]

منبع: فیگار

4

1402/2/27

23:05


نخستین تریلر رسمی فیلم The Creator به کارگردانی و نویسندگی گرت ادواردز و با نقش آفرینی جان دیوید واشنگتن و جما چان اخیرا به انشتار رسید.

نخستین تریلر رسمی فیلم The Creator منتشر شد ! [+تاریخ اکران]

نخستین تریلر رسمی فیلم The Creator به کارگردانی و نویسندگی گرت ادواردز و با نقش آفرینی جان دیوید واشنگتن و جما چان اخیرا به انشتار رسید.

به تازگی تریلر فیلم خالق 2023 با عنوان اولین تریلر سینمایی The Creator به کارگردانی گرت ادواردز به انتشار رسیده که در تریلر منتشر شده از سینمایی The Creator شاهد اتفاقات و رویدادهای جالب این فیلم هستیم.

نخستین تریلر رسمی فیلم The Creator

قیلم The Creator یک فیلم رو به اکران آمریکایی در ژانر علمی تخیلی به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی گرت ادواردز است. جان دیوید واشینگتن، جما چان، الیسون جنی، استورجیل سیمپسون، مارک منچاکا و کن واتانابه در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم قرار است که در ۶ اکتبر ۲۰۲۳ توسط استودیو قرن بیستم در ایالات متحده اکران شود.

اولین تریلر سینمایی The Creator

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از سینمایی The Creator را ببینید:

در فوریه ۲۰۲۰، گرت ادواردز برای کارگردانی و نوشتن یک پروژه علمی تخیلی بدون عنوان برای ریجنسی انترتینمنت، به همراه کری هارت، تهیه‌کننده روگ وان (۲۰۱۶) به عنوان تهیه‌کننده‌اش، قرارداد بست.در مه ۲۰۲۱، جان دیوید واشینگتن برای بازی در فیلم اعلام شد و عنوان فیلم با نام عشق حقیقی مشخص شد. در ژوئن ۲۰۲۱، جما چان، دنی مک‌براید و بندیکت وانگ برای ایفای نقش وارد مذاکره شدند.

حضور چان و وانگ در ژانویه ۲۰۲۲ تایید شد و الیسون جنی، استورجیل سیمپسون، و مارک منچاکا به گروه بازیگران پیوستند. گزارش شده که سیمپسون مسئولیت مک‌براید را برعهده می‌گیرد که به دلیل تعارض در برنامه‌ریزی این فیلم پروژه را ترک کرد. در فوریه ۲۰۲۲، کن واتانابه به بازیگران پیوست تا جایگزین وانگ شود که او هم به دلیل تعارض در برنامه‌ریزی مجبور به ترک پروژه شد. فیلم‌برداری در ۱۷ ژانویه ۲۰۲۲ با گرگ فریزر و اورن سافر به عنوان فیلم‌بردار پروژه در تایلند آغاز شد. مراحل تصویربرداری اصلی فیلم در ۳۰ مه ۲۰۲۲ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو