تزریق چربی و فیلر: جذابیت بیشتر با آرایش صورت در کلینیک گونه

3

1402/2/28

01:03


تزریق چربی یکی از کارهایی است که این روزها مورد توجه قرار گرفته است. همانطور که می دانید چین و چروک می تواند زیبایی صورت را تحت تاثیر قرار دهد و باعث شود که سن شما بالاتر از حد واقعی نشان دهد. اما باید بدانید هیچ کس دوست ندارد که پیر و یا سن بالا نشان دهد. با توجه به این موارد، امروزه، می توانید یکی از کارهای زیبایی از جمله تزریق چربی و یا تزریق فیلر و ژل را مد نظر قرار دهید.

چربی می تواند صورت شما را بازتر و خاص تر نشان دهد. با این کار صورت حجم پیدا می کند و جلوه بیشتری می یابد. همچنین، باید بدانید این کار باعث می شود که کیفیت پوست به میزان بسیار زیادی بالا رود و در نتیجه زمانی که به پوست صورت نگاه می کنید، می توانید زیبایی را به شیوه بسیار متفاوتی احساس کنید. پوست صورت می تواند بر زیبایی شما اثر بگذارد و هر چقدر رسیدگی به آن بیشتر باشد به همان اندازه به زیباتر به نظر می رسید.

تزریق فیلر و ژل

زیبایی بیشتر با تزریق چربی و فیلر

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که تزریق چربی چگونه انجام می شود. برای تزریق چربی ابتدا باید چربی از بخش دیگری از بدن برداشته شود ( معمولا این چربی از شکم برداشته می شود) و سپس پردازش های خاصی روی آن انجام می شود و وارد پوست صورت می گردد. زمانی که چربی وارد پوست می شود حجم زیادی به پوست می دهد و می تواند چین و چروک را به طور کامل از بین ببرد. تزریق چربی باعث می شود پوست بسیار جوان شود و کسانی که از این کار استفاده کرده اند چندین سال جوان تر و زیباتر شده اند.

همچنین، بهتر است بدانید که شما با تزریق چربی می توانید گونه سازی کنید. گونه یکی از اندام هایی است که باعث می شود جلوه صورت بسیار زیاد شود و در نتیجه شما زیبا و جذاب به نظر می رسید. اگر گونه شما دچار افتادگی شده است و یا صورتتان دیگر زیبا نیست، تزریق چربی بهترین گزینه برای شماست. از این روش می توان برای جلوگیری از افتادگی شقیقه ها نیز استفاده کرد و زیبایی از دست رفته را باز بازیابی نمود. شاید برای شما جالب باشد که بدانید تزریق چربی برای بهبود جای چین و چروک نیز به کار می رود.

تزریق چربی

تغییر شکل و آرایش صورت با تزریق ژل و چربی

تزریق فیلر و ژل راهکار دیگری است که به شما کمک می کند زیباتر به نظر برسید. به طور مثال، تصور کنید لبخند زدن باعث شده است که خط لبخند در صورت شما به وجود بیاید و همین امر بر زیبایی شما تاثیر گذاشته است و سن شما را بالا برده است. ژل را باید به خط لبخند تزریق کنید و به آن حجم بدهید تا زیبایی شما تکمیل گردد و باز هم زیبا به نظر برسید. با تزریق فیلر و ژل می توانید چین و چروک را نیز از بین ببرید.

ممکن است صورت شما دچار فرورفتگی شده باشد. به طور مثال، گاهی برخی از افراد صورت های بسیار تکیده ای دارد و همین امر آنها را زشت نشان داده است. تزریق فیلر و ژل برای حجم دهی به صورت بسیار مناسب است و می تواند شما را بسیار خاص نشان دهد. با تزریق فیلرو و ژل می توانید به لب های خود حجم بدهید و از زیبایی بی نظیری بهره ببرید. تمامی این امور باعث می شوند که زیبایی را از دریچه دیگری تجربه نمایید و خود را بسیار خاص ببینید. باید بدانید برای اینکه بتوانید کارهای زیبایی خود را انجام دهید باید به مراکز معتبر مراجعه نمایید. کلینیک گونه یکی از گزینه هایی است که می توانید انتخاب آن را مد نظر قرار دهید.

پس از تزریق چربی چقدر باید صبر کنیم تا نتیجه را ببینیم؟

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چقدر باید صبر کنیم تا بتوانیم نتیجه این کار را ببینیم. شما می توانید نتیجه تزریق را پس از ۶ تا ۸ هفته تجربه نمایید و حس خوبی را تجربه کنید. به همین دلیل، اگر می خواهید برای مراسم خاصی این کار را انجام دهید، بهتر است حداقل یک ماه قبل تزریق کنید تا نتیجه آن مشخص گردد.

کلینیک گونه

برای تزریق چربی به کجا مراجعه کنم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد تزریق چربی در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که می دانید برای اینکار چربی از بخش های دیگر بدن شما برداشت می شود و سپس پس از پردازش هایی که بر روی آن انجام می شود بر روی پوست تزریق می گردد. این کار باعث می شود که چین و چروک صورت از بین برود و حجم پوست افزایش پیدا می کند. در نتیجه، شما زیباتر و خاص تر به نظر می رسید. کلینیک گونه یکی از مراکز زیبایی است که خدمات زیبایی را برای شما انجام می دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو