آموزش خرید از آمازون با ایرانیکارت

آموزش خرید از آمازون با ایرانیکارت


منبع: تاپ ناز

4

1402/2/28

01:44


آموزش خرید از آمازون با ایرانیکارت

امروزه کمتر کسی را می‌شناسیم که اسمی از فروشگاه بزرگ و بین المللی آمازون به گوشش نخورده باشد. البته شاید شهروندان ایرانی به دلیل اعمال تحریم‌ها، از خرید کردن از این فروشگاه دوری کنند. بهتر است بدانید شما هم به عنوان یک کاربر ایرانی می‌توانید از طریق خدمات شرکت‌های واسط مثل ایرانیکارت کالای موردنظر خود را از آمازون خریداری کنید. ایرانیکارت – خرید مستقیم از آمازون را امکان پذیر کرده است؛ شما می‌توانید از طریق ایرانیکارت از فروشگاه آمازون ۴ کشور دنیا یعنی امارات، انگلیس، ترکیه و ایتالیا به راحتی خرید کنید و کالای خود را درب منزل تحویل بگیرید! در این مطلب صفر تا صد خرید از آمازون با ایرانیکارت را آموزش می دهیم. با ما همراه باشید.

نحوه ثبت نام در ایرانیکارت

برای خرید از آمازون از طریق ایرانیکارت، ابتدا لازم است که دارای حساب کاربری در این مجموعه باشید. مراحل ثبت نام در این کارت به شرح زیر است:

1- وارد صفحه رسمی ایرانیکارت شده و روی دکمه ورود / ثبت نام در بالا سمت چپ کلیک کنید.

2- روی ساخت حساب کاربری کلیک کنید.

3- شماره موبایل خود و کد امنیتی را وارد و سپس بر روی ثبت نام در ایرانیکارت کلیک کنید.

4- کد تایید ارسالی به شماره همراه، نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل و پسورد موردنظر خود را وارد کرده و با تایید قوانین ایرانیکارت روی ثبت نام در ایرانیکارت کلیک کنید.

نحوه ثبت نام در ایرانیکارت

به این صورت ثبت نام شما در ایرانیکارت انجام می‌شود. اکنون می‌توانید خرید از آمازون را انجام دهید. شما می‌توانید از فروشگاه آمازون کالای مورد علاقه خود را انتخاب کرده، با ثبت در پنل کاربری درخواست خود را نهایی و کالای خود را درب منزل تحویل بگیرید. برای خرید از آمازون کافی است وارد صفحه رسمی ایرانیکارت شده و مراحل زیر را انجام دهید.

​​نحوه خرید از آمازون با ایرانیکارت

1- وارد وبسایت رسمی ایرانیکارت شده و روی دکمه ورود و ثبت نام که در قسمت بالا و سمت چپ صفحه قرار گرفته، کلیک کنید.

2- بعد از باز شدن این صفحه، برای ورود به پنل ایرانیکارت شماره موبایل و پسورد خود را وارد کنید.

3- در منوی سمت راست روی خرید کالا و تحویل در ایران کلیک کنید. شما امکان خرید از آمازون 4 کشور مختلف امارات، انگلیس، ترکیه و ایتالیا را دارید. بنابراین کشور مورد نظر خود را انتخاب و روی آن کلیک کنید. مثلا روی کشور انگلیس کلیک می‌کنیم.

نحوه ثبت نام در ایرانیکارت

4- بعد از باز شدن این صفحه می‌توانید صفحه خرید از آمازون انگلیس را مشاهده کنید. برای خرید از آن روی مشاهده و خرید کلیک کنید. همچنین شما در این صفحه، خرید از سایر فروشگاه‌های بزرگ آنلاین مثل آدیداس، دکلتون، زارا و … را نیز مشاهده می‌کنید. در صورت نیاز می‌توانید خرید از برندهای محبوب خود را نیز از طریق ایرانیکارت انجام دهید.

نحوه ثبت نام در ایرانیکارت

5- کالای موردنظر خود را از صفحه فروشگاه موردنظر مثلا آمازون انگلیس انتخاب و آن را در نوار لینک محصول وارد کنید. بعد از وارد کردن لینک و زدن کلید اینتر، تصویر صفحه آمازون و کالای انتخابی به شما نمایش داده می‌شود.

نحوه ثبت نام در ایرانیکارت

6- در قسمت وزن محصول، وزن کالای انتخابی و سپس آدرس دقیق برای تحویل کالا به همراه کد پستی را وارد کنید.

در قسمت توضیحات  سایر مشخصات مربوط به کالا را بنویسید (مثلا رنگ مشکی، سایز 38). قیمت کالا را نیز وارد کرده و روی ثبت سفارش کلیک کنید. در سمت راست صفحه می‌توانید جزئیات هزینه پرداختی را مشاهده کنید.

نحوه ثبت نام در ایرانیکارت

7- با ورود به صفحه پرداخت، می‌توانید خرید خود را نهایی کنید. در صورت داشتن کد تخفیف آن را وارد کنید. اگر مایل به دریافت فاکتور هستید، درخواست صدور فاکتور را تیک بزنید. با تایید پذیرفتن قوانین سایت روی تایید و پرداخت کلیک کنید. پس از پرداخت هزینه کالا، خرید خود را نهایی کنید.

نحوه ثبت نام در ایرانیکارت

8- برای پیگیری سفارش‌های خود، در پنل ایرانیکارت روی پیگیری سفارشات کلیک و سفارشات من را انتخاب کنید.

نحوه ثبت نام در ایرانیکارت

چرا از آمازون خرید کنیم؟

شاید بپرسید که با وجود کالاهای متنوع و فروشگاه‌های بزرگ داخلی، چه لزومی دارد که از آمازون خرید کنیم؟ یکی از اصلی‌ترین بازارهای دنیا برای خرید آمازون است که با استفاده از آن می‌توانید به تنوع بی‌نظیری از کالاها دسترسی پیدا کنید. خرید از آمازون دارای مزایای زیر است:

  • تخفیف‌های فوق‌العاده

شما می‌توانید با بهره‌گیری از خدمات آمازون، کالای مورد نظر خود را با تخفیف مناسب خریداری کنید. مثلا می‌توانید در روز بلک فرایدی یا مناسبت‌های دیگر از تخفیف‌های فوق‌العاده این فروشگاه بهره‌مند شوید. بنابراین مهم‌ترین مزیت خرید از آمازون خرید با بهره‌گیری از تخفیفات بی‌نظیر است.

  • تنوع بالای محصولات

شما می‌توانید تمامی اجناس را با برندهای مختلف از طریق آمازون خریداری کنید. بنابراین برای خرید یک کالای کوچک مثل اسباب بازی از آمازون، با تنوع بسیار بالای آن مواجه خواهید شد.

  • امنیت در خرید از آمازون

آمازون یکی از ایمن‌ترین فروشگاه‌های آنلاین دنیا است که با آن می‌توانید کالای مورد نظر خود را حتی با برند اصلی خریداری کرده و در صورت بروز مشکل در کالا درخواست خسارت نمایید. حتی شما می‌توانید در صورت منصرف شدن از خرید خود، در زمان معین شده‌ای آن را برگشت زده و هزینه پرداختی خود را دریافت کنید.

بنابراین با استفاده از خدمات ایرانیکارت می‌توانید به راحتی و تنها با وارد کردن لینک کالا در سایت آمازون، خرید خود را از این فروشگاه بزرگ بین‌المللی نهایی کنید. پس اگر قصد خرید از آمازون را داشته‌اید ولی به دلیل تحریم‌های اعمال شده و  عدم ارسال برای شهروندان ایرانی از خرید خود منصرف گشته‌اید، همین امروز اقدام کرده و خرید کالای مورد علاقه خود را نهایی کنید.

نظرات


تصویری


ویدئو