سبک زندگی متفاوت با تلویزیون لایف استایل Posé در کتابخانه امارات

منبع: فوت و فن

4

1402/2/28

07:11


ال‌جی الکترونیکس (LG) با به نمایش گذاشتن تلویزیون اوال‌ای‌دی Objet Collection Posé در کتابخانه شارجه که پایتخت فرهنگی این منطقه به شمار می‌رود، توجه بازدیدکننده‌ها را به خودش جذب کرده است.

سبک زندگی متفاوت با تلویزیون لایف استایل Posé در کتابخانه امارات

ال‌جی الکترونیکس (LG) با به نمایش گذاشتن تلویزیون اوال‌ای‌دی Objet Collection Posé در کتابخانه شارجه که پایتخت فرهنگی این منطقه به شمار می‌رود، توجه بازدیدکننده‌ها را به خودش جذب کرده است. این تلویزیون اخیرا در خانه حکمت (House of Wisdom) واقع در شارجه امارات متحده عربی به نمایش گذاشته شده است. خانه حکمت نیز یک کتابخانه ملی به شمار می‌رود که برای بزرگداشت انتخاب شارجه توسط یونسکو به عنوان پایتخت جهانی کتاب در سال ۲۰۱۹ میلادی ساخته شد.

این تلویزیون از مجموعه LG OLED Object Collection به همراه اشیاء داخلی مختلفی در فضای مطالعه طبقه اول کتابخانه قرار گرفته است. بازدیدکنندگان می‌توانند یک سبک زندگی زیبا و در عین حال محدود را تجربه کنند که با هماهنگی اثاثیه‌ها با یکدیگر بسیار زیبا شده و کلیشه نصب تلویزیون استاندارد و فضای مطالعه اطراف را می‌شکند.

Objet Collection Posé

LG OLED Object Collection Posé یک تلویزیون طراحی شده متناسب با محیط است و بدون توجه به اینکه فضا و زاویه‌ای که به آن نگاه می‌کنید، همانند دیگر وسایل اطراف خود همیشه زیبا و تماشایی به نظر می‌رسد. با قرار دادن این تلویزیون در وسط اتاق نشیمن یا هر اتاقی، می‌توان محیط را به چند بخش تقسیم کرد و بسته به سلیقه خودتان، چیدمان دیگر را انجام داد. پنل و بدنه اصلی U شکل هستند و نمای بیرونی نیز دارای یک طراحی براق با بافتی گرم است.

ال‌جی الکترونیس قصد دارد تا از طریق تلویزیون‌های OLED ال‌جی که الهام‌بخش زندگی مشتریان است و به خودی خود به آثاری هنری تبدیل می‌شوند،‌ به ارائه تجربه‌های متفاوت سبک زندگی به مشتریان خود ادامه بدهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو