ال فانینگ: Death Stranding 2 به نظر دیگران بهترین کار من تاکنون بوده است

منبع: زومجی

6

1402/2/28

10:41


ال فانینگ: Death Stranding 2 به نظر دیگران بهترین کار من تاکنون بوده است

بازی Death Stranding 2 از نظر جزئیات مربوط‌به داستان و عناصر تشکیل‌دهنده بازی، هنوز درحد زیادی مرموز باقی مانده است. با درنظرگرفتن تجربیاتی که از بازی اول این مجموعه داشتیم، باید انتظار یک بازی بسیار عجیب و البته از نظر ویژگی‌های بصری و استایل ظاهری، یک اثر جذاب و تحسین‌برانگیز را داشته باشیم؛ به‌ویژه اینکه این بازی هم یکی دیگر از ساخته‌های هیدئو کوجیما، بازیساز ژاپنی است که معمولاً طرفداران خود را ناامید نمی‌کند. در هر حال، ال فانینگ که از همان ابتدا به‌عنوان یکی از نخستین افراد دخیل در پروژه جدید خالق مجموعه‌ی Metal Gear Solid معرفی شده بود، در اظهارات اخیر خود درباره‌ی ایفای نقش در این بازی به گفت‌وگو پرداخته است.

ال فانینگ که با آثاری همچون سریال The Great و فیلم The Neon Demon شناخته می‌شود، یکی از بازیگرهای اصلی DS2 است. وی اخیرا هم در مصاحبه‌ای گفته بود که دث استرندینگ ۲ به‌لطف استفاده از فناوری پیشرفته‌تر از تکنولوژی‌های مورد استفاده در ساخت دث استرندینگ، بسیار بهتر از بازی قبلی به نظر می‌رسد. فانینگ که تجربه‌ی فیلم‌برداری با تکنیک‌های موشن کپچر را دارد، در گفت‌وگو با جاش هارویتز، تجربه‌ی حضور در یک بازی ویدیویی را یک چالش تازه توصیف کرد و به تمجید از کار با هیدئو کوجیما پرداخت.

تایید نقش‌آفرینی ال فانینگ، بازیگر سریال The Great در بازی جدید هیدئو کوجیما، خالق متال گیر و دث استرندینگ

فانینگ به صراحت اعتراف می‌کند که یک گیمر نیست، اما مشتاقانه منتظر است تا بازی را پس از انتشار تجربه کند. او همچنین گفته بود که کوجیما برای آشنایی وی با بازی‌های ویدیویی برای او یک PS3 ارسال کرده، اما احتمالا این یک خطای لفظی بوده است. زیرا نه نسخه‌ی اول Death Stranding و نه دنباله آن برای کنسول قدیمی سونی عرضه نشده است و نخواهد شد. پس احتمالا یک PS5 برای او ارسال شده است.

فانینگ مواجهه با شور و هیاهوی به وجود آمده توسط این بازی را تجربه‌ی جدیدی برای خود به شمار آورد و گفت که حجم بالای اظهارنظرها و گمانه‌زنی‌ها پیرامون این بازی، او را شگفت‌زده کرده است.

ال فانینگ در ادامه مصاحبه‌ی خود می‌گوید که دوستانش فکر می‌کنند Death Stranding 2 بهترین پروژه‌ای است که او تاکنون در آن نقش داشته است. «صحنه‌های احساسی زیادی در این بازی وجود دارند. هیدئو کوجیما هم مدام آن‌جا [در پشت صحنه] حضور دارد و مثلا ناگهان از شما می‌خواهد که حالا گریه کنید! من هم که غافلگیر شدم، باید در لحظه در حس و حال خواسته‎‌ی کارگردان قرار بگیرم. این درحالی است که لباس‌ها و تجهیزات مخصوص هم همراه ما هستند».

پوستر بازی Death Stranding 2 با حضور ال فانینگ

بازی Death Stranding، در تاریخ ۱۷ آبان ۱۳۹۸ برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد و چندی بعد نیز شاهد انتشار این اثر روی کامپیوتر بودیم. این بازی به‌دلیل ساختار متفاوت خود نسبت به دیگر آثار منتشرشده، بازخوردهای مختلفی از سوی علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی دریافت کرد. باید دید که پروژه‌های بعدی هیدئو کوجیما تا چه اندازه مربوط یا نامربوط به دث استرندینگ خواهند بود.

بازی Death Stranding 2 استودیو کوجیما پروداکشنز در تاریخی نامعلوم توسط Sony Interactive Entertainment برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

در پایان نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو