رنگ فیروزه‌ای انتخابی متفاوت برای دکوراسیون داخلی

رنگ فیروزه‌ای انتخابی متفاوت برای دکوراسیون داخلی


منبع: دلتا پیام

3

1402/2/28

12:01


رنگ فیروزه‌‎ای، رنگی شاد و آرامش‌‎بخش، رنگی هم‎سان دریا و آسمان است. رنگ فیروزه ای در دکوراسیون داخلی بسیار محبوب و پرطرفدار است.

رنگ فیروزه‌ای انتخابی متفاوت برای دکوراسیون داخلی

رنگ فیروزه‌‎ای، رنگی شاد و آرامش‌‎بخش، رنگی هم‎سان دریا و آسمان است. رنگ فیروزه ای در دکوراسیون داخلی بسیار محبوب و پرطرفدار است. استفاده از این رنگ، طرفداران بی‎شماری دارد. رنگی خالص و دلنشین که اگر اصولی و درست از آن استفاده شود، تاثیر زیادی در جذابیت محیط خواهد داشت. همراه مجله اینترنتی دلتا تاثیر این رنگ بر فضا را بهتر بشناسید.

رنگ فیروزه ای در دکوراسیون داخلی

رنگ‌ها آثار روانی بسیار مهمی از خود به جا می‌‎‌‌گذارند؛ به همین دلیل در استفاده صحیح از آن‎ها باید دقت کرد. بر استفاده از رنگ فیروزه ای در دکوراسیون داخلی تاکیر بسیاری شده است؛ اما استفاده از آن باید اصولی و درست باشد تا تاثیر مورد نظر را بگذارد.

رنگ فیروزه ای

از رنگ فیروزه‌ای می‌توان در تمام فضاهای خانه استفاده کرد. دیوارهای حمام و سرویس بهداشتی، یکی از بسترهای مناسب برای نصب کاشی‌هایی با رنگ فیروزه‌ای است. این رنگ، در ترکیب با رنگ سفید، جلوه زیباتری به خود می‌‎گیرد؛ بنابراین می‌توانید با استفاده از چنین ترکیبی به زیبایی محیط خانه‌تان بیفزایید.

برای زیباتر جلوه دادن رنگ فیروزه ای در دکوراسیون داخلی به‌خصوص به‌عنوان رنگ کاشی سرویس بهداشتی، می‌توانید از ملات زرد استفاده کنید.

ایجاد فضایی سبز و ساده می‌تواند به شادابی و نشاط خانه‌ها بیفزاید؛ بنابراین اگر در خانه خود محیطی دارید که می‌توانید از آن برای ایجاد گلخانه استفاده کنید، حتما به استفاده از این رنگ فکر کنید.

فیروزه ای و سفید

این رنگ در کنار رنگ سبز گیاهان، ترکیب زیبایی را به وجود می‌آورد و پس‌زمینه منحصربه‌فرد برای مبلمان چوبی و قاب عکس‌های مشکی ایجاد می‌کند.

فضای دیگری که می‌توانید از آن برای استفاده از رنگ فیروزه‌ای در نظر بگیرید، کف‌پوش‌ها هستند. کاشی‌های پنج‌ضلعی به‌خوبی می‌توانند زیبایی این رنگ را انعکاس دهند.

اگر قصد دارید که از رنگ فیروزه ای در دکوراسیون خانه خود استفاده کنید، حتما برای سایر بخش‌های خانه از طرح‌ها و رنگ‌های ساده‌تر استفاده کنید.

از ترکیب رنگ فیروزه‌ای با وسایل چوبی غافل نشوید. این دو در کنار هم می‌توانند فضایی بسیار زیبا و دلربا خلق کنند.

سرویس بهداشتی فیروزه ای

پیشنهاد مطالعه: مطلب پرده‌های شیک و مدرن را به‌راحتی در خانه بسازید را بخوانید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو