ماموران قلابی موتورسیکلت‌ ها را سرقت می‌ کردند

منبع: سیمرغ

3

1402/2/28

13:16


ماموران قلابی موتورسیکلت‌ ها را سرقت می‌ کردند

سرقت مسلحانه متورسیکلت توسط ماموران قلابی

به گزارش سایت جنایی، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع سرقت‌های سریالی موتورسیکلت از شهروندان با شگرد جعل عنوان پلیس در نقاط مختلف تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره یکم  پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات میدانی کارآگاهان نشان داد، ۳  سارق حرفه‌ای با بی‌سیم و کلت کمری طعمه‌های خود را در نقاط مختلف تهران شناسایی و به بهانه اینکه با موتورسیکلت سرعت زیادی داشتند آنها را متوقف و سپس وسیله نقلیه مال باخته را با تهدید سلاح گرم سرقت می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان اداره یکم  پلیس آگاهی در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند آنها افرادی سابقه دار هستند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از دریافت این سرنخ مهم با  اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان در شرق  تهران شناسایی و پس از  هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه ادوات تقلبی نظامی از مخفیگاه متهمان کشف شده است، گفت: متهمان پس از انتقال به اداره یکم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر سرقت موتور سیکلت از شهروندان در پوشش مامور پلیس در نقاط مختلف تهران با همدستی یکدیگر اعتراف کردند.

گودرزی با بیان اینکه متهمان موتورسیکلت‌های مسروقه را در سایت‌های خرید و فروش اینترنتی آگهی می‌کردند، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره یکم  پلیس آگاهی قرار گرفتند.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: etemadonline.ir


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو