معرفی انیمه نبرد از طریق آسمان ها ؛ داستان، شخصیت ها و نمرات

معرفی انیمه نبرد از طریق آسمان ها ؛ داستان، شخصیت ها و نمرات


منبع: پلازا

3

1402/2/28

15:50


معرفی انیمه نبرد از طریق آسمان ها ؛ داستان، شخصیت ها و نمرات

اگر با انیمه چینی آشنا نیستید، انیمه نبرد از طریق آسمان ها می‌تواند شروع خوبی برای شما باشد. این انیمه یکی از بهترین انیمه‌های چینی است که تا کنون منتشر شده است. با  بررسی انیمه Battle Through the Heavens با ما همراه باشید.

به انیمه‌های چینی، دونگهوا (donghua) می‌گویند. دونگهوای زمان پخش انیمه نبرد از طریق آسمان ها اولین بار در 7 ژانویه 2017 منتشر شد و تا 1 آوریل 2017 نیز ادامه داشت. تعداد قسمت های انیمه نبرد از طریق آسمان نیز همانند بسیاری از دونگهواهای چینی در مجموع 12 قسمت پخش شد. بد نیست بدانید از روی انیمه Battle Through the Heavens، یک سریال با همین نام نیز ساخته شده است که بازیگر محبوب و خوش چهره چینی شیائو ژان (xiao zhan) نیز در آن نقش آفرینی کرده‌ است.

انیمه نبرد از طریق آسمان ها از روی رمانی با همین نام که توسط تیانکن تودو (Tiancan Tudou) نوشته شده است. این رمان یکی از مجموعه‌های سه‌گانه او است، دو رمان دیگر جهان رزمی (Wu Dong Qian Kun) و فرمانروای بزرگ (Da Zhuzai) هستند که هر دو به دونگهوا تبدیل شده‌اند.

این انیمیشن توسط استودیو Shanghai Foch ساخته شد و حول محور سفر شخصیت اصلی آن یعنی شیائو یان (Xiao Yan) می‌چرخد تا قوی‌تر شود و شرافت خانواده خود را پس بگیرد. او بخاطر تحقیر نامزد سابقش، نالان یانران (Nalan Yanran)، که آشکارا نامزدی خود را به دلیل از دست دادن موقعیت خود به عنوان یک تزکیه کننده، این تصمیم را گرفت. در این مقاله به معرفی انیمه نبرد از طریق آسمان ها پرداخته‌ایم. اگر دوست دارید با این انیمه بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

داستان انیمه نبرد از طریق آسمان ها

 بررسی انیمه Battle Through the Heavens

داستان انیمه نبرد از طریق آسمان ها در سرزمینی اتفاق می‌افتد که هیچ جادویی وجود ندارد. سرزمینی که در آن قوی‌تر قانون گذاری کرده و ضعیف موظف به اطاعت از آن قوانین است. سرزمینی مملو از گنجینه‌های جذاب و زیبایی و در عین حال مملو از خطرات پیش بینی نشده، شیائو یان (Xiao Yan) پسر شیائو ژان (Xiao Zhan) و گو ونشین (Gu Wenxin) زندگی می‌کند. هنگامی که شیائو یان نه ساله بود، مادرش توسط دشمنان کشته شد و پدرش هرگز در مورد آن صحبت نکرد. تا پانزده سالگی، هنر رزمی او هیچ پیشرفتی نداشت، زیرا حلقه مادرش تمام پیشرفت‌های او را از بین می‌برد. یک روز شیائو یان پس از تماس با حلقه با پیرمرد یائو چن (Yao Chen) روبرو می‌شود.

با کمک یائو چن، شیائو یان پیشرفت‌های بزرگی در هنرهای رزمی می‌کند و از مرگ مادرش که محرک اصلی پیشرفت و ترقی او بود، اطلاعاتی دریافت می‌کند. شیائو یان در آکادمی جیانان (jianan) ثبت نام می‌کند و در آن‌جا دوستانی پیدا می‌کند. بعد از آن به دلیل اتفاقاتی که در طول انیمه (و سریال) خواهید دید، او زندانی شده و به سختی فرار می‌کند.

اما چیزی که انتظار شیائو یان را می‌کشد، حقیقتی تلخ است. او بعد از مدتی متوجه می‌شود که خانواده‌اش محکوم به فنا هستند. حال این که او چگونه در این مسیر پر پیچ و خم پای می‌گذارد و چگونه می‌تواند با سرنوشت شوم خود مبارزه کند، چیزی است که در طول انیمه نبرد از طریق آسمان ها خواهید دید. همین ماجراهای نفس گیر هستند که سبب شده‌اند ژانر انیمه نبرد از طریق آسمان فانتزی، ماجراجویی و درام باشد.

شخصیت های انیمه نبرد از طریق آسمان

داشتن شخصیت‌های قوی و شکست ناپذیر، چیزی است که بین دونگهواهای چینی مشترک است. انیمه Battle Through the Heavens نیز از این قاعده مستثنی نیست. کاراکترهای انیمه نبرد از طریق آسمان ها بسیار زیبا به تصویر کشیده شده‌اند. هم کارکترهای مرد و هم کاراکترهای زن، هر دو در طول انیمه پیشرفت می‌کنند. همین موضوع سبب شده تا شخصیت های انیمه نبرد از طریق آسمان مورد تحسین منتقدان و همچنین مخاطبان قرار گیرند. در ادامه به معرفی آنان می‌پردازیم:

یان شیائو (Yan Xiao)

زمان پخش انیمه نبرد از طریق آسمان ها

یان شیائو نقش اصلی این انیمه سریالی است که تنها فرزند خانواده شیائو نیز هست. او بسیار باهوش و مهربان است. به طوری که در منهوای این انیمه می‌بینید که بخاطر نجات یک دختر از دست ارازل و اوباش به سختی کتک می‌خورد. منهوا به داستان‌های مصوری می‌گویند که معمولا محصول کشور چین هستند. یان شیائو در سن 11 سالگی به درجه استادی رسید اما به دلیل شرایط خاص در عرض 3 سال توانایی خود را از دست داد. از آن پس مردم دیگر برای او احترامی قائل نبودند. همین اتفاق سبب شد تا او به فکر پس گرفتن قدرت و همچنین اعتبار خانوادگیش شد.

چن یائو (Chen Yao)

کاراکترهای انیمه نبرد از طریق آسمان ها

صداپیشگی این شخصیت را لو یوشوآن (Liu Yuxuan) برعهده دارد. چن یائو همان کسی است که از طریق حلقه یان شیائو احضار شده و به او در قوی‌تر شدن و بازپس گیری قدرتش کمک می‌کند. در واقع، چن یائو استاد شیائو یان در کیمیاگری و پرورش دو چی (Dou Qi) است. شیائو یان او را در ابتدا به عنوان روحی که در حلقه‌ای که از مادرش گرفته بود، ملاقات کرد. بد نیست بدانید دلیل اصلی این که یان شیائو قدرتش را از دست می‌داد، چن یائو بود. زیرا او نیروی دوچی شیائو یان را می‌گرفت تا خود را از خواب عمیق بیدار کند.

شون ار شیائو (Xun Er Xiao)

شخصیت های انیمه نبرد از طریق آسمان

دختر جوانی که دوران کودکی خود را در قبیله شیائو گذراند. او شیائو یان را «برادر بزرگ» صدا می‌کند، اما در حقیقت عاشق او است. عشق شون شیائو از آن‌جایی شروع شد که شیائو یان مخفیانه وارد اتاق او شد تا از دو دی (Dou Di) او برای تقویت استخوان‌هایش استفاده کند. شون شیائو یک مبارز با استعداد نیز هست و در بسیاری از جنگ‌ها و ماجراجویی‌ها جان شیائو یان را نجات می‌دهد.

او گذشته‌ای بسیار مرموز دارد. بعدها مشخص می‌شود که شین شیائو وارث شماره یک قبیله گو و تنها دارنده خون کامل دو دی در قبیله گو در 1000 سال گذشته است.

امتیازات انیمه Battle Through the Heavens

این انیمه در 3 فصل و تعدادی ساید استوری و سینمایی ساخته شده است که همگی مورد استقبال عاشقان انیمه قرار گرفته‌اند. آخرین سریالی که از انیمه نبرد از طریق آسمان ها منتشر شده Fights Break Sphere: Origin نام دارد که در سال 2022 اکران شد. دو مینی سریال دیگر نیز در دست ساخت هستند که هنوز تریلر انیمه Battle Through the Heavens آن‌ها منتشر نشده است.

می‌توان گفت امتیازات انیمه Battle Through the Heavens نسبتا بالا هستند. هر چند اگر بخواهیم به نقد انیمه Battle Through the Heavens بپردازیم، باید بگوییم که نسبت به سریال آن، نمرات و محبوبیت کمتری داشته است. انیمه Battle Through the Heavens توانسته در سایت IMDb نمره 7.6 از 10 و در سایت محبوب اوتاکوها یعنی انیمه لیست، نمره 7.70 را به دست آورد.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی انیمه نبرد از طریق آسمان ها پرداختیم. با تمام توضیحاتی که داده شد دیگر شکی در دانلود انیمه Battle Through the Heavens باقی نخواهد ماند. به طور کلی، دونگهواهای چینی بسیار زیبا و چشم نواز هستند و می‌توانند شما را وادار کنند که منتظر فصل‌های بعدی نمانید و مستقیما سراغ رمان بروید و آن را در یک روز تمام کنید. رمان‌های چینی نیز به نوبه خود بسیار سرگرم کننده با داستان‌هایی متنوع و زیبا هستند. پیشنهاد می‌کنیم حتما یکی از آن‌ها را بخوانید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو