پایان کار صدف صفر زاده معلم قائمشهری در آموزش و پرورش [+ویدیو]

منبع: فیگار

3

1402/2/28

16:01


تمام شدن کار معلم قائمشهری در آموزش و پروش غوغا به پا کرد. در ادامه برای تماشای ویدیو پایان کار صدف صفر زاده معلم قائمشهری همراه بمانید.

پایان کار صدف صفر زاده معلم قائمشهری در آموزش و پرورش [+ویدیو]

تمام شدن کار معلم قائمشهری در آموزش و پروش غوغا به پا کرد. در ادامه برای تماشای ویدیو پایان کار صدف صفر زاده معلم قائمشهری همراه بمانید.

صدف صفرزاده کارش در آموزش و پرورش تمام شد. این روزها این خبر در بین کاربران مجازی جنجالی شده است. کار معلمی که گنگستر شهر آمل را خواند در آموزش پروش تمام شد. پایان سال تحصیلی معلم قائمشهری در رسانه بازتاب داشته اشت.

توجه شما را به ویدیوی پایان کار صدف صفر زاده معلم قائمشهری جلب می‌کنیم.

فوری: حادثه مرجانه گلچین و عزادار شدنش! [+عکس و فیلم]

پایان کار صدف صفر زاده معلم قائمشهری در آموزش و پرورش

معلم قائمشهری از تمام شدن کارش خبر داد

پایان کار صدف صفر زاده معلم قائمشهری

معلم قائمشهری این روزها ویدیویی از خودش در فضای مجازی منتشر کرد و از پایان کارش و سال تحصیلی در آموزش و پرورش خبر داد. این معلم در پى انتشار ویدئویى در اینستاگرام از همخوانى ترانه «گنگستر شهر آمل» در کلاس درس مشهور شده.
اما خواندن آهنگ منجر به اعلام اخراج او به اتهام ترویج آهنگ مبتذل میان دانش آموزان شد. با این وجود مدتى بعد با اعلام عذرخواهى و نیز وساطت امام جمعه قائم شهر، ظاهرا به کار خود در مدرسه ادامه داد.

عدم همکاری محمدحسین لطیفی با تلویزیون ؛ به پول تلویزیون احتیاجی ندارم [+عکس]

صدف صفرزاده معلم قائمشهری است که در یک دبستان غیرانتفاعی تدریس میکند بعد از حواشی اجرای آهنگ گنگستر شهر آمل و اخراجش به تعداد فالوورهایش بالاتر رفت و جشن 200 کایی خود را کنار طرفدارانش برگزار کرد.

معلم قائمشهری کیست؟

در زیر تصاویری از استوری پایان کار معلم قائمشهری را مشاهده می‌کنید:

صدف صفرزاده معلم قائمشهری در ۲۷ بهمن ۱۳۷۲ متولد شد و  دارای فوق لیسانس میکروبیولوژی است که در زمینه اینفلوئنسری فضای مجازی نیز فعالیت می‌کند. به گفته خانم صفرزاده به دلیل علاقه زیادش به معلمی این شغل را انتخاب کرد.

بیمارستانی شدن گوگوش حقیقت دارد؟ + [تصاویری از نوه‌ی گوگوش در صنعت مدلینگ]

خانم صفرزاده معلم ریاضی پایه پنجم و ششم یک مدرسه غیرانتفاعی بوده که پیشتر به واسطه تدریس ریاضی با آهنگ‌ها و روش‌های خاص در فضای مجازی مشهور شد.

بیشتر بخوانید:

نظرات


تصویری


ویدئو