آزمون شناخت خون آشام: آیا می توانید خون آشام واقعی را تشخیص دهید؟

آزمون شناخت خون آشام: آیا می توانید خون آشام واقعی را تشخیص دهید؟


منبع: خبرنما

4

1402/2/28

16:36


در تصویر شما می توانید دو خانم و یک مرد را ببینید که ظاهرا در یک رستوران، کنار هم نشسته اند. به نظر می رسند آنها با هم دوست هستند. به هر حال…

آزمون شناخت خون آشام: آیا می توانید خون آشام واقعی را تشخیص دهید؟

آزمون شناخت خون آشام: به تصویر نگاه کنید، آیا می توانید خون آشام واقعی را تشخیص دهید؟ این تست هوش را انجام دهید و از ضریب هوشی خود آگاه شوید. معماها و بازی های فکری همواره در طول تاریخ به عنوان معیاری برای سنجش هوش افراد مورد استفاده قرار گرفته اند. امروزه با روی کار آمدن تکنولوژی مدرن و ظهور رسانه های بصری، بازار معماها به ویژه تصویری بیشتر از پیش رونق گرفته است.

آیا خود را یک فرد باهوش می دانید؟ اگر بله، پس زمان آن فرا رسیده است که مهارت های خود را به نمایش بگذارید. آزمون شناخت خون آشام را انجام دهید تا بفهمید آیا واقعا باهوش هستید یا خیر!

آزمون شناخت خون آشام

 

خون آشام کیست؟

در تصویر شما می توانید دو خانم و یک مرد را ببینید که ظاهرا در یک رستوران، کنار هم نشسته اند. به نظر می رسند آنها با هم دوست هستند. به هر حال، شواهد موجود در تصویر نشان می دهد که یکی از این افراد یک خون آشام است! اکنون ما شما را به چالش می کشیم تا ذهن کارآگاهی خود را فعال کرده و خون آشام را تشخیص دهید. به نظر شما خون آشام کیست؟

برای رسیدن به جواب باید از ذهن خلاق خود استفاده کنید و با دقت تمام تصویر را نگاه کنید تا سرنخی را جانگذارید. با این حال، پاسخ آزمون شناخت خون آشام در پایین صفحه گذاشته شده است.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ

اگر به این بخش مطلب رسیده اید، ما حدس می زنیم که یا به پاسخ خود شک دارید و یا هم تا هنوز به دنبال جواب هستید. به هر حال اکنون ما پاسخ را فاش می کنیم.

پاسخ آزمون شناخت خون آشام: خون آشام زنی است که لباس سبز رنگ به تن دارد. اگر دقت کنید انعکاس/تصویر او در آینه وجود ندارد. در خرافات و باور های اساطیری تصویر خون آشام ها در آینه انعکاس نمی کند.

پاسخ آزمون شناخت خون آشام

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناخت خون آشام لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو