وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند چگونه است؟

وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند چگونه است؟


منبع: نم نمک

5

1402/2/28

17:48


وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند و وقتی مردی بفهمد زنی دوستش دارد و 14 رفتاری که نشان میدهد مردی به شما علاقه ندارد و وقتی مردی شما را ترک میکند و مردی که واقعا شما را بخواهد و نشانه های مردی که شما را برای رابطه میخواد نی نی سایت و وقتی مردی از زنی تعریف کند و نشانه های مردی که دیوانه وار دوستتان دارد و وقتی مردی از شما تعریف میکند در نم نمک.

وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند چگونه است؟

وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند چگونه است؟

وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند عملا نشان می دهد به زن احترامی قائل نیست و با فحاشی ها و داد و فریادهای متعدد ، تخریب شخصیتی ، قضاوت ها و تهمت هایی فاقد مدرک با زن بد رفتاری می نماید.

وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند چگونه است؟

وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند چگونه است؟

مردی که زنی که را دوست دارد و قصد ادامه رابطه را به صورت جدی دارد به زن بی احترامی نکرده و با او بد رفتاری نمی کند زیرا او را در جایگاه بالاتری با عنوان همسر آینده خود می بیند.

وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند

وقتی مردی نخواهد رابطه را ادامه دهد بهانه و بحث های متعدد راه میندازد

از نشانه های مردی که میخواهد رابطه را تمام کند این است که سر کوچک ترین مسائل هم بحث و دعوا راه میندازد..بهانه هایی می آورد که پیشتر به آن ها توجه نمی کرد..وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند و نتواند به خوبی خواسته خود را برای جدایی بیان کند با رفتارهای پرخاشگرانه ، دعوا های الکی با بهانه های بچگانه و..سعی می دارد که زن متوجه بهانه گیری های الکی و قصد او برای جدایی شود..

وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند با شما صادق نبوده و دروغگو می باشد

مردی که دیگر نمیخواهد به رابطه ادامه دهد مدام سر هر چیز کوچکی و بزرگی به زن دروغ می گوید ، مسائل را از او مخفی می کند..در حالیکه اگر مرد رابطه را جدی تلقی کند به زن دروغ نگفته و به او و علاقه اش نسبت به خود احترام می گذارد و برای عشق زن ارزش قائل می باشد.

این مرد با کم ارزش نشان دادن رابطه سعی در جدایی از شما دارد

از متداول ترین روش ها و حرف های وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند این است که مرد مدام به زن می گوید” تو لیاقتت بیشتر از منه” ” من نمیتونم خوشبختت کنم” “من اون آدمی که تو فکر میکنی نیستم” “بیا یک ماه کمتر صحبت کنیم تا تکلیف رابطه مشخص شه !” و از این قبیل حرف ها..

به طور کل این مرد با نشانه هایی که به برخی از رایج ترین آن ها اشاره شده و می شود نیز سعی می دارد رابطه را کم ارزش نشان داده و از زن جدا شود.

مردی که میخواهد رابطه را تمام کند بابت اشتباهاتش عذرخواهی نمی کند

وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند حتی در مواقعی که اشتباهی مرتکب شده است حاضر به معذرت خواهی کردن نمی باشد..در حالی که اگر مرد به احساسات ، طرز فکر زن نسبت به خود و..اهمیت دهد در زمان هایی که اشتباهی را رخ داده معذرت خواهی می کند و برایش مهم است که زن دچار سوءتفاهمی راجع به او نگردد.

وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند

مردی که قصد تمام کردن رابطه را دارد یک روز هست و ده روز نیست !

این مرد با رفتن ها و آمدن های متعدد نشان می دهد که اهمیتی به ارزش رابطه نداده و برایش مهم نیست که وضعیت رابطه به چه شکلی در حال پیش رفتن می باشد و با نبودن های طولانی مدت و مستمر خویش سعی می دارد باعث گردد زن به تمام شدن رابطه رضایت دهد.

وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند از ابراز علاقه به شما طفره می رود

یکی از نشانه های مردی که میخواهد رابطه را تمام کند این است که با وجود اینکه زن به وی ابراز علاقه می کند وی به زن ابراز علاقه نکرده و مدام از گفتن از بیان ” دوستت دارم” و..طفره می رود..

گاهی مرد قصد تمام کردن رابطه را دارد و ابراز علاقه هم می کند ولی سبک بیان ابراز علاقه اش به زن طوری است که زن هیچ احساس صمیمیت و عشقی در جملات مرد پیدا نمی کند به نوعی که انگار مرد از روی عادت یا به اجبار ابراز علاقه کرده است..

از نشانه های مردی که نمی خواهد رابطه را ادامه دهد خیانت است

گاهی مرد علنا نشان می دهد که دیگر نمی خواهد رابطه را ادمه دهد و این نیز خیانت کردن می باشد..تماس های تلفنی مشکوک که وقتی در کنار زن است از او جدا شده یا تلفن را قطع می کند.. بیرون رفتن های مداوم و مشکوک ، تغییر رفتار به طور ناگهانی و..این ها نشانه هایی است که می توان گفت مرد دیگر نمی خواهد رابطه را ادامه دهد.

وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند

عدم کنترل وی در عصبانیت و صدمه زنی به شما

وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند کنترل رفتارهای خود به خصوص عصبانیت و خشم خود را ندارد..مدام به هر دلیلی عصبی شده و فریاد می زند..بی اختیار زن را کتک می زند و از این بابت احساس ندامت ندارد و تنها می گوید ” میخواستی عصبانیم نکنی! ” ” میخواستی رو اعصابم راه نری که این نشه نتیجه اش” و..

بسیار مهم است که..

مرد و زن در رابطه عاطفی به یکدیگر احترام بگذارند ، زمانی که احترام و ارزش گذاری به یکدیگر در رابطه وجود داشته باشد می توان گفت دو طرف برای رابطه شان اهمیت قائل شده و برایشان مهم است که رابطه را به صورت جدی ادامه دهند.

ولی زمانی که دو طرف مخصوصا مرد به زن احترامی قائل نگردد ، او را اذیت کرده و بد رفتاری نماید و..نیاز است که بانوان با مراجعه به دکتر روانشناس بتوانند تصمیم جدی درباره رابطه بگیرند..

باید اشاره گردد دکتر روانشناس هیچگونه تصمیمی را بر افراد تحمیل نکرده و هیچ دخالتی بر تصمیم نهایی زن روا نمی دارد.. تنها به صورت کاملا اصولی به ایشان کمک می نماید تا منطقی تر با نشانه های مردی که میخواهد رابطه را تمام کند آشنا شود و بتواند وابستگی خود را نسبت به مردی که میخواهد رابطه ادامه پیدا نکند ، به مرور زمان از بین ببرد.

وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند به ناراحتی های شما اهمیت نمی دهد

عشق بسیار مقدس است..در رابطه های عاشقانه حقیقی می توان به این متن شعر اشاره کنیم که..” عشق آنست که یوسف بخورد شلاقی؛ درد تا مغز و سر و جان زلیخا برود..” زمانی که مرد رابطه را جدی و همیشگی بداند از ناراحتی های زن ناراحت و از خوشحالی های وی خشنود می گردد..

ولیکن وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند به احساسات خوب و بد زن اهمیتی نداده و در ناراحتی ها همدم و همراه او نمی باشد و چه بسا در اکثر مواقع خودِ مرد ، بی محلی ها و رفتارهای ناپسندش در رابطه نیز دلیل اصلی ناراحتی و حال بد زن می باشد..

وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند

مردی که میخواهد رابطه را تمام کند مدام شما را تهدید به رفتن خود می کند

وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند به هر دلیل و بهانه ای ، با مشاهده کوچک ترین اشتباهی از سوی زن و..او را تهدید به جدایی از وی می کند..

مدام منتظر بهانه ای است تا به زن بگوید بهتر است از یکدیگر جدا شوند و اگر رفتاری را دوباره تکرار کند از زندگی زن می رود و..در حالی که مردی که رابطه را جدی بداند نیز هرگز زن را تهدید به نبودن خود نمی کند!

مردی که قصد دارد رابطه را تمام کند فراموشکار است

چنین مردی تمام قول ها و احساسات خویش در اوایل رابطه را فراموش کرده و به روی خود نمی آورد که روزی قرار بوده است مرد زندگی زنی باشد که به او ابراز علاقه کرده بوده است..این مرد با زیر حرف ها و قول های خود زدن نیز سعی می دارد نشان دهد که قصد دارد رابطه را تمام کند..

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو