امید دانا کیست و چه نقشی در اتفاقات اخیر ایران دارد؟ [+فیلم و حقایق پنهان]

امید دانا کیست و چه نقشی در اتفاقات اخیر ایران دارد؟ [+فیلم و حقایق پنهان]


منبع: فیگار

7

1402/2/28

18:20


امید شریفی دانا شخصیتی در سوئد است و در موسسه‌ای ضداسلامی‌ در شهر استکهلم فعالیت می‌کند. برخی بدنبال بیوگرافی امید دانا یا بدنبال این هستند که زندگی امید شریفی دانا…

امید دانا کیست و چه نقشی در اتفاقات اخیر ایران دارد؟ [+فیلم و حقایق پنهان]

امید شریفی دانا شخصیتی در سوئد است و در موسسه‌ای ضداسلامی‌ در شهر استکهلم فعالیت می‌کند. برخی بدنبال بیوگرافی امید دانا یا بدنبال این هستند که زندگی امید شریفی دانا چگونه در جریان است.

امید شریفی دانا به‌سبب عملکرد مقابله و درگیری با دیگر گروه‌های ضدانقلاب، از سوی مخالفان به همکاری با دستگاه‌های امنیتی جمهوری اسلامی‌ایران با هدف ایجاد انحراف و تفرقه در بین گروه‌های اپوزسیون جمهوری اسلامی‌ متهم شده است.

بیوگرافی امید دانا

فهرست مطالبی که در ادامه بیوگرافی omid dana خواهید خواند به شرح زیر است:

یکی از اخباری که برای ایرانی‌ها بسیار مهم شده حضور امید دانا در لابلای جریان حال حاضر ایران می‌باشد. سوال اینجاست که امید دانا کیست و چرا حرف می‌زند؟ برخی از کاربران می‌گویند:

ایشان همجنس گرا هست ( حکم لوا.‌‌. اعدام است ) ظاهراً به همین خاطر توانسته پناهندگی سیاسی بگیرد. تفسیر های سیاسی آبکی هم تحویل افراد کم اطلاع و سطحی نگر می‌دهد.

ویدئوی کامل نام و مشخصات حقیقی امید دانا و همسرش و دروغ ایرانستیزان

اینکه امید شریفی دانا در جریان اعتراضات ایران نقش داشته با نه، واگزار می‌کنیم به خودتان بعد از خواندن این نوشتار.

امید شریفی دانا از ضدانقلاب‌های سینه‌چاکان رضا میرپنج و ربع پهلوی است که در ظهر روز عاشورای سال ۸۸ به توهین مقدسات اسلامی‌ و انقلابی پرداخت و در پی این اقدام بازداشت شد.

امید دانا چه نقشی در اعتراضات ایران داشته؟ [+فیلم]

امید دانا کیست؟ چه سابقه ای دارد؟ ویدئوی زیر را ببینید:

برخی از کاربران می‌گویند:

دانا زرتشتیه، زرتشتی ها به خدا میگن اهورامزدا… به نظر این فردبه ظاهر انقلابی میباشد و خدا می داند پشت این ظاهر چه اهداف شوم ی دارند اخه مردم ایران روباید به اهورامزدا بسپاره مگه خدایی نیست نکنه اهورامزداخدای ایرانیان هست اینجاست که میگن مثل موریانه دارند به اعتقادات مردم نفوذ میکنند

بیوگرافی امید دانا

بیوگرافی امید دانا

«امید شریفی دانا» سلطنت‌طلب مقیم استکهلم سوئد، به‌سبب اذعان به ناتوانی در مبارزه با جمهوری اسلامی، بهترین و پرسودترین راه را مقابله و درگیری با دیگر گروه‌‌های ضدانقلاب به‌ویژه مارکسیست‌ها می‌داند.

وی در تلاش است با ایجاد درگیری لفظی و حتی فیزیکی با برخی گروه‌های ضدانقلاب خارج‌نشین، در بین سلطنت‌طلب‌ها برای خود جایگاهی پیدا کند و امیدوار است حتی در خلا رهبر بین سلطنت‌طلب‌ها و ناتوانی «ربع پهلوی» بتواند به عنوان لیدر جریان سلطنت‌طلب خارج‌نشین مطرح گردد.

حقایق مهمی پیرامون امید دانا

«امید دانا» در واکنش به حمله برخی عناصر ضدانقلاب خارج‌نشین به وی، در صفحه فیسبوکش نوشت: “بارها گفته‌ام پاسخی به کسانی که به اینجانب ناجوانمردانه و با اهدافی مشخص حمله می‌کنند ندارم زیرا پاسخ دادن به هر بی‌سروپایی یعنی توهین به خود …”

امید دانا کیست؟ مزدور یا برزو؟ ویدئوی زیر را ببینید:

وی اپوزسیون خارج‌نشین را به سگ تشبیه کرد و گفت: “ای کاش کسانی که حملات اخیر را بر علیه اینجانب سازمان میدهند به اندازه این سگ شرفش داشتند که حداقل اصول دشمنی را رعایت می‌کردند و بر پایه حقیقت اینجانب را می‌کوبیدند نه اینکه بروند برای خودشان داستان درست کردند و به من حقیر نسبت دهند …”

این سلطنت‌طلب که همواره تلاش می‌کند خود را مهم جلوه دهد، در ادامه مدعی شد که دستگاه‌های امنیتی ایران بسیار تلاش می‌کنند تا برنامه‌های او را بهم بزنند و از برقراری حکومت پادشاهی در ایران جلوگیری کنند!

وی در دادگاه ابتدا به اعدام و سپس به زندان محکوم شد، اما به‌یکباره در سال ۹۰ مورد عفو جمهوری اسلامی‌قرار گرفت و پس از سفری چند روزه، به خارج از کشور گریخت. این ضدانقلاب سلطنت‌طلب به بهانه عضویت در گروه‌های همجنس‌باز از کشور سوئد پناهندگی گرفته است.

ایران پرست واقعی کیست؟ ویدئوی زیر را ببینید:

امید دانا پس از تحمل حبس در ایران به کمک عناصر وابسته به سلطنت‌طلبان [ فواد پاشایی از حزب مشروطه] در استکلهم شهر کمونیست ها پناهنده می شود،

گفتنی است این شهر متعلق به کمونیست های ایرانی است و ایرانیانی که در این شهر زندگی می کنند در تجمعات خود فقط و فقط پرچم شیر و خورشید را بالا می برند و دیگر هیچ،این نوع از تظاهرات به دلیل نفوذی است که احزاب کمونیست توانسته اند در این شهر و در ایرانیان ساکن آن داشته باشند.

فیلم مصاحبه داریوش سجاد با امید دانا را ببینید:

بانی حملات به امید دانا و منتشر کننده چت خصوصی امید دانا کیست؟

نظر شما در خصوص بیوگرافی امید دانا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت سایت فیگار برای ما بنویسید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بیوگرافی امید دانا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو