ویدیو : لایو جنجالی همسر مهدی قائدی به همراه دوستش در تهران

منبع: فیگار

4

1402/2/28

21:53


به تازگی ویدیویی از لایو جنجالی همسر مهدی قائدی در رسانه های مجازی فارسی پخش شده است. گویا این کیلیپ حواشی زیادی را برای او داشته است.

ویدیو : لایو جنجالی همسر مهدی قائدی به همراه دوستش در تهران

به تازگی ویدیویی از لایو جنجالی همسر مهدی قائدی در رسانه های مجازی فارسی پخش شده است. گویا این کیلیپ حواشی زیادی را برای او داشته است.

اخیرا کیلیپی از همسر مهدی قائدی در فضای مجازی وایرال شده است. گویا لایو پر حاشیه مهدی قائدی به همراه دوستش در تهران حواشی زیادی را برای او داشته است. در ادامه ویدیویی عجیب از همسر مهدی قائدی خواهید دید.

لایو جنجالی همسر مهدی قائدی

لایو جنجالی همسر مهدی قائدی

کیلیپی از همسر مهدی قائدی

مهدی قائدی و همسرش در روزهای گذشته چالش های سخت و جنحال برانگیزی را پشت سر گذاشته اند. چرا که شایعات عجیبی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود که این زوج مشهور در آستانه جدایی از یکدیگر هستند؛ اما پس از این حواشی بود که ستاره این روزهای تیم استقلال با انتشار یک استوری عاشقانه برای همسرش به تمامی این شایعات پایان داد.

در طول هفته های اخیر بارها گروهی از کاربران فضای مجازی و برخی از رسانه های داخلی شایعه جدایی مهدی قائدی از همسرش را مطرح کرده اند. هر بار هم مهدی قائدی تلاش کرده است با تقدیم کردن گل هایش حین بازی های لیگ این شایعات را تکذیب کند؛ اما در مقابل ستاره معصومی هم هر بار با انتشار یک استوری مرموز و پر ابهام فضا را برای شکل گیری شایعه ها و ادعا باز کرده است.

لایو پر حاشیه مهدی قائدی

در ادامه می‌توانید ویدیویی عجیب از همسر مهدی قائدی را ببینید:

چندی پیش عکس از مهدی قائدی با مدل موی عجیب منتشر شده است که در ادامه مشاهده می‌کنید. مهدی قائدی بازیکن معروف تیم استقلال است. مهدی قائدی از بازیکنان دهه هفتادی تیم استقلال محسوب می شود. مهدی قائدی ازدواج کرده است. شنیده ها حاکی از آن است که همسر مهدی قائدی از وی بزرگتر است.

هفته‌های گذشته بود که اخباری عجیب و باورنکردنی از سوی برخی از رسانه ها درباره جدایی مهدی قائدی و همسرش ستاره معصومی در فضای مجازی منتشر شد. پس از این شایعات بود که ستاره معصومی همسر ستاره تیم استقلال با انتشار تصویری مشترک و مطلبی عاشقانه واکنشی کوبنده ای به این اخبار جنجالی نشان داد؛ اما حالا با گذشت چند روز مهاجم تکنیکی آبی پوشان هم سکوت اش را شکست و با بازنشر استوری همسرش پاسخ معناداری به احساسات او نشان داده است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو