معرفی باغ وحش شیراز و جذابیت های آن برای گردشگران

معرفی باغ وحش شیراز و جذابیت های آن برای گردشگران


منبع: آرگا

4

1402/2/28

22:37


اگر می خواهید یکی از جاذبه های مهم شیراز را بشناسید، حتما سری به باغ وحش شیراز بزنید. این باغ دارای انواعی از گونه های جانوری بوده و بازدیدکنندگان زیادی دارد.

شیراز شهری سراسر زیبایی است که اغلب گردشگران داخلی و خارجی زیادی را به سوی خود می کشاند. یکی از مهم ترین جاذبه های دیدنی این شهر باغ وحش شیراز بوده که شما از آن بازدید خواهید کرد.

بازدید از باغ وحش شهر شیراز

آشنایی با باغ وحش شیراز:

همانطور که می دانید، شیراز دارای جاذبه های مهمی مثل پارک ارم و … است که هر یک زیبایی خود را دارند. بازدید از این باغ وحش شهر نیز یکی از تجربیاتی است که توصیه می کنیم از آن دیدن کنید. مناظر این باغ وحش از یک سو و از سوی دیگر نیز آشنایی با حیات وحش آن ترجبه بی نظیری برای شما خواهد بود.

باغ وحش شیراز

این مکان یک جاذبه متفاوت بوده که به ویژه کودکان علاقه زیادی به آن دارند. جالب است بدانید که این باغ وحش یکی از قدیمی ترین باغ هایی است که در ایران قرار داشته و شما از آن بازدید می کنید. شما در سفر خود به این شهر می توانید از نزدیک با جاذبه های این باغ وحش آشنا شوید. باغ دلگشا شیراز نیز یکی دیگر از دیدنی های این شهر است.

باغ وحش شهر شیراز

دسترسی به باغ:

در صورتی که می خواهید از این باغ دیدن کنید باید به شیراز بروید. این حیات وحش در  کیلومتری از مرودشت  واقع شده و رو به روی پالایشگاه شیراز قرار دارد. شما می توانید از طریق لوکیشن نیز مسیر دسترسی به این باغ را راحت تر پیدا کنید.

گونه های جانوری:

مهم ترین گونه های جانوری که در این باغ یافت می شوند، شامل  حیوان و ۶ گونه هستند.  گونه از جانوران موجود در این مجموعه از نظر جهانی نیز شهرت زیادی دارند. ۵ گونه از جانوران این مجموعه نیز ایرانی می باشند. شیر آفریقایی، پلنگ، گراز، کفتار، گرگ، خرس سیاه، گوزن قرمز و … از مهم ترین گونه های جانوری در این منطقه هستند.

باغ وحش معروف شیراز

شیری که در این باغ نگهداری می شود با عنوان شیر داریوش شناخته می شود. این شیر در سال  نیز به کام مرگ رفت. همانطور که اشاره شد در این مجموعه انواعی از گونه های جانوری یافت می شوند که برخی از آن ها به کام مرگ رفته اند.

بخش های مختلف مجموعه:

باغ وحش شیراز شامل بخش های مختلفی بوده که با آن آشنا می شوید. بخش هایی از این مجموعه محل نگهداری انواعی از پرندگان بوده و بخش هایی دیگر نیز حیوانات درنده نگهداری می شوند.

دیدنی حیات وحش شیراز

شما برای ورودی این مجموعه باید بلیط تهیه کنید. این مجموعه امروزه از مهم ترین دیدنی های شیراز است. این مجموعه از ساعت ۸ و نیم صبح تا ۷ عصر باز بوده و آماده خدمت رسانی به عزیزان می باشد.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو