ویدیو : سانسور اجرای بچه ها در شبکه نسیم

منبع: فیگار

5

1402/2/28

23:42


به تازگی ویدیویی از سانسور اجرای بچه ها در شبکه نسیم در فضای مجازی منتشر شده است. این سانسور حواشی زیادی را در رسانه های مجازی ایجاد کرده است.

ویدیو : سانسور اجرای بچه ها در شبکه نسیم

به تازگی ویدیویی از سانسور اجرای بچه ها در شبکه نسیم در فضای مجازی منتشر شده است. این سانسور حواشی زیادی را در رسانه های مجازی ایجاد کرده است.

اخیرا ویدیوی از نشان ندادن اجرای بچه های سرود در شبکه نسیم در شبکه های اجتماعی وایرال شده که سر صدای زیادی را توسط کاربران ایجاد کرده است. در ادامه ویدیویی از سانسور شدن اجرای بچه ها در شبکه نسیم خواهید دید.

سانسور اجرای بچه ها در شبکه نسیم

برنامه “همآهنگ” روایتی تازه از سرود و موسیقی است و در آن امیریل ارجمند (بازیگر، آهنگساز و خواننده) فلورا سام (بازیگر، نویسنده و کارگردان) عباس غزالی (بازیگر) و اشکان کمانگری (خواننده) به عنوان اعضای هیئت انتخاب حضور دارند.

در جدیدترین قسمت این برنامه گروهی از دختران نوجوان با حجاب کامل در حال اجرای برنامه بودند که اصلاً مشخص نشد به چه دلیل برنامه و اجرای اونا سانسور شد!

نشان ندادن اجرای بچه های سرود در شبکه نسیم

در ادامه می‌توانید ویدیویی از سانسور شدن اجرای بچه ها در شبکه نسیم را ببینید:

برنامه همآهنگ یک مسابقه سرودی است که در آن گروه‌هایی از سراسر ایران در قالب اجرای زنده با هم به رقابت می‌پردازند. این برنامه را مرکز آوای انقلاب اسلامی (مأوا) تولید کرده است. مأوا طرح و پژوهش برای تهیه همآهنگ را در سال 1399 آغاز کرده و پیش‌تولید رسمی برنامه را هم از زمستان سال 1400 شروع کرده‌ است. تهیه‌کنندگان برای تولید این مرحله، زمانی حدود یک سال را صرف کرده‌اند.

سازندگان همآهنگ برای تهیه این برنامه یک سفر 14 هزارکیلومتری را به 10 نقطه ایران انجام داده‌اند. آن‌ها در این مسافرت طولانی گروه‌های سرود زیادی را از همه نقاط ایران برای رقابت با یکدیگر شناسایی کرده‌اند. مهدیار عقابی، برنامه همآهنگ را کارگردانی می‌کند. تهیه‌کننده این برنامه هم سید محمدصادق حسینی است. سازندگان همآهنگ، هدف از تهیه این برنامه را ارتقای سطح کیفی تولیدات سرود کشور اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو