10 نقص زنانه که مردان دوست دارند!

10 نقص زنانه که مردان دوست دارند!


منبع: نم نمک

3

1402/2/29

10:36


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2023 ، 10 نقص زنانه که مردان دوست دارند و جملاتی که مردان را عاشق میکند و مرد متولد دی چه زنی را دوست دارد و علائم دلتنگی در مردان و تعریف و تمجید از مردان و سیاست های دخترانه و چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم و مرد دی ماهی چگونه عاشق میشود و قانون جذب عشق از راه دور در نم نمک.

10 نقص زنانه که مردان دوست دارند!

10 نقص زنانه که مردان دوست دارند!

مرد ها موجودات نسبتا ساده ای هستند ، اما گاهی اوقات درست درک نمی شوند. برای خیلی از مردها فقط ظاهر خانم ها مهم نیست ، بلکه رفتارشان هم اهمیت دارد. در ادامه به 10 نقص زنانه که آقایان دوست دارند طرف مقابل شان در رابطه انجام دهد اشاره می کنیم.

10 نقص زنانه که مردان دوست دارند!

10 نقص زنانه که مردان دوست دارند!

نقص زنانه

1- از اینکه شما اولین پیام روز را ارسال کنید خوش شان می آید

مردان برای شروع گفت و گو معمولا تحت فشار هستند. آن ها کسانی هستند که قدم پیش می گذارند ، آن ها کسانی هستند که اول زنگ می زنند و موارد این چنینی. موقع صحبت کردن هم معمولا مردها سر صحبت را باز می کنند. گه گاهی آن ها دوست دارند که اولین پیام روز را از شما دریافت کنند.

2- وقتی می خندید خوش شان می آید

خنده همیشه بهترین درمان است و مردان از اینکه روزانه چند دوز از آن را به شما تزریق کنند خوش شان می آید. حتی گاهی اوقات برای به خنده انداختن شما به در و دیوار می زنند. بد نیست که شما هم همراهی کرده و حداقل لبخند بزنید.

نقص زنانه

3- از اینکه مراقب شان باشید خوش شان می آید

به طورکلی ، مردان دوست دارند که مراقب شما باشند. خیلی از آن ها اصلا برای این کار به دنیا آمده اند. با این حال گاهی خوب است که شما مراقب آن ها باشید. لازم نیست خیلی کار بزرگی انجام دهید. وقتی مریض هستند برای شان سوپ درست کنید ، وقتی حال شان گرفته است مرحم شان باشید و کارهای این چنینی. مردان کمی به این موضوع اعتراف می کنند اما در اصل عاشق این هستند که شریک زندگی شان مراقب شان باشد. و حتی باعث می شود که بیشتر برای مراقب شما بودن تلاش کنند!

4- از اینکه در مورد احساسات صحبت شود خوش شان می آید

مردان دوست دارند در مورد روزتان ، مشکلات تان و دغدغه های تان بشنوند. زندگی تان برای آن ها جالب است و به خاطر همین هم هست که در زندگی آن ها هستید. فقط این موضوع یک قانون دارد ، آن هم اینکه آن ها دوست دارند شما در مورد احساسات تان صحبت کنید ، اما به لحاظ روانی نمی توانند چند ساعت انجام این کار توسط شما را تحمل کنند. اما اینکه نمی توانند کل روز به حرف زدن شما گوش بدهند به این معنا نیست که برای شان اهمیت ندارد. مردها کلا دایره توجه کمی دارند ، پس سعی کنید با آن بسازید!

نقص زنانه

5- وقتی در شبکه های اجتماعی از آن ها صحبت می کنید خوش شان می آید

نه همیشه و نه حتی بعضی اوقات ، فقط کافی است که گاهی به آن ها اشاره کنید. وقتی آن ها تلاش می کنند که شما را یک جوری سورپرایز و خوشحال کنند ، از اینکه اتفاقات را برای دوستان تان تعریف کنید خوش شان می آید.

6- وقتی به حرف های شان گوش می دهید خوش شان می آید

مردان معمولا در مورد احساسات ، ترس ها و ناامیدی های شان خیلی درد و دل نمی کنند ، اما وقتی این کار را می کنند یعنی موضوع خیلی برای شان اهمیت دارد ، بنابراین وقتی بالاخره درد و دل می کنند دوست دارند که شما توجه نشان دهید. این کار باعث می شود بار روی دوششان سبک تر شده و حس کنند هوای شان را دارید.

نقص زنانه

7- وقتی پیام می دهید که با دوستان تان بیرون هستید خوش شان می آید

هر مردی که می گوید به هیچ عنوان حسود نیست کاملا دروغ می گوید. حتی در با ثبات ترین روابط هم این فکر که کجا هستید و چه می کنید بالاخره به ذهن طرف مقابل می آید. آن ها انتظار آمار دقیقه به دقیقه ندارند ، فقط اینکه خبری داده یا پیامی برای اینکه نشان دهید به یادشان هستید کافی است. این کار حس خوبی به شان منتقل کرده و اندکی حسادت شان را می خواباند.

8- از اینکه به شان احتیاج داشته باشید خوش شان می آید

شاید وقتی ماشین تان خراب می شود ، در ظرف خیارشور باز نمی شود یا دست تان به قفسه بالایی نمی رسد و از آن ها کمک می خواهید غرغر کنند ، اما همه ش فیلم است. آن ها دوست دارند که در این کارها به شما کمک کنند. حس می کنند مفید و به درد بخورند و این حس ، حس مهمی برای مردان است. دوست دارند که به شان احتیاج داشته باشید ، اما دوست ندارند که کل روز دنبال تان بیوفتند و کارهای مختلف را برای تان انجام دهند.

نقص زنانه

9- وقتی از شان قدردانی می کنید خوش شان می آید

هر از گاهی دوست دارند بشنوند از کاری که برای تان انجام می دهند ممنون هستید. می دانند که شما قدردان آن کار ها هستید ، اما دوست دارند که گاهی هم زبانی ازتان بشنوند. گاهی اوقات یک جمله کوچک برای اینکه حین انجام کاری برای شما لبخند به لب شان بیاورید کافی است.

10- پیش قدم شدن زن برای رابطه

به او بگویید : من از این که همیشه شروع کننده هستم ناراحتم ، اگر گاهی تو هم بسوی من بیایی و مرا تحریک کنی خیلی لذت می برم. یادتان باشد که هر بار که او این کار را انجام می دهد عکس العمل خوبی از خود نشان بدهید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو