انتشار رایگان بازی Death Stranding در اپیک گیمز استور

منبع: زومجی

3

1402/2/29

10:59


انتشار رایگان بازی Death Stranding در اپیک گیمز استور

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که فروشگاه اپیک گیمز بازی Death Stranding، نخستین محصول استودیو Kojima Productions را به‌شکل رایگان در اختیار کاربران کامپیوتر قرار داده است. این بازی که در کریسمس سال گذشته به‌مدت ۲۴ ساعت در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفته بود، تا ۴ خرداد (۲۵ می) رایگان خواهد بود و پس از این تاریخ جای خود را به بازی معمایی دیگری خواهد داد که هنوز از آن رونمایی نشده است.

فروشگاه اپیک گیمز از زمان شروع به کار در ماه دسامبر ۲۰۱۸ تعداد زیادی بازی رایگان را به کاربرها اهدا کرده است. این فروشگاه سال گذشته تعداد ۹۹ بازی رایگان را در اختیار بازیکن‌ها قرار داد که مجموع ارزش آن‌ها به ۲.۲۴۰ دلار می‌رسید. البته در سال ۲۰۲۱ تعداد ۸۹ بازی رایگان جمعا به ارزش ۲.۱۲۰ دلار در اختیار کاربران قرار گرفته بود. شرکت اپیک می‌گوید که گیمرها در سال قبل بیش از ۷۰۰ میلیون بازی رایگان را به حساب خود اضافه کردند.

فروشگاه اپیک گیمز حراج Mega Sale 2023 را آغاز کرد و تا ۲۵ خرداد (۱۵ ژوئن) بسیاری از بازی‌ها را حداکثر با ۷۵ درصد تخفیف به فروش می‌رساند. این فروشگاه در طول این حراج یک کوپن تخفیف ۲۵ درصدی جهت خرید آثاری با مبلغ بیش از ۱۴.۹۹ دلار برای کاربران در نظر گرفته است. بازیکن‌ها با هربار خرید یک کوپن تخفیف ۲۵ درصدی دیگر دریافت می‌کنند. فارغ از این موارد، طرح Epic Rewards نیز در دسترس کاربران اپیک گیمز استور قرار گرفته است که با هر خرید میزان ۵ درصد از کل هزینه را برای استفاده در خریدهای بعدی باز می‌گرداند.

بازی Metro: Last Light برای یک هفته به‌شکل رایگان در اختیار کاربران استیم قرار می‌گیرد. شرکت 4A Games این پیشنهاد ویژه را به‌مناسبت دهمین سالگرد انتشار این بازی شوتر پسا-آخرالزمانی ارائه داده است.


نظرات


تصویری


ویدئو