آماده باش هلال احمر برای وزش باد و بارش شدید باران

منبع: نم نمک

4

1402/2/29

11:53


معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نسبت به بارش شدید باران و وزش باد در 16 استان کشور هشدار داد.

آماده باش هلال احمر برای وزش باد و بارش شدید باران

آماده باش هلال احمر برای وزش باد و بارش شدید باران در 16 استان

به گزارش نم نمک ، مرتضی مرادی پور معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به پیش بینی و هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی گفت : برابر پیش بینی انجام شده از روز شنبه هفته آینده تا پایان روز یکشنبه بارش شدید و رگباری باران و همچنین وزش شدید باد در تمام یا بخش هایی از استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اردبیل ، کردستان ، زنجان ، لرستان ، کرمانشاه ، خوزستان ، همدان ، ایلام ، چهارمحال و بختیاری ، کهگیلویه و بویراحمد ، اصفهان ، قزوین ، البرز و تهران پیش بینی شده است.

آماده باش هلال احمر برای وزش باد و بارش شدید باران

آماده باش هلال احمر برای وزش باد و بارش شدید باران

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ وی ادامه داد : در همین راستا نیز سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ، امدادگران خود در این 16 استان را به حالت آماده باش درآورده و تمهیدات و تجهیزات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی اتخاذ شده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد : لازم است که مردم نیز یکسری نکات را مدنظر قرار دهند که از جمله آن می توان به پرهیز از کوهنوری و صعود به ارتفاعات ، اسکان در حاشیه رودها و مسیل ها و ... در حین بارش شدید اشاره کرد.

وی گفت : همچنین در هنگام وزش باد شدید لازم است که مردم از حضور بر لبه پشت بام و پرتگاه ها و نیز قرار گرفتن در مجاورت سازه های تبلیغاتی ، ساختمان های نیمه کاره ، درختان کنهسال و اجسامی که احتمال سقوط شان وجود دارد ، پرهیز کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو