معرفی فصل دوم سریال The Bear

منبع: فوت و فن

4

1402/2/29

13:13


از زمان پخش اولین فصل از سریال بِر یا خرس (The Bear) در تابستان سال ۲۰۲۲ میلادی، این سریال شبکه اف‌ایکس ساخته کریستوفر استورر توانست به محبوبیت قابل‌توجهی دست پیدا کند

معرفی فصل دوم سریال The Bear

از زمان پخش اولین فصل از سریال بِر یا خرس (The Bear) در تابستان سال ۲۰۲۲ میلادی، این سریال شبکه اف‌ایکس ساخته کریستوفر استورر توانست به محبوبیت قابل‌توجهی دست پیدا کند و به‌خاطر داستان خودش بر محوریت رستورانی خانوادگی در شیکاگو به شهرت برسد. داستان‌سرایی مناسب سریال در کنار کاراکترهای به‌خوبی توسعه پیدا کرده و همچنین ارائه تصویری واقع‌گرایانه از صنعت رستوران‌داری سبب شده تا این اثر بسیار موفق باشد و به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های کمدی تاریخ شبکه اف‌ایکس تبدیل شود.

سریال «بر» توانست در مراسم‌های مختلفی همچون گلدن گلوب، مراسم SAG و مراسم Critics Choice نامزدهای متعددی را کسب کند و در این میان نیز ستاره سریال یعنی جرمی الن وایت توانست جایزه بهترین بازیگر را در این مراسم‌های ذکر شده در بالا را به دست بیاورد.

سریال «بر» داستان کارمن برزاتو با بازی جرمی آلن وایت را دنبال می‌کند که یک سرآشپز بسیار برجسته است و در رستوران‌های برتر نیویورک کار می‌کند. با این حال، او پس از مرگ برادر بزرگترش به شیکاگو باز می‌گردد تا ساندویچ‌فروشی و رستوران کوچک خانوادگی‌شان را اداره کند. کارمن نه‌تنها باید با این تغییر ناگهانی کنار بیاید بلکه باید سعی کند تا بدهی‌های رستوران را پرداخت و با مشکلات دیگر دست و پنجه نرم کند.

کارمن برای اینکه بتواند سطح آشپزی را در اینجا بالا ببرد، تصمیم می‌گیرد تا یک آشپز مشتاق به نام سیدنی آدامو با بازی آیو ادبیری را به خدمت بگیرد. همه این موارد در حالی است که کارمن مشکلات پیچیده و حل‌نشده‌ای نسبت به رابطه‌اش با برادرش و همچنین مشکلات روانی خودش و آسیب روحی‌اش دارد. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با فصل دوم سریال «بر» آشنا شوید.

داستان فصل دوم سریال The Bear

فصل اول سریال حول محور تلاش کارمی برای سر و سامان دادن به رستوران خانوادگی‌اش پس از مرگ برادرش به نام مایکل بود. حالا پس از رویارویی با مشکلات شخصی و کاری، فصل دوم سریال روی برنامه‌های امیدوارکننده کارمی برای رستورانش تمرکز خواهد داشت، رستورانی که اکنون به جای The Beef نام The Bear روی آن قرار گرفته است. او قصد دارد اداره رستوران را با همان خدمه قبلی ادامه بدهد، خدمه‌ای که با روش‌های مدیریتی بهبود یافته وی کنار آمدند. در این راه نیز کارمی از سرآشپز مورد اعتماد خودش یعنی سیدنی کمک می‌گیرد.

در حالی که فصل اول سریال «بر» بسیار تندوتیز و خوش‌بینانه بود اما فصل دوم احتمالاً بار دیگر هرج‌ومرج پر سرعتی را ارائه خواهد کرد که مربوط به مدیریت این رستوران تازه خواهد بود. این در حالی است که او علاوه بر اینکه باید با مرگ برادرش کنار بیاید، باید زندگی کاری و شخصی خودش را نیز در تعادل نگه دارد.

بازیگران فصل دوم سریال The Bear

همان‌طور که در بالا ذکر شده بود، ستاره‌های فصل اول سریال «بر» یعنی جرمی آلن وایت و آیو ادبیری در فصل دوم سریال نیز به ترتیب نقش کارمی و سیدنی را بازآفرینی خواهند کرد. این دو جذابیت خاصی در کنار یکدیگر دارند و این در حالی است که هر دو بازیگر پس از موفقیت فصل اول توانستند مورد توجه استودیوهای فیلم‌سازی بزرگ نیز قرار بگیرند.

جرمی آلن وایت اخیراً فیلم‌برداری فیلم پنجه آهنین (The Iron Claw) محصول کمپانی A24 و همچنین فیلم ناخن‌ها (Fingernails) محصول سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس را به پایان رسانده است. این در حالی است که آیو ادبیری سه فیلم دارد که در سال جاری پخش می‌شوند و شامل انیمیشن سینمایی لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته: آشوب جهش‌یافته (Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem) و فیلم‌های کمدی کمپ تئاتر (Theater Camp) و Bottoms است.

ایبون ماس باچراک نیز بار دیگر در فصل دوم سریال «بر» نقش ریچی را بازی خواهد کرد، یکی از مدیران و آشپزهای رستوران که فردی نفرت‎‌انگیز ولی دلسوز است و برای کارمی همانند عضو خانواده است. این بازیگر جدای از این سریال، ‌در چند سریال تازه دیگر همچون سریال دراپ‌اوت (The Dropout) و سریال اندور (Andor) نقش‌آفرینی کرده است. او قرار است در فیلم در حال ساخت هیچ مشکلی نیست (No Hard Feelings) در کنار جنیفر لارنس نقش‌آفرینی کند.

از جمله دیگر بازیگران حاضر در فصل دوم سریال «بر» می‌توان به لیونل بویس در نقش مارکوس، لیزا کولون زایاس در نقش تینا، ادوین لی گیبسون در نقش ابراهیم، کوری هندریکس در نقش گری، خوزه سروانتس در نقش انخل و ریچارد استراس در نقش منی اشاره کرد. ابی الیوت نیز همانند فصل اول نقش خواهر کارمی به نام ناتالی را بازآفرینی می‌کند. از جمله بازیگران تازه حاضر در فصل دوم سریال «بر» می‌توان مولی گوردون و باب اودنکرک را نام برد که هنوز نقش آن‌ها مشخص نشده است.

تاریخ پخش فصل دوم سریال The Bear

سریال «بر» یک درام کمدی از شبکه اف‌ایکس است که قرار است در تاریخ ۲۲ ژوئن سال ۲۰۲۳ میلادی (پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲) به‌صورت انحصاری روی سرویس آنلاین هولو عرضه شود، تاریخی که دقیقاً یک سال پس از پخش فصل اول آن است.

آیا فصل سوم سریال The Bear ساخته می‌شود؟

هنوز به‌صورت رسمی ساخت فصل سوم سریال «بر» تأیید نشده است اما احتمال بسیار زیادی برای انجام این کار وجود دارد، چراکه این سریال و داستان آن پتانسیل زیادی برای ادامه پیدا کردن در فصل‌های بیشتر دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو