دانلود کامل سریال رهایم کن قسمت ۱۴ چهاردهم قسمت 14 (آپارات و ویدائو)

منبع: شبونه

4

1402/2/29

13:51


قسمت ۱۴ سریال رهایم کن منتشر شد و علاقه‌مندان به این سریال می تواند قسمت چهاردهم رهایم کن در این صفحه دانلود کنند . قسمت ۱۴ سریال رهایم کن دانلود با لینک مستقیم رهایم کن سریال عاشقانه و اجتماعی که توسط آقای شهرام شاه حسینی کارگردانی شده است. شهرام شاه حسینی در کارنامه خود سریال …

قسمت ۱۴ سریال رهایم کن منتشر شد و علاقه‌مندان به این سریال می تواند قسمت چهاردهم رهایم کن در این صفحه دانلود کنند .

دانلود کامل سریال رهایم کن قسمت ۱۴ چهاردهم قسمت 14 (آپارات و ویدائو)

قسمت ۱۴ سریال رهایم کن

دانلود با لینک مستقیم

رهایم کن سریال عاشقانه و اجتماعی که توسط آقای شهرام شاه حسینی کارگردانی شده است.

شهرام شاه حسینی در کارنامه خود سریال هایی همچون پرستاران و همه چیز آنجاست و تاوان را در کارنامه دارد .

همچنین ببینید:

خلاصه داستان

داستان سریال درباره دو برادر به نام‌های حاتم و هاتف بوده که نقش آنها را محسن تنابنده و هوتن شکیبا بر عهده دارند حاتم پسر بزرگ خانواده بوده که همسرش را قبلاً بر اثر یک اتفاق مشکوک از دست می دهد و فقط اهالی روستا به او مشکوک هستند که همسرش را به قتل رسیده است حاتم برای فرزندش یک پرستار خانم به نام مارال می گیرد و کم کم عاشق پرستار فرزندش می شود بعد از گذشت مدتی مارال به حاتم می گوید که جان برادرش (با بازی یوسف تیموری) در خطر است و گروهی می خواهند او را به قتل برسانند حاتم تلاش می‌کند که به مارال کمک کند اما بعد متوجه می‌شود گروهی که میخواهند برادر مارال را به قتل برسانند سردسته آنها هاتف برادر خودش است حالا داستان به شکل جالبی گره های مختلفی را نمایش می دهد که کم کم باید باز شوند.

رهایم کن سریال نمایش خانگی ایرانی در ژانر عاشقانه و اجتماعی به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و نویسندگی مجید مولایی، سینا شفیعی و سجاد ابوالحسنی است که در سال ۱۴۰۱ از شبکه اینترنتی فیلیمو به نمایش درآمد. محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین‌العابدین، مهدی حسینی‌نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری و سام نوری از بازیگران این مجموعه هستند. که هر جمعه ساعت۸ از شبکه خانگی فیلیمو پخش میشود  .

حواشی

سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی، ساترا نسبت به سوالات و ابهامات مطرح شده در رسانه‌های جمعی درباره سریال «رهایم کن» پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی صداوسیما، بر این اساس، ساترا در گزارشی اعلام کرد: «با توجه به تفاهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان صدا و سیما طبق اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تبلیغات محیطی این سریال که فاقد مجوز است به طور کامل از تمام کشور جمع‌آوری شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو