بازی Hogwarts Legacy در ابتدا شامل سیستم Morality می‌شد

منبع: گیمفا

4

1402/2/29

14:36


دیتاماینرهای بازی Hogwarts Legacy به تازگی کشف کرده‌اند که این بازی در ابتدا قرار بود شامل سیستم Morality و Reputation باشد. با این حال این سیستم‌ها در طول روند توسعه بازی حذف شده‌اند.

بازی Hogwarts Legacy در ابتدا شامل سیستم Morality می‌شد

دیتاماینرهای بازی Hogwarts Legacy به تازگی کشف کرده‌اند که این بازی در ابتدا قرار بود شامل سیستم Morality و Reputation باشد. با این حال این سیستم‌ها در طول روند توسعه بازی حذف شده‌اند.

بازی Hogwarts Legacy به هنگام عرضه در سال جاری توانست تحسین و نظرات مثبت فراوانی را به خاطر ارائه یک اکشن نقش‌آفرینی جهان باز با کیفیت به طرفداران هری پاتر دریافت کند. با این حال این بازی یک سری کم و کاستی داشت که توجه برخی از هواداران را جلب کرد. برای مثال با وجود اینکه بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از هر سه Unforgivable Curse استفاده کنند، این نفرین‌ها تنها به ظاهر نابخشودنی بودند و هیچ سیستم اخلاق یا Morality در بازی وجود نداشت.

حال مشخص شده که در ابتدا قرار بوده تا شاهد چنین سیستمی در بازی باشیم. به تازگی یک دیتاماینر به نام GrandTheftDiamonds ویدیویی را در یوتیوب آپلود کرده که به بررسی برخی از فایل‌های موجود در داده‌های بازی می‌پردازد. این فایل‌ها نشان می‌دهند که قرار بود در بازی شاهد نوعی سیستم مجازات برای برخی از اعمال بازیکنان باشیم.

اعمالی مثل اخاذی، زورگویی، خوابیدن و رفتار نادرست در کلاس و سایر رفتارهای این چنینی منجر به کم شدن امتیازهایی House شما می‌شدند. هم‌چنین جنایات جدی‌تر مثل به قتل رساندن یک نفر یا استفاده از یک Unforgivable Curse هم منجر به فرا خواندن افراد صاحب منصب می‌شد که احتمالا معادل یک سیستم Wanted در بازی است.

جالب است بدانید که فایل‌های کشف شده دیگر توسط دیتاماینرها به این مهم اشاره می‌کنند که استودیوی Avalanche Software در ابتدا قصد داشت تا نوعی سیستم آوازه یا Reputation را در بازی قرار دهد که نوع رابطه شما با سایر شخصیت‌ها را تعیین می‌کند. انواع مختلف رابطه شامل Hate ،Dislike ،Indifferent ،Cordial ،Friendly و Companion می‌شدند.

با توجه به این اطلاعات می‌توان گفت که ایده‌های اولیه Avalanche Software برای بازی خیلی بیشتر شامل المان‌های شبیه‌ساز و سندباکس جهان باز می‌شدند. البته توسعه بازی‌ها یک روند بسیار ادامه‌دار است و حذف یک سری ایده‌ها یا ویژگی‌ها از بازی دائما اتفاق می‌افتد. با این حال باید دید که آیا Avalanche Software در یک دنباله احتمالی به سراغ این ایده‌ها خواهد رفت یا خیر. با توجه به فروش فوق‌العاده Hogwarts Legacy، ساخته شدن یک دنباله اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسد.

بازی Hogwarts Legacy در حال حاضر برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پلتفرم PC در دسترس است. این بازی در تاریخ ۱۴ نوامبر برای نینتندو سوییچ هم منتشر می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو