بهترین فیلم ها و سریال های زامبی محور جهان + [2023]

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی محور جهان + [2023]


منبع: فیگار

6

1402/2/29

17:55


فیلم‌ها و سریال‌های زامبی محور زیادی هر ساله منتشر می‌شوند. فهرستی از بهترین فیلم ها و سریال های زامبی و تمام دوران برای شما تهیه شده است.

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی محور جهان + [2023]

فیلم‌ها و سریال‌های زامبی محور زیادی هر ساله منتشر می‌شوند. فهرستی از بهترین فیلم ها و سریال های زامبی و تمام دوران برای شما تهیه شده است.

بسیاری از فیلم‌های ترسناک با محور جن و احضار روح برای خیلی از فیلمبازان تکراری شده است. در دهه‌های اخیر، فیلم‌ها و سریال‌های زامبی محور از محبوبیت بیشتری برخوردارند. زامبی، واکر، مردگان متحرک زد، و یا هرچیز دیگری که آن‌ها را خطاب کنید؛ در دو دهه اخیر فیلم‌ها و سریال‌های زیادی در رابطه با زامبی‌ها ساخته شده‌اند و طرفداران بسیار زیادی نیز داشته‌اند.

احتمالاً شما نیز تابه حال برخی از این فیلم‌ها و سریال‌ها را تماشا کرده‌اید و یا حتی طرفدار این سبک باشید. در این نوشتار می‌توانید با جدیدترین فیلم های زامبی و جدیدترین سریال های زامبی آشنا شوید.

جهت دانلود بهترین فیلم ها و سریال های دنیا از طریق کانال تلگرامی دنیای فیلم و سریال فیگار اقدام کنید.

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی

جهت خواندن مقاله‌های مکمل به مقالات زیر مراجعه کنید:

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی 2022

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی

سریال مردگان متحرک یکی از سریال‌هایی بود که تحول بزرگی در دنیای زامبی‌ها ایجاد کرد و باعث شد طرفداران زامبی‌ها بیش از پیش شوند. بهترین فیلم های زامبی محور در کنار بهترین سریال های زامبی محور از آثاری هستند که در میان دیگر فیلم‌های تاریخ سینمای جهان برای طرفداران هنر هفتم حائز اهمیت است.

اگر شما نیز علاقه زیادی به فیلم‌ها و سریال‌های زامبی محور دارید و یا در انتظار اکران بهترین فیلم های زامبی و بهترین سریال های زامبی هستید، این نوشتار برای شما است.

بیشتر بخوانید:

دانلود و معرفی بهترین فیلم هایی که قبل از مرگ باید ببینید

دانلود 100 فیلم برتر سال 2022 که قبل از مرگ باید ببینید

پر بیننده ترین فیلم ها و سریال های 2022 + 2021 از نگاه IMDB

ترسناک ترین فیلم های زامبی

Knock At The Cabin

  • کارگردان : ام. نایت شایامالان
  • بازیگران : دیو باتیستا، روپرت گرینت، جاناتان گراف

Knock At The Cabin، نام جدیدترین اثر ام نایت شیامالان است که نام تجاری پیچیده‌ی خود را بار دیگر در سال 2023، به پرده‌ی سینما کشاند. این فیلم، اقتباسی از یک رمان ترسناک به اسم The Cabin at the End of the World ساخته شده و در سوم فوریه اکران می‌شود. این فیلم، به عنوان یکی از مهیج‌ترین آثار فیلم‌های تهاجم به خانه روایت می‌شود که در فضای زامبی محور رخ می‌دهد.

فیلم «در کابین را بزن» اثری ناامیدکننده نیست و فیلمی به شمار می‌رود که به ما یادآور می‌شود چرا ام نایت شیامالان یکی از بزرگترین کیمیاگران سینمای معاصر محسوب می‌شود. این اثر، نمونه‌ای عالی از فیلمسازی شیامالان است.

این فیلم، داستان یک مردی است که در حین تعطیلات، به همراه خانواده‌اش توسط غریبه‌های مسلح گروگان گرفته می‌شوند که از خانواده‌اش می‌خواهند که برای جلوگیری از آخرالزمان تصمیم بگیرند. شاید بشود گفت از جدیدترین فیلم های زامبی محور 2023 که در دنیای آخرالزمانی رخ می‌دهد همین فیلم است.

Evil Dead Rise

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی
  • کارگردان : لی کرانین
  • بازیگران : آلیسا شاترلند، لیلی سولیوان، گابریل اکولز
  • تاریخ اکران : 21 آپریل

فیلم Evil Dead نیز، یکی از برترین فرانچایز‌های تاریخ سینمای وحشتِ زامبی محور است که در تمامی آثار مدرن امروزی، نسخه‌ای کلاسیک را به مخاطب نشان می‌دهد و پیشینه‌ای دیرینه دارد. سم ریمی به همراه بروس کمپبل، این مجموعه را آغاز کردند و در تمامی دوران، به خوبی آن را همراهی کردند.

این فیلم، داستانی پیچیده از دو خواهر بیگانه که با ظهور شیاطین زامبی، پیوند مجدد آنها کوتاه می‌شود و آنها را وارد یک نبرد اولیه برای بقا می‌کند است. آن‌‌ها با کابوس‌وارترین نسخه‌ی خانواده‌ی خود روبرو می‌شوند. اگر فکر می‌کنید بهترین فیلم زامبی محور 2023 این فیلم است، تاریخ اکرانش را به خاطر بسپارید.

Zombie Traveler

بهترین فیلم و سریال‌های زامبی‌محور 2023

بهترین فیلم های زامبی محور در سال 2023
  • کارگردانان : لیسی فرانک، ادیسون داون پری
  • بازیگران : کینتیا گرگوری، لیسی فرانک
  • تاریخ پخش : 5 می

این فیلم، یکی از بهترین فیلم های زامبی محور در سال 2023 ، است که حول محور یک قاتل زامبی سفر در زمان است که در زمان سفر می‌کند تا مرد مورد علاقه خود را از دست زامبی‌ها نجات دهد. این فیلم مورد انتظار که در 5 می 2023 منتشر می‌شود، فضای بسیار تخیلی و ترسناک، اما کمدی دارد که می‌تواند طرفداران زیادی را به خودش جذب کند.

مکان فیلمبرداری این فیلم، در ایالت تگزاس می‌باشد و این نوید را به ما می‌دهد که فیلمی تماماً آخرالزمانی را خواهیم دید که می‌تواند ما را به حال و هوای فیلمی در غرب وحشی و سفر در زمان همان دوران ببینیم.

The Last Train to New York

بهترین فیلم و سریال‌های زامبی‌محور 2023

بهترین فیلم های سینمایی زامبی محور 2023
  • کارگردان : تیمو تاجاهانتجو
  • بازیگران : نا مشخص
  • تاریخ اکران : 21 آپریل

یکی از بهترین فیلم های سینمایی زامبی محور 2023 از کارگردانی به نام Timo Tjahjanto بازسازی یکی از بهترین فیلم های زامبی محور تاریخ سینما می‌باشد. این کارگردان در حال کارگردانی بازسازی فیلم حماسی کره‌ای زامبی محور Train to Busan برای New Line Cinema با عنوان The Last Train to New York خواهد ساخت که تاکنون فقط تاریخ پخش آن در 21 آپریل رسماً اعلام شده است. برخی از گزارش‌های مختلف، حاکی از این است که کمپانی برادر وارنر، بودجه‌ی زیادی را خرج این فیلم کرد.

The Visitor from the Future

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی 2022

بهترین فیلم های زامبی
  • نام فارسی: بازدید کننده آینده
  • کارگردان: فراچویس دسکراکس
  • ستاره ها: فلورنت درین، آرناود دوکرت، انیا باروکس
  • ژانر: اکشن، علمی تخیلی، ترسناک

آلیس، یک دختر جوان، به ساخت یک نیروگاه هسته‌ای که توسط پدرش، یک معاون ساخته شده است، اعتراض می‌کند. پس از آن است که یک بازدیدکننده عجیب و غریب آنها را در سال 2555 می‌برد، آینده‌ای ویران شده توسط انفجار مرکز تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید:

کاراکتر های انیمه ای که در دنیای زامبی ها نمی توانند زنده بمانند

Toilet Zombie Baby Strikes Back

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی
  • نام فارسی: بچه زامبی توالت انتقام می‌گیرد
  • ژانر: کمدی، جنایی، ترسناک
  • کارگردان: جیمی رابرت مک دوگال
  • بازیگران: شان سی. فیلیپس، جاناتان تیرستن، شری دیوِس

«بچه زامبی توالت انتقام می‌گیرد» از ترسناک‌ترین و بهترین فیلم های زامبی 2021 است و انتظار می‌رود در دسته‌ی بهترین فیلم های زامبی دنیا نیز قرار بگیرد. داستان این فیلم زامبی درباره‌ یک آدم کش است که نا آگاهانه باعث آزاد شدن یک موجود خونخوار می‌شود و خیلی زود در شهر قتل عامی شروع می‌شود. وضعیت به حدی خطرناک می‌شود که افراد تا جایی که می‌توانند به دست‌شویی نمی‌رود و موقع رفتن، حتما آن را چک می‌کنند.

Hotel Transylvania: Transformania

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی 2022

فیلم های زامبی انیمیشنی
  • نام فارسی: هتل ترانسیلوانیا: ترانسفورمانیا
  • کارگردان: درک درایمون، جنیفر کلوسکا
  • ستاره ها: سلنا گومز، برایان هال، اندی سامبرگ
  • ژانر: انیمیشن، کمدی، ماجراجویی

شاید انیمیشن هتل ترانسیلوانیا درباره گسترش زامبی‌ها در جهان و یک فاجعه آخرالزمانی نباشد، اما نمی‌توان انکار کرد که زامبی‌ها در این انیمیشن بی‌تاثیر بودند. هتل ترانسیلوانیا: ترانسفورمانیا چهارمین قسمت از مجموعه انیمیشن‌های هتل ترانسیلوانیا است که درباره یک هتل سرشاز از هیولاهای مختلف از جمله زامبی‌ها است.

سلنا گومز در قسمت چهارم این انیمیشن برای ایفا نقش شخصیت ملویس بازگشته است. بی‌شک هتل ترانسیلوانیا: ترانسفورمانیا بهترین فیلم زامبی در ژانر کودک است!

در طول جشن صد و بیست و پنجمین سالگرد هتل ترانسیلوانیا، میویس از برنامه‌های دراکولا برای بازنشستگی و واگذاری هتل به او و جانی خبر می‌دهد. او به جانی می‌گوید که قصد دارد هتل را بازسازی کند و او با هیجان این را به دراکولا می‌گوید.

دراکولا که نگران خراب‌کردن هتل توسط جانی است، به او دروغ می‌گوید که یک نوع «قانون املاک و مستغلات هیولا» وجود دارد که فقط به هیولاها اجازه می‌دهد صاحب هتل شوند و جانی را ناامید می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های زامبی و شیطانی

Zombie Flesh Eaters

  • کارگردان: لوچو فولچی
  • نویسنده: اوگو توچی
  • بازیگران: تیسا فارو، ایان مک‌کالک و ریچارد جانسون

«وقتی زمین مردگان را دور می‌اندازد، آن‌ها دوباره برای مکیدن خون زنده‌ها بازمی‌گردند.» روی یک قایق که در سواحل نیویورک متوقف شده بود، یک زامبی پیدا می‌شود؛ زامبی‌ای که به دانشمندی مشهور تعلق داشت. پیتر وست که یک روزنامه‌نگار به شمار می‌رفت، به همراه دختر آن دانشمند به نام آن، به آنتیل سفر می‌کند.

آن‌ها در این مسیر با سوزان و برایان که یک قوم‌شناس بود، آشنا می‌شوند. وقتی آن‌ها به جزیره ماتول می‌رسند، دکتر منار را پیدا می‌کنند. علاوه‌بر این، آن‌ها یک بیماری وحشتناک را کشف می‌کنند که جزیره‌نشینان را به زامبی‌های ترسناکی کرده است.

این زامبی‌ها گوشت انسان‌ها را می‌خورند و نابود نشدنی به نظر می‌رسند. فیلم زامبی‌های گوشت‌خوار براساس فیلمنامه‌ای ساخته شده که قرار بود دنباله‌ای برای فیلم Dawn of the Dead (طلوع مردگان) از جورج ای. رومرو باشد.

این فیلم که با ۴۱۰ میلیون لیره ایتالیا ساخته شده بود، توانست چندین برابر آن یعنی ۳ میلیارد لیره در باکس آفیس کسب کند. از طرف دیگر هم منتقدان با اینکه در ابتدا حاشیه‌های مختلفی برایش ایجاد کرده بودند و نظرات منفی زیادی داشتند، به مرور زمان نظرات خود را تغییر دادند و باعث شدند که این فیلم طرفداران زیادی کسب کند.

Carter

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی 2022

بهترین فیلم های زامبی محور
  • نام فارسی: کارتر
  • کارگردان: بیونگ گیل جیونگ
  • ژانر: اکشن و دلهره‌آور

فیلم کارتر راجع به مأموری به نام کارتر است که در اتاق یک هتل بین راهی بیدار می‌شود اما چیزی در مورد خودش یا حتی نامش به خاطر نمی‌آورد. او که هیچ خاطره‌ای از گذشته خود ندارد، به دل مأموریت خطرناکی فرستاده می‌شود.

او باید هنگام فرار از مرگ که سایه به سایه به دنبالش است، هویت خود را کشف کند و بفهمد چگونه سر از اینجا درآورده و این صدای مرموزی که در گوشش او را کارتر صدا می‌زند کیست؟

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کره ای زامبی محور

Dead Snow

محبوب ترین فیلم ها و سریال های زامبی

محبوب ترین فیلم ها و سریال های زامبی
  • نام فارسی: برف مرده
  • ژانر: ترسناک، کمدی
  • کارگردان: تامی ویرکولا
  • بازیگران: ویگار هوئل، استیگ فرود هنریکسن و شارلوت فروگنر

فیلم “برف مرده” داستان حول محور گروهی از دوستان می‌چرخد که به کوه می‌روند و تصمیم می‌گیرند که شب را در منطقه‌ای دور افتاده، به دور از همه سپری کنند؛ تا بتوانند درکنار هم کمی استراحت کنند و خوش بگذرانند.

آرامش آن‌ها خیلی طولانی نمی‌شود زیرا یک پیرمرد مرموز به سراغ آن‌ها می‌رود و اطلاع می‌دهد که در طی جنگ جهانی دوم، مهاجمان نازی در این منطقه بسیار روش‌های وحشیانه و خشنی داشتند. براساس یک افسانه، این وحشی‌گری آنقدر ادامه داشت که شورش یکی از روستایی‌ها، مهاجمان را به سمت سرما و تاریکی کوه‌ها سوق داد؛ تا جایی که تک تک آن‌ها از بین رفتند.

اما حالا شایعه‌ای وجود دارد که می‌گوید آن‌ها در قالب زامبی‌ها، بازگشتند؛ زامبی‌های شرور نازی. این فیلم با اینکه یک دنباله هم در سال ۲۰۱۴ داشت، اما آنقدرها اثر مشهوری نشد؛ بنابراین احتمالا خیلی از شما آن را ندیده‌اید. نظراتی هم که منتقدان برای آن ثبت کرده بودند، میانگین نمره متوسطی را برایش به ارمغان آورد.

Shakespeare’s Mummy

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی 2022

بهترین فیلم های زامبی
  • نام فارسی: مومیایی شکسپیر
  • کارگردان: آدام بوستر
  • ستاره ها: جسیکا آمبوهل، مایکل بران، اسکات اینس
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، کمدی

بالاتر ذکر کردیم که انیمیشن هتل ترانسیلوانیا: ترانسفورمانیا بی‌شک بهترین فیلم زامبی در ژانر کودک است؛ اکنون قرار است در رابطه با یکی دیگر از بهترین فیلم های زامبی بگوییم که داستان آن در رابطه با چند کودک است.

چند کودک که در یک جشن دوستانه پیتزا سفارش داده‌اند، به ناگهان یک دست مومیایی را در پیتزایشان پیدا می‌کنند. در ادامه آن‌ها باید از زامبی‌های مومیایی مصری فرار کنند و یاد می‌گیرند که برای فرار کردن از رامبی‌ها، ابتدا باید یکدیگر را ببخشند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های درام درباره ی زامبی ها

Zombie Reddy

فیلم های جدید زامبی , لیست فیلم های زامبی , بهترین فیلم های زامبی محور

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی
  • نام فارسی: زامبی حاضر
  • ژانر: اکشن، زامبی، کمدی
  • کارگردان: پراسانت وارما
  • بازیگران: تجا ساجا، آناندی، داکشا ناگارکار

زامبی حاضر اساساً یک اکشن – کمدی است (عمدتا در نیمه اول)، اما چیزی که آن را با فیلم‌های دیگر متفاوت می‌کند ترکیب کامل ژانر زامبی است و این فیلم را به یک ZOM – COM تبدیل می‌کند که ژانر هیجان انگیزی می‌باشد.

فیلم از همان اولین آهنگ شما را با خود همراه می‌کند. فیلمنامه بسیار جذاب است. نیمه دوم پر از اکت است و دارای BGM درجه یک است. به عنوان یک طرفدار ژانر زامبی می‌توانیم بگوییم که باید برای دوستداران فیلم های زامبی حتما این فیلم بی نظیر را پیشنهاد داد.

86 Zombies

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی
  • نام فارسی: زامبی 86
  • کارگردان: دیوید کولیهان، رون دی بندتو
  • ستاره ها: تونی دوون، جولیا پارکر، آرون کینسر
  • ژانر: ترسناک

در ادامه لیست فیلم های زامبی سال جدید به فیلمی می‌رسیم که کمی حال و هوای شرایط قرنطینه امروزی را نیز به همراه دارد. فیلم زامبی 86 درباره افرادی است که تمام سعی خود را می‌کنند تا جلوی شیوع یک بیماری زامبی را بگیرند.

در این وضعیت همه‌گیری، آن‌ها از بازگشایی مغازه‌ها جلوگیری می‌کنند تا یک قصاب اجازه نداشته باشد تنها برای چند کیلو فروش بیشتر جان خودش و دیگران را به خطر بیاندازد. در پی یک ویروس باستانی و کشنده در هالووین، یک پیشخدمت و همکارانش باید با انبوهی از مردم شهر زامبی روبه‌رو شوند و یک قدم جلوتر از قصابی باشند که برای یک کیلو گوشت بازگشته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ایتالیایی با موضوع زامبی

Final Cut

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی 2022

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی
  • نام فارسی: برش نهایی
  • کارگردان: میشل آزاناویسوس
  • ستاره ها: رومن دوریس، برنیس بژو، گرگوری گادبوا و فینگان اولدفیلد
  • ژانر: ترسناک، کمدی

این فیلم به کارگردانی میشل آزاناویسوس ساخته شد و در واقع بازسازی فیلم ژاپنی تکه ای از مردگان (One Cut of the Dead) محصول 2017 است. همه چیز برای یک گروه فیلمبرداری کوچک که یک فیلم زامبی کم هزینه را فیلمبرداری می‌کنند، زمانی که توسط زامبی‌های واقعی مورد حمله قرار می‌گیرند، بد پیش می‌رود.

Warm Bodies

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی
  • نام فارسی: بدن های گرم
  • ژانر: ماورایی، کمدی و رمانتیک
  • کارگردان: جاناتان لوین
  • بازیگران: نیکولاس هولت، تریسا پالمر و راب کوردری

داستان این فیلم که براساس رمانی با همین نام نوشته شده است، روی پیشرفت رابطه‌ی بین جولی (یک زن جوان) و آر که یک زامبی به شمار می‌رود، تمرکز دارد. ارتباط این دو شخصیت به جایی می‌رسد که عاشق یکدیگر می‌شوند؛ به همین ترتیب هم آر کم کم به شکل انسانی خود بازمی‌گردد.

چیزی که این اثر را نسبت به آثار مشابه خودش متمایز می‌کند، نحوه نمایش خصوصیات انسانی در شخصیت‌های زامبی است؛ اینکه چطور داستان از زاویه دید یک زامبی به ما نشان داده می‌شود. جالب است بدانید که رمان اقتباس شده، با الهام از کتاب رمئو و ژولیت از شکسپیر نوشته شده است.

Zombivli

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی 2022

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی
  • نام فارسی: زامبیولی
  • کارگردان: آدیتیا سارپوتدار
  • بازیگران: امی وا، وایدهی پاراشورامی و لالیت پرابهاکار
  • ژانر: اکشن، علمی تخیلی

ویشواس (لالیت پرابهاکار) یک رهبر محلی آتشین اهل جاناتا ناگار است که به شدت به جامعه خود افتخار می‌کند و به هر کسی که به ساکنان جامعه او تهمت می‌زند اعتراض می‌کند. او در حمل یک مرد بیمار به بیمارستان کمک می‌کند، اما بیمارستان را مملو از افرادی می‌بیند که علائم مشابهی دارند. بیماران به دارو پاسخ نمی‌دهند و بیمار با تلو تلو خوردن از بیمارستان خارج می‌شود و رفتار زامبی از خود نشان می‌دهد.

این فیلم به زبان ماراتی ساخته شده و ژانری ترسناک، کمدی و درام دارد. زامبیولی درباره یکی از حومه‌های بمبئی به نام دامبیولی است و داستان یک زوج طبقه متوسط جامعه و مردی فقیرنشین اما قهرمان را روایت می‌کند که شهر آنها با ویروسی زامبی آلوده شده است و حال باید تلاش کنند تا خود و شهر را نجات دهند.

Wyrmwood: Road of the Dead

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی
  • نام فارسی: وایرمود: جاده مردگان
  • ژانر: اکشن، کمدی، ترسناک
  • کارگردان: کیا روش ترنر
  • بازیگران: جی گالاگر، بیانکا بریدی و لئون برچیل

فیلم “وایرمود: جاده مردگان” در مورد بری است. بری یک مکانیک بااستعداد و مردی خانواده‌دار است که در آستانه‌ آخرالزمان زامبی‌ها، زندگی‌اش از هم می‌پاشد. خواهر او به اسم بروک، توسط یک تیم شرور که از سربازهایی با ماسک‌های ضدگاز تشکیل شده، ربوده شده است؛ سربازهایی که توسط یک دکتر روان‌پریش آزمایش می‌شوند.

درحالی‌که بروک نقشه‌ فرار خود را طراحی می‌کند، بری به دل جاده و خیابان می‌زند که او را پیدا کند. در همین حین، با بنی متحد می‌شود؛ یک بازمانده دیگر که باید با هم، خود را مسلح کنند و برای نبرد بزرگی آماده شوند. در طرف دیگر این نبرد، هیولاهای گوشت‌خواری هستند که در یک منطقه جنگلی و خشن استرالیا زندگی می‌کنند.

Zomblogalypse

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی 2022

جدیدترین فیلم های زامبی
  • نام فارسی: آخرالزمان زامبی
  • کارگردان: هانا بانگارد، تونی هیپول، مایلز واتس
  • ستاره ها: اندرو دان، آندرینا کارول، جوآن میچل
  • ژانر: کمدی، ترسناک

فیلم آخرالزمان زامبی یک اقتباس از مجموعه سریال اینترنتی است. داستان این فیلم، وضعیت سه بازمانده را بازگو می‌کند که مجبورند در یک فاجعه آخرالزمانی، به بقا بپردازند و جان خود را نجات دهند.

Unhuman

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی 2022

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی
  • نام فارسی: غیر انسان
  • کارگردان: مارکس دانستان
  • ستاره ها: برایان تجو، بنجامین وادزورث، اوریا شلتون و الی گالو
  • ژانر: کمدی، ترسناک، معمایی

اتوبوس گروهی از دانش‌آموزان دبیرستانی در سفری تصادف می‌کند. روابط این دانش‌آموزان در این ماجرا مورد آزمایش قرار می‌گیرد. آن‌ها متوجه می‌شوند توسط مهاجمی تحت تعقیب قرار گرفته‌اند. آن‌ها به یک باره در شرایطی قرار می‌گیرند که باید برای زنده‌ماندن تلاش کنند.

Dead Again

بهترین فیلم های جدید زامبی در سال 2021 , فیلم های زامبی محور

زامبی ترین فیلم ها و سریال ها
  • نام فارسی: دوباره مرگ
  • ژانر: نئو نوآر، عاشقانه، هیجان انگیز
  • کارگردان: کنت برانا
  • بازیگران: کنت برانا، اندی گارسیا، درک ژاکوبی

در یک جامعه غمزده روستایی انگلیسی، آخرالزمانی زامبی وار به راه می‌افتد و افراد مختلف محلی مجبور به مقابله با آن می‌شوند. این فیلم یک کمدی زامبی محور انگلیسی است. فیلم کمی شبیه به فیلم شب مردگان زنده است اما به اندازه آن خوب نیست. فیلم دوباره مرگ واقعاً یک فیلم مستقل بدون الهام است.

فیلم کاملاً وحشتناک نیست. بیشتر بازی ها به جز یکی از زامبی هایی که دارای اضافه وزن و یک پیراهن آبی است، متناسب با فیلم و ساختار روایت جلو می‌روند. در این فیلم دیالوگ‌ها به طرز متوسطی تاثیر گذار واقع می‌شوند. در هر صورت یکی از فیلم های زامبی محوری که در سال 2021 ساخته شده است همین فیلم دوباره مرگ می‌باشد که می‌شود از آن لذت برد.

Alive

  • کارگردان: چو ایل-هیونگ
  • نویسنده: چو ایل-هیونگ و مت نیلور
  • بازیگران: یو آه-این، پارک شین-هه و لی هیون-ووک

مردم ساکن در سئول، بدون هیچ هشدار قبلی‌ای، ناگهان به طرز وحشتناکی خشن و آدمخوار می‌شوند و در خیابان‌ها، درست همانند زامبی، به عابران حمله می‌کنند. یک مرد جوان که در آپارتمان طبقه چهارم پدر و مادرش تنها است، همه‌ی این اتفاقات را نظاره می‌کند.

هیچ مواد غذایی خاصی در آپارتمان باقی نمانده است. به همین ترتیب او در اقدامی احمقانه، در خانه را باز می‌کند و درست در همان لحظه، یکی از همسایه در تلاش است تا به زور وارد خانه شود. ازطریق تلویزیون مطلع می‌شود که ویروس در سراسر کشور در حال گسترش است. با گذشت زمان، تلفن و اینترنت از کار میفتد و آب هم ته می‌کشد.

زمانی‌که دیگر امیدی وجود ندارد، این پسر جوان، دختر بامزه‌ای را در آپارتمان روبه‌روی خود می‌بیند. این فیلم کره‌ای براساس فیلمنامه‌ای نوشته شده که خود آن فیلمنامه هم به فیلمی با نام Alone تبدیل شده بود. این اثر کره‌ای که مورد دیگری از بهترین فیلم های زامبی محور به شمار می‌رود، توانست نظرات مثبت منتقدان زیادی را به خود جلب کند؛ آن‌ها از بازی بازیگران، داستان آزاردهنده و برخی اوقات خنده‌دار فیلم زنده تعریف کردند و به این موضوع اشاره داشتند که این اثر اثبات کرد این ژانر هنوز هم چیزهای جدیدی برای تعریف کردن دارد.

ترسناک ترین سریال های زامبی

The Walking Dead: Dead City

بهترین فیلم و سریال‌های زامبی‌محور 2023

سریال های برتر زامبی محور سال 2023
  • کارگردان : نامشخص
  • بازیگران : لاورا کوهن، جفری دین مورگان
  • تاریخ پخش : نامشخص
  • شبکه : AMC
شبکه‌ی AMC، در این چند سال اخیر ثابت کرده که فرانچایزی عظیم را برای مجموعه‌ی مردگان متحرک ترتیب داده و با اسپین آف‌های مختلف، حتی پس از اتمام این سریال ادامه خواهد داد که مهمترین آنها که در سال 2023 منتشر خواهد شد The Walking Dead: Dead City نام دارد.

داستان این اسپین آف به مگی و نیگان می‌پردازد که به منهتن پسا آخرالزمانی سفر می‌کنند که مدت‌ها پیش، از سرزمین اصلی جدا شده بود. شهر در حال فروپاشی، و مملو از مردگان و ساکنانی است که نیویورک را به دنیایی پر از هرج و مرج، خطر، زیبایی و وحشت تبدیل کرده‌اند.

تریلر سریال The Walking Dead: Dead City

Fear the Walking Dead

بهترین سریال های زامبی محور

بهترین سریال های زامبی محور

از مردگان متحرک بترسید یک سریال تلویزیونی آمریکایی در سبک زامبی آخرالزمانی، پسا-آخرالزمانی و درام است که توسط رابرت کرکمن و دیو اریکسن ساخته شده و اسپین‌آف و پیش‌درآمدی بر سریال مردگان متحرک است. ای‌ام‌سی در ۹ مارس ۲۰۱۵ قسمت آزمایشی سریال را تأیید کرد و سفارش ساخت ۲ فصل از سریال را داد. این سریال قرار است به سریال اصلی یعنی مردگان متحرک ارتباط پیدا کند.

شبکه AMC امروز چند تصویر از فصل هشتم سریال فیر د واکینگ دد منتشر ساخت و همزمان اعلام کرد این آخرین فصل از اسپین‌آف مردگان متحرک خواهد بود.

بهترین سریال های زامبی محور

بهترین سریال های زامبی محور

فصل اول شامل ۶ قسمت و فصل دوم شامل ۱۵ قسمت است. پخش فصل اول سریال از ۲۳ اوت ۲۰۱۵ از شبکهٔ ای‌ام‌سی آغاز شده‌است. پخش فصل دوم، از ۴ آوریل ۲۰۱۶ از شبکهٔ ای‌ام‌سی آغاز شد که شامل ۱۵ قسمت بود.

فصل‌های سوم، چهارم و پنجم سریال، هر کدام در ۱۶ قسمت در طی سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ پخش شدند. در فصل چهار و فصل پنجم وفصل ششم سه بازیگر از مردگان متحرک به این اسپین آف ملحق می‌شوند در ۱۳ ژوئن ۲۰۲۱، کار تولید فصل ۶ سریال، به‌پایان رسید. فصل ۷ فصل هفتم از مردگان متحرک بترسید، از روز شنبه ۱۷ اکتبر ۲۰۲۱ از شبکه ای ام سی پخش شد؛ این فصل نیز ۱۶ قسمتی است.

زامبی‌های مارول (Marvel Zombies)

بهترین فیلم ها و سریال های ترسناک مارول 2022

بهترین فیلم و سریال های زامبی محور 2023

سریال What If در حال رفتن به سمت فصل دوم است، اما بر اساس قسمتهایی که قبلاً پخش شدهاند، چندین اسپین آف انیمیشن نیز به آن اضافه شد. مهمتر از همه، اولین حضور وحشتناک زامبی‌ها منجر به ساخت سریال زامبی‌های مارول شد، سریال جدیدی بر اساس واقعیتی که بینندگان قبلاً دیده‌اند.

بیشتر بخوانید:

حقایق سریال What If

بهترین کمیک‌ های What If

برخی از شناخته شده‌ترین شخصیت های مارول زامبی شده‌اند و از توانایی‌های خود برای گسترش آن استفاده می‌کنند. این فرضیه ای است که به دیزنی پلاس اجازه می‌دهد تا ژانرهای جدیدتری را به دنیای انیمیشنی خود اضافه کند. علاوه بر این، سریال زامبی‌های مارول با درجه سنی بزرگسال ساخته می‌شود و این یک گام بزرگ برای مارول است تا درجه سنی کودکان را تا حدی کنار بگزارد و جزو فیلم ها و سریال های برتر MCU قرار بگیرد.

 Resident Evil

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی 2022

بهترین سریال های زامبی
  • نام فارسی: اقامتگاه شیطان
  • کارگردان: اندرو داب
  • ستاره ها: الا بالینکسکا، تامارا اسمارت، سیانا آگوندون
  • ژانر: ترسناک

Resident Evil یک مجموعه‌ی تلویزیونی اکشن ترسناک آمریکایی است که توسط اندرو داب برای نتفلیکس ساخته شده است. این سریال، بر اساس مجموعه بازی‌های ویدیویی به همین نام توسط کپکام ساخته شده است.

این دومین اقتباس تلویزیونی این فرنچایز پس از مینی سریال انیمیشنی تاریکی بی نهایت (2021) و سومین اقتباس لایو اکشن پس از مجموعه فیلم‌های مشابه آن است. بر خلاف مجموعه بازی‌ها، این مجموعه در دنیای خودش روایت می‌شود، اما داستان سری بازی‌های ویدیویی را به‌عنوان پس‌زمینه و اساس آن نشان می‌دهد.

نقد و بررسی فصل 1 سریال رزیدنت اویل

Army of the Dead: Lost Vegas

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی 2022

بهترین سریال زامبی
  • نام فارسی: ارتش مردگان: لاس وگاس
  • کارگردان: نامشخص
  • ستاره ها: تیگ نوتاروا، نیا، چالوترا، ونسا هاجنز
  • ژانر: انیمیشن، اکشن، جنایی

فیلم محبوب ارتش مردگان، در سال 2022 دارای یک اسپین آف خواهد شد. این اسپین آف ارتش مردگان: لاس وگاس نام دارد و داستان آن درباره شخصی به نام اسکات و خدمه او است که تمام تلاششان را برای نجات تمام کسانی که دوسشان دارند در روز های اول شیوع ویروس زامبی در لاس وگاس، می‌کنند. یکی از بهترین سریال های زامبی نتفلیکس که باید دید همین سریال است.

The Last of Us

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی 2022

بهترین سریال های زامبی محور 2023
  • نام فارسی: آخرین از ما
  • کارگردان: نیل دراکمن، کریگ مازین
  • ستاره ها: پدرو پاسکال، بلا رمزی، نیک آفرمن
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، درام

جول و الی، زوجی که به دلیل سختی‌های وحشتناک جهانشان ارتباط محکمی با یکدیگر دارند، مجبورند دست به هرکاری بزنند تا زنده بمانند. آن‌ها مجبورند برای بقا از آمریکا در زمانی پس از شیوع ویروس وحشتناک زامبی، عبور کنند.

فیلم آخرین از ما یک اقتباس از یک بازی ویدیویی به همین نام است. بازی ویدیویی آخرین ما جزو بهترین بازی‌های ویدیویی تاریخ به شمار می‌رود و برنده جوایز متعددی نیز می‌باشد. بعید نیست که سریال آخرین از ما همانند نسخه بازی ویدیویی‌اش تبدیل به بهترین سریال زامبی 2023 شود.

نقد و بررسی قسمت اول تا ششم Last of Us  + [ویدئوی نقد]

Resident Evil: Infinate Darkness

جدیدترین سریال های زامبی
  • نام فارسی: رزیدنت اویل
  • کارگردان: نامشخص
  • ستاره ها: لنس ردیک، تتیانا گایدارمفو، اوسی توتو
  • ژانر: اکشن، ترسناک، علمی تخیلی

تقریبا پس از گذشت سه دهه از شیوع ویروس بیماری زامبی به نام T، اسرار شرکتی فاش می‌شود که در تولید این ویروس نقش داشت. سریال رزیدنت اویل نیست دقیقا همانند آخرین ما، از یکی از بهترین بازی‌های ویدیویی تاریخ اقتباس شده است.

نقد فصل اول سریال رزیدنت اویل تاریکی بی نهایت

All of Us Are Dead

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی 2022

بهترین سریال های زامبی
  • نام فارسی: تمام ما مرده‌ایم
  • کارگردان: نامشخص
  • ژانر: ترسناک، درام، فانتزی

یکی دیگر از بهترین سریال های زامبی سریال تمام ما مرده‌ایم است. داستان این سریال در یک مدرسه روایت می‌شود که تبدیل به محل انفجاری برای شیوع ویروس زامبی است. دانش‌آموزان گیرافتاده باید برای راه خروج مبارزه کنند یا تبدیل به یکی از مردگان شوند.

The Walking Dead

بهترین سریال های زامبی
  • نام فارسی: مردگان متحرک
  • کارگردان: فرانک دارابونت
  • ستاره ها: اندرو لینکلن، نورمن ریدوس، ملیسا مک براید
  • ژانر: درام، وحشت، دلهره آور

ریک گرایمز، معاون کلانتر مورد اصابت یک گلوله قرار می گیرد و به کما می رود. هنگامی که او از خواب بیدار می شود، خود را در یک آخرالزمان زامبی می‌بیند. او که هنوز نمی‌داند چه کاری باید انجام دهد، تصمیم می گیرد تا خانواده اش را پیدا کند. پس از پیدا کردن خانواده‌اش، به گروهی می‌پیوندند و رهبری آن را برعهده می‌گیرد.

گروهی که ریک گرامیز به آن می‌پیوندد، سعی می‌کنند تا زنده بمانند، غذا پیدا کنند و مکانی برای زندگی بیابند. تقریباً تمام طرفداران سریال، با سریال معروف مردگان متحرک آشنا هستند. سریالی که جهانی تازه در سبک زامبی خلق کرد و جهان‌ را عاشق زامبی‌ها کرد.

Valley of the Dead

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی 2022

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی
  • نام فارسی: دره مردگان
  • کارگردان: خاوید ریز کالدرا، آلبرتو دی تورو
  • ستاره ها: میکی اسپاربه، آئورا گاریدو، لوئیس کالجو و آلوارو کروانتس
  • ژانر: اکشن، زامبی

در سال ۱۹۳۸، در طول جنگ داخلی اسپانیا. پس از ظهور زامبی‌ها در نتیجه استقرار جنگ بیولوژیک توسط نازی شوتزستافل بر روی ساکنان یک دهکده کوچک، نیروهای جمهوری‌خواه و فرانکوئیست خود را مجبور می‌کنند که به‌طور موقت با یکدیگر متحد شوند تا با زامبی مقابله کنند. ماجرای فیلم در جنگ داخلی اسپانیا اتفاق می‌افتد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم ها و سریال های زامبی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

گوناگون کانال تلگرامی دنیای فیلم و سریال فیگار ترسناک‌ترین فیلم‌های زامبی Knock At The Cabin Evil Dead Rise Zombie Traveler The Last Train to New York The Visitor from the Future Toilet Zombie Baby Strikes Back Hotel Transylvania Transformania Zombie Flesh Eaters Carter Dead Snow Shakespeare’s Mummy Zombie Reddy 86 Zombies Final Cut Warm Bodies Zombivli Wyrmwood Road of the Dead Zomblogalypse Unhuman Dead Again alive ترسناک‌ترین سریال‌های زامبی The Walking Dead Dead City The Last of Us Fear the Walking Dead Marvel Zombies resident evil Army of the Dead Lost Vegas Resident Evil Infinate Darkness All of Us Are Dead The Walking Dead Valley of the Dead بهترین فیلم های 2023 با امتیاز IMDB بالای 6 بهترین فیلم های سینمایی جهان برای دانلود بهترین فیلم های سینمایی جهان از نگاه IMDB تخیلی کمدی بهترین انیمه‌های زامبی و شیطانی بهترین فیلم های کره ای زامبی محور بهترین فیلم های درام درباره ی زامبی ها بهترین فیلم های ایتالیایی با موضوع زامبی پسا آخرالزمانی حقایق سریال What If بهترین کمیک‌ های What If… نقد و بررسی فصل 1 سریال رزیدنت اویل نقد فصل اول سریال رزیدنت اویل تاریکی بی نهایت بهترین کمیک های گرگینه در شب بهترین فیلم های ترسناک درباره اتوموبیل ها بهترین فیلم های درام تاریخ سینمای جهان 2023 نقد فیلم نقد سریال اخبار سینما فیلم‌های ترسناک

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو