متن خداحافظی عاشقانه غمگین با جملات غم انگیز رفتن

متن خداحافظی عاشقانه غمگین با جملات غم انگیز رفتن


منبع: روزانه

4

1402/2/29

18:03


در این مطلب متن خداحافظی عاشقانه غمگین از عشق و جملات غم انگیز سوزناک رفتن احساسی را گردآوری کرده ایم. متن خداحافظی از عشق زندگی‌ها و رابطه‌های ما حتی بعد از رفتن تو هم ادامه پیدا میکنن. اما هر قدمی که در مسیر جدایی از تو برمیدارم، مثل راه رفتن روی تکه‌های تیز شیشه میمونه. […]

در این مطلب متن خداحافظی عاشقانه غمگین از عشق و جملات غم انگیز سوزناک رفتن احساسی را گردآوری کرده ایم.

متن خداحافظی عاشقانه غمگین با جملات غم انگیز رفتن

متن خداحافظی از عشق

زندگی‌ها و رابطه‌های ما حتی بعد از رفتن تو هم ادامه پیدا میکنن. اما هر قدمی که در مسیر جدایی از تو برمیدارم، مثل راه رفتن روی تکه‌های تیز شیشه میمونه. با وجود این که خون از پاهام جاری شده، به رفتن ادامه میدم، تا جایی که دوباره به هم برسیم. خدانگهدار.

بارها بهت التماس کردم که رفتارتو تغییر بدی و با من با عشق و احترام رفتار کنی، اما همه چیز روز به روز بدتر شد. درسته که خیلی دوستت دارم، اما مجبورم که ترکت کنم، چون میدونم لیاقت من مردیه که با من مثل ملکه‌ها رفتار میکنه. متاسفم که اون مرد تو نیستی.

اون چیزی که واقعاً آزارم میده، این نیست که باعث شدی احساس یه بازنده رو داشته باشم، یاد اون لحظاتی که باعث شدی احساس خاص بودن بکنم، عذابم میده.

این خداحافظی به معنای جدایی همیشگی نیست، فقط پیام خاموشیه که به تو میگه چقدر دلم برات تنگ میشه. امیدوارم هر چه زودتر دوباره ببینمت، خدانگهدار.

مطلب مشابه: اشعار وداع با گزیده ای از غمگین ترین و زیباترین شعر خداحافظی

متن خداحافظی عاشقانه غمگین با جملات غم انگیز رفتن

وقتی میخوای ترکم کنی، برام دلسوزی نکن. زندگی من بدون تو هم به همون شکل سابق ادامه پیدا میکنه، در رویای روزی که بتونیم تا ابد کنار هم بمونیم. عاشقتم، خداحافظ.

چیزی که میخوام بگم، فقط دو کلمه نیست، چون گفتن اونا قلب من رو به دو تکه شکسته. با قلبی ناراحت و چشمی اشک‌آلود بهت میگم “خدانگهدار”.

جملات عاشقانه خداحافظی غمگین

دوری تو مثل یه خنجر در قلبم فرو میره. اما نگران نباش، این قلب زخمی باز هم برای تو خواهد تپید. خداحافظ.

جدا شدن از تو انتخاب من نیست، اما چاره‌ی دیگه‌ای برام نمونده ـ درست همون‌طور که دوست داشتن من یک انتخاب بود، اما تو اون رو انتخاب کردی، انگار که هیچ چاره‌ی دیگه‌ای نداشتی.

فقط یک خداحافظی برای ذوب کردن قلب من کافیه. نه خیلی دور، نه خیلی نزدیک و در عین حال جدا از هم. عشق من لطفاً زود پیشم برگرد. مراقب خودت باش.

رابطه‌ی ما برای تو مثل به روزرسانی استاتوس فیسبوک بود که میتونستی هر روز به راحتی تغییرش بدی. متاسفم اما نمیتونم اجازه بدم که با من اینطور رفتار کنی. خداحافظ برای همیشه.

زمان جدا شدن از هم فرارسیده است، با قلبی سرشار از اندوه با تو خداحافظی می‌کنم، امروز هر کدام ما به راه خودمان می‌رویم، با این برنامه که در آینده یکدیگر را ببینیم. این عهدی است که ما با خود می‌بندیم.

مطلب مشابه: عکس پروفایل خداحافظی + متن های غمگین خداحافظی از دوست و عشق

متن خداحافظی عاشقانه غمگین با جملات غم انگیز رفتن

هر لحظه‌ای که با هم گذرانده‌ایم، خاطره‌ای است که روی قلبم حک شده است. اما اکنون زمان آن رسیده است که از هم جدا شویم و شروع جدیدی را رقم بزنیم. حتی الان که در حال جدا شدن از یکدیگریم، از این که روزی عاشق و معشوق بودیم، پشیمان نیستم. ما همیشه با هم تفاهم داشتیم و امیدوارم که دوستی‌مان هرگز به پایان نرسد.

حتی فکر رفتن تو مضطربم می‌کنه، نمیدونم چطور میتونم بدون تو دووم بیارم. دلم برات تنگ میشه، عشق من. خدانگهدارت.

متاسفم که خیال واهی تو رو نقش بر آب میکنم، داداش. اما تو در مسائل احساسی یه بزدل واقعی هستی. البته اگه با این طرز رفتار به آرامش میرسی، پس همینجور بتازون.

زمان خداحافظی فرارسیده، هرچند حتی فکر دوری از تو من رو به گریه میندازه. هیچ وقت فکر نمیکردم که روزی برسه که این حرف رو بزنم، اما این بوسه آخرین بوسه‌مونه.

مطلب مشابه: جملات در مورد خداحافظی کردن و متن های غمگین رفتن

قلبم شکسته و دلم خیلی گرفته. کسی که بخش بزرگی از زندگی من بود، بدون خداحافظی من رو ترک کرد. نمیدونم چطور باید با غم جدایی کنار بیام. چطور میتونم چنین باخت بزرگی رو در زندگی‌ام تحمل کنم؟

خداحافظ برای همیشه. شماره تلفن و تمام اطلاعاتم رو پاک کن. خیلی بهتره که تنها اما شاد باشم، تا این که در کنار مردی مثل تو با بدبختی زندگی کنم.

متن غمگین خدانگهدار عشق

هیچ وقت نمی‌خواستم که قلبت رو بشکنم. تصمیمی که برای جدا شدن از تو گرفتم، به خودم هم صدمه میزنه. اما انتظار ندارم که تو حرفام رو درک کنی، تو همیشه نسبت به رابطه‌مون بی‌توجه بودی.

جالبه که بتونی کسی رو دوست داشته باشی که این همه آزارت داده. خداحافظی کردن از کسی که بهترین دوستت و عشق زندگیته خیلی سخته. سخت‌تر اینه که بدونی ممکنه اون هیچ وقت تو رو نبخشه و تو هم ممکنه هرگز اون رو نبخشی. چرا عشق اینقدر سخته؟

مطلب مشابه: اس ام اس غمگین خداحافظی؛ متن و جملات خداحافظی غمگین از دوست و عشق

متن خداحافظی عاشقانه غمگین با جملات غم انگیز رفتن

عشق من شاید بی‌قید و شرط باشه، اما وقتی قلبم رو بهت دادم، شرط ناگفته‌ای وجود داشت ـ قلبم مال توست تا زمانی که عاشقش باشی. خدانگهدار.

تو اونقدر برام خاصی که شکی نیست، نبودنت قلبم رو خواهد شکست. وقتی کنارم نیستی، چطور میتونم دووم بیارم؟ خدانگهدار عشق من.

خداحافظی دردناکه، اما خاطرات دردناک‌ترن. دلم برات تنگ میشه.

مطمئن باش که گریه خواهم کرد، اما هرگز نخواهم گذاشت که ناله‌هایم را بشنوی. غمگین خواهم بود، اما هرگز نخواهم گذاشت که ناراحتی‌ام را احساس کنی. بدون تو شاد نخواهم بود، اما هرگز شادی تو را خراب نخواهم کرد. بدرود.

جملات کپشن خداحافظی از عشق

یه روز درد جدایی رو میفهمی، یه روز ارزش با هم بودن رو متوجه میشی. امیدوارم هر راهی که در پیش میگیری، موفق باشی، دعای خیر من بدرقه‌ی راهت.

عزیزم فکر می‌کردم که میتونیم تا ابد با هم باشیم و حاضر بودم که باقیمونده‌ی روزای عمرم رو در کنار تو سپری کنم. چقدر دردناکه که این رویا هیچ وقت واقعیت پیدا نمیکنه و هر کدوم باید راه خودمون رو بریم. خیلی متاسفم.

میدونم که نمیتونم مانع رفتنت بشم، اما نمیتونم جلوی گریه‌ام رو بگیرم. البته نمیدازم اشکامو ببینی، چون نمیخوام که لبخند حتی یه لحظه از لبات دور بشه. به امید دیدار.

مطلب مشابه: متن عاشقانه آخرین دیدار و جملات سوزناک خداحافظی از عشق سابق

یه بار یه دوست عاقل بهم گفت که خودمون به بقیه یاد میدیم که چطور با ما رفتار کنند. وقتی برای توجیه هر کار بدی که در حقم انجام دادی، دنبال بهانه‌ای برای بخشیدنت گشتم، به ضرر خودم به تو یاد دادم که چطور من رو تحقیر کنی. دیگه نمیتونم تحمل کنم و به همین دلیل ازت جدا میشم.

حتی در تلخ‌ترین خیال‌هایم تصور نمی‌کردم که روزی مجبور شوم به زور هنگام گفتن وحشتناک‌ترین لغت دنیا لبخند بزنم. خدانگهدار. دلم برایت تنگ می‌شود.

متن خداحافظی عاشقانه غمگین با جملات غم انگیز رفتن

برای آخرین بار دختری را در آغوش می‌گیرم که دوای تمام دردهایم در زندگی است. برای آخرین بار دختری را نوازش می‌کنم که شادی زندگی‌ام را دو برابر کرد. برای آخرین بار دختری را می‌بوسم که می‌دانم دلم برایش تنگ خواهد شد.

دوست دارم که رویاهایت را دنبال کنی. دوست دارم که بالاتر پرواز کنی. می‌خواهم که از تمام ماجراجویی‌هایی که زندگی برایت به ارمغان می‌آورد، لذت ببری. اما بعد از این که رویاهایت، پرواز کردنت و تلاش کردنت برای رسیدن به موفقیت تمام شد، فراموش نکن که کسی اینجا در نقطه‌ای که همه چیز از آنجا شروع شد، منتظرت است. خدانگهدار.

متن استوری رفتن غمگین

هر کاری که انجام میدهی، هر جایی که میروی، لطفاً نگذار که برایت به خاطره‌ای تبدیل شوم که در آستانه‌ی از یاد رفتن است. خدانگهدار.

مطلب مشابه: اشعار خداحافظی + مجموعه شعر در مورد خداحافظی به صورت تک بیتی، دو بیتی و عاشقانه

انتظار پیام‌های شیرین صبحگاهی و پیام‌های شب بخیر شبانه تنها نوری است که در دل این روزهای تاریک بدون تو بودن به زندگی‌ام می‌تابد و دوری‌ات را برایم قابل تحمل می‌کند.

تنها چیزی که قدرت از بین بردن تلخی خداحافظی از تو را دارد، امید به این است که سلام دوباره‌مان شیرین‌تر از هر چیزی باشد که بتوانی تصورش را بکنی.

در قفسی از عشق تو به دام افتاده‌ام  و تو کلید این قفس را با خود برده‌ای. خدانگهدار.

تنها چیزی که اندکی از درد خداحافظی کم می‌کند، امید به این است که این دوری ما را قوی‌تر کند.

این خداحافظی به اندازه‌ی اولین سلام‌مان غیرواقعی است. دلم برایت تنگ می‌شود.

متن خداحافظی عاشقانه غمگین با جملات غم انگیز رفتن

همون طور که هر کدوممون راه خودمون رو برای رسیدن به رویاهامون ادامه میدیم، امیدوارم به تمام رویاهایی که منم بخشی از اونا هستم، برسی.

میدونم که به زودی پیشم برمیگردی، اما اون روز به نظرم به اندازه‌ی قیامت دوره. حتی نمیتونی تصورش رو بکنی که چقدر دلم برات تنگ میشه، بدون تو تمام دنیام در هاله‌ای از غم و اندوه فرو میره. خداحافظ.

سعی می‌کنم تلخی این خداحافظی را با شیرینی خاطرات زیبایمان قابل تحمل کنم.

دیوانه نشده‌ام، فقط ناراحتم. عصبانی نیستم، فقط غمگینم. نگران نیستم، فقط گریانم. خدانگهدار.

تمام این درد و رنج دوری از تو روزی ارزشمند خواهد شد که تو به رویاهایت برسی و لبخند را به لب هر دو نفرمان بیاوری. خدانگهدار.

قول میدم به خاطرات خوبمون فکر کنم، اما هیچ وقت فکر نمی‌کنم که روزای خوب متعلق به گذشته‌ان. به امید دیدار.

دور بودن از تو باعث میشه که دلم خیلی برات تنگ بشه، اما قول میدم که هیچ فاصله‌ای، هر چقدر هم دور باعث از بین رفتن عشقمون نشه. خدانگهدار.

متن خداحافظی عاشقانه غمگین با جملات غم انگیز رفتن

منتظر روزی میمونم که صداتو بشنوم که اسم من رو صدا میکنی تا برگردم و ببینم که دم در وایسادی. تا اون موقع امیدوارم که صدای ناله‌های قلب خسته‌مو بشنوی و من رو ببینی که در رویای تو فرورفتم و ناامیدانه از پنجره‌ی اتاقم به بیرون نگاه میکنم تا شاید تو رو ببینم. از صمیم قلب دلم برات تنگ میشه. خداحافظ.

قرار نبود سرنوشت این‌طور رقم بخورد، هرگز فکر نمی‌کردم که چنین روزی را ببینم. نمی‌توانم دور شدنت را نگاه کنم. هر قدمی که از من دور می‌شوی، زندگی‌ام یک قدم به سرگردانی نزدیک‌تر می‌شود. مراقب خودت باش.

اگر ضرب‌المثل دوری و دوستی درست باشد، به یک قلب دوم نیاز خواهم داشت، چون این قلب همین الان مملو از عشق تو است. خدانگهدار.

قلبم رو قانع میکنم که قراره فقط مدتی از هم دور باشیم. اما کی میتونه دستایی رو قانع کنه که دیگه نمیتونن دستای تو رو بگیرن؟ خداحافظ.

آغوش گرمت، صدای مهربانت و نوازش‌های عاشقانه‌ات همه به نظرم واقعی می‌آمد. اما از خواب بلند شدم و از ته دل گریه کردم. خداحافظی کردن خیلی سخت است، وقتی تو فرسنگ‎‌ها از من دوری.

فکر خداحافظی کردن از تو من رو یاد تمام اون روزایی انداخت که میتونستم بهت بگم چقدر دوستت دارم، اما نگفتم. دلم برات تنگ میشه، خدانگهدار.

با خیانت کردن به قول و قرارمون توهین کردی و با دروغ گفتن به عشقمون صدمه زدی. تقاضاهای من هیچ اهمیتی برات نداشت و گریه‌های قلبم هیچ تاثیری در قلب سنگیت نداشت. از اونجایی که تو جیگرشو نداری، بذار من بهت بگم که دیگه هیچ امیدی برای ما باقی نمونده، تنها کاری که باید بکنیم اینه که از هم جدا شیم.

مهم نیست کجا بری، مهم نیست کجا باشی ـ من همیشه به یادت هستم و منتظر میمونم تا برگردی و منو در آغوش گرمت بگیری. خداحافظ.

قراره هزاران کیلومتر از هم دور بشیم، اما تنها چیزی که میخوام از من یادت بمونه، اینه که من فقط دوست دخترت نیستم، من دختری هستم که تنها رویاش تویی، رویایی که به حقیقت پیوسته. مواظب خودت باش.

مطلب مشابه: متن خداحافظی از عشق خیانت کار با جملات غم انگیز و سنگین برای خائن

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو