ویدیو : اظهارت عمو پورنگ در مورد تغییر جنسیتش

منبع: فیگار

4

1402/2/29

18:55


به تازگی ویدیویی از اظهارت عمو پورنگ در مورد تغییر جنسیتش در رسانه‌های مجازی پخش شده که حواشی زیادی را در مورد این مجری معروف ایجاد کرده است.

ویدیو : اظهارت عمو پورنگ در مورد تغییر جنسیتش

به تازگی ویدیویی از اظهارت عمو پورنگ در مورد تغییر جنسیتش در رسانه‌های مجازی پخش شده که حواشی زیادی را در مورد این مجری معروف ایجاد کرده است.

اخیرا ویدیویی از حواشی در مورد تغییر جنسیت داریوش فرضیایی در فضای مجازی پخش شده است. گویا ویدیویی از حرف های عمو پورنگ در مورد تغییر جنسیتش سر صدای زیادی را در رسانه ها ایجاد کرده است. در ادامه ویدیویی از تغییر چهره عمو پورنگ پس از تغییر جنسیت خواهید دید.

بیشتر بخوانید:

 پیام تسلیت عمو پورنگ برای درگذشت حسین زمان

استایل جدید عمو پورنگ حاشیه ساز شد !!!

اظهارت عمو پورنگ در مورد تغییر جنسیتش

اظهارت عمو پورنگ در مورد تغییر جنسیتش

حرف های عمو پورنگ در مورد تغییر جنسیتش

عمو پورنگ اخیرا با حواشی و جنجال های متعددی روبرو بوده است. مهم ترین آن ها نیز بدون شک ادعای ازدواج و اخراج اش از تلویزیون بوده است. او در مرحله اول ادعای ازدواج اش را رد کرد. اما به شائبه اخراج اش از تلویزیون پاسخی نداد.

عمو پورنگ که در حال حاضر بیشتر فعالیت اش را روی شبکه های اجتماعی و ملاقات با بیماران خاص گذاشته است. جدیدا ویدیویی از حرف های عمو پورنگ در مورد تغییر جنسیتش منتشر کرده است که بحث داغی را بین کاربران ایجاد کرده است.

داریوش فرضیایی برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون متولد 1352 است. او که بیشتر به خاطر برنامه عموپورنگ شناخته می شود. او به دلیل ایفای نقش اصلی در همین برنامه، گاه در رسانه ها با نام عمو پورنگ نیز شناخته می شود.

 تغییر چهره عمو پورنگ پس از تغییر جنسیت

در ادامه می‌توانید ویدیویی از حرف های عمو پورنگ در مورد تغییر جنسیتش را ببینید:

او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد. وی از سال 1373 و در 21 سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد. پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ های مختلفی ظاهر شد که شاخص ترین آنها «گل پسر» و «ننه بلقیس» بود.

با برنامه او «ما و شما» که به کارتون های درخواستی بچه ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد. سال 78 با مجموعه «تورنگ و پورنگ» بین بچه ها چهره شد و پس از آن در ماه رمضان سال ۱۳۸۱ با اجرای برنامه کودک و نوجوان و اسم مستعار هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت.

گویا با انتشار این ویدیو از صفحه شخصی عمو پورنگ بعضی از کاربران سوء استفاده گر برای تبلیغات خودشان این خبر را در فضای مجازی منتشر کرده اند و باعث ایجاد حواشی برای این مجری محبوب ایرانی شده اند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو