نقدها و نمرات فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny

منبع: گیمفا

3

1402/2/29

20:46


به تازگی منتقدان نظرات خودشان را درباره فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny منتشر کردند و نمرات پایینی به آن داده‌اند.

نقدها و نمرات فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny

به تازگی منتقدان نظرات خودشان را درباره فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny منتشر کردند و نمرات پایینی به آن داده‌اند.

فیلم ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت (Indiana Jones and the Dial of Destiny) جدیدترین فیلم از فرنچایز «ایندیانا جونز» به شمار می‌رود که پنجمین و احتمالا آخرین حضور هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز را رقم خواهد زد. حالا نیز نقدهای اولیه این اثر منتشر شده که چندان مثبت نیستند.

تاکنون ۱۶ نقد برای فیلم «ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت» منتشر شده که امتیاز ۴۴ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۵۱ از صد دیده می‌شود که بر اساس ۱۴ نقد منتشر شده برای آن در این وب سایت است. در ادامه می‌توانید نظر برخی از منتقدان برتر جهانی درباره این اثر را مشاهده کنید.

نظر منتقدان درباره فیلم Indiana Jones 5

فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny

فیلم Indiana Jones 5

«۸۰/۱۰۰ Empire | منتقد: جان نوجنت»

ظاهرا آخرین قرار ایندیانا با سرنوشت پایانی تلخی دارد که ممکن است نظرات متفاوتی را از سوی مخاطبان دریافت کند. اما اگر شما با وی در این داستان همراه شوید، این اثر همانند یک خداحافظی مناسب برای این شخصیت نمادین و محبوب سینما به شمار می‌رود.

«۸۰/۱۰۰ Total Film | منتقد: جیمز موترام»

فیلم «ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت» یک سواری بسیار مهیج به شمار می‌رود که در آن، هریسون فورد در فرم بسیار خوبی قرار دارد و آخرین فیلم از شخصیت ایندی نیز ترکیبی رضایت‌بخش از اکشن، طنز و احساسات است.

«۷۵/۱۰۰ TheWrap | منتقد: استیو پوند»

اگر این آخرین فیلم از ایندیانا جونز باشد که احتمالا نیز همین گونه خواهد بود، پس باید گفت که بسیار خوب است که آن‌ها توانستند آن را به درستی بسازند.

«۶۰/۱۰۰ The Independent | منتقد: جفری مکناب»

فیلم «ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت» شامل مجموعه‌ای از تعقیب و گریزها است که با پیچش‌های داستانی غیر محتمل همراه شده‌اند. این در حالی است که اکشن به صورت مبتکرانه‌ای ساخته شده و جیمز منگولد که پس از استیون اسپیلبرگ سکان کارگردانی را در دست گرفته، توانسته سرعت خارق‌العاده‌ای به این اثر بدهد.

«۶۰/۱۰۰ The Guardian | منتقد: پیتر بردشاو»

این فیلم تازه از فرنچایز ایندیانا جونز توانسته سرگرم‌کنندگی و نبوغ داستان‌سرایی که در فیلم قبلی وجود نداشته را به خودش اضافه کند.

«۵۰/۱۰۰ Variety | منتقد: اوون گیلبرمن»

فیلم «ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت» قطعه‌ای نوستالژی و بی‌معنی به شمار می‌رود که مشتاقانه به نظر می‌رسد ولی چندان لذت‌بخش نیست.

«۵۰/۱۰۰ IndieWire | منتقد: دیوید ارلیچ»

نه تنها فیلم «ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت» یک اتلاف وقت کامل است بلکه یک یادآوری از آن است که برخی از چیزها باید در سر جای خود باقی بمانند. این در حالی است که فیلم‌های قبلی این مجموعه نیز همین گونه بودند.

«۴۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: دیوید رونی»

فیلم «ایندیانا جونز ۵» یک فیلم بزرگ و قلنبه به شمار می‌رود که همه چیز را پشت سر می‌گذارد اما در این مسیر لذت را پیدا نمی‌کند و این در حالی است که موسیقی متن ساخته جان ویلیامز سعی دارد تا بیننده‌ها را قانع کند با حس نوستالژی زیاد از تماشای این اثر به هیجان در بیایند و لذت ببرند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو