فیلم / حمله پسر ناصر ملک مطیعی به صدا و سیما درباره مستند پدرش

منبع: شبونه

3

1402/2/29

23:57


پخش مستند خانه‌های نورانی و تصاویری از ناصر ملک مطیعی از تلویزیون واکنش پسر ناصر ملک مطیعی را به همراه داشت و در اینستاگرامش نوشت پدرم زمانی که زنده بود اجازه ندادید مصاحبه اش در برنامه دورهمی پخش شود و به شدت از این موضوع ناراحت شد و او را در مرگ کردید حالا که …

فیلم / حمله پسر ناصر ملک مطیعی به صدا و سیما درباره مستند پدرش

پخش مستند خانه‌های نورانی و تصاویری از ناصر ملک مطیعی از تلویزیون واکنش پسر ناصر ملک مطیعی را به همراه داشت و در اینستاگرامش نوشت پدرم زمانی که زنده بود اجازه ندادید مصاحبه اش در برنامه دورهمی پخش شود و به شدت از این موضوع ناراحت شد و او را در مرگ کردید حالا که فوت کرده تصاویرش را نشان میدهید؟ من به عنوان فرزند ناصر ملک مطیعی حاضر نیستم هیچ تصویری از پدرم در رسانه میلی پخش شود.

حمله پسر ناصر ملک مطیعی به صدا و سیما

مجموعه مستند «خانه های نورانی» از شبکه مستند پخش شد در این مستند عکس هایی از ناصر ملک مطیعی بازیگر فقید سینمای ایران پخش شد که واکنش شدید پسر این بازیگر فقید ممنوع التصویر را در پی داشت.

پسر ناصر ملک مطیعی در اینستاگرامش نوشت:

چطور شد که عکس ناصر ملک مطیعی را در حالی که زنده بود، نفس می کشید و منتظر دیدن سخنرانی هایش در تلویزیون بود، منتشر نکردید؟! اسمشو نگفتید؟!

* حالا که از دق فوت کرد، عکسش را منتشر می کنید؟! من به عنوان فرزند ناصر ملک مطیعی به عنوان شاهد اشک های ناصر ملک مطیعی به خاطر رفتار ناجوانمردانه ملی در صدا و سیما راضی نیستم. حتی یک تصویر از پدرم در صدا و سیما پخش کنید!

* حالا فکر نکنید که چون ناصر ملک مطیعی نیست می توانید به نفع خودتان مصادره اش کنید! نه ! شما نمی توانید ! ناصر ملک مطیعی با شما نبود بلکه با مردم بود! او مال «مردم» بود… اگر امروز زنده بود با «مردم» بود نه با «شما»! وقتی به هر دوی این برنامه ها آمد، به عشق «مردم» آمد، به احترام «مردم» آمد، نه به خاطر «شما».

همچنین ببینید:

حواشی و عکس های خاکسپاری ناصر ملک مطیعی

مراسم چهلمین روز ناصر ملک مطیعی + تصاویر

لازم به ذکر است که ممانعت از پخش دو مصاحبه ناصر ملک مطیعی در دو برنامه «من و شما» و «دورهمی» در سال 1395 حواشی زیادی را به همراه داشت و مدیران صدا و سیما نیز این موضوع را مد نظر قرار دادند. عدم تایید حضور وی دلیل این تصمیم است. دو گفتگو که بعد از 6 سال پخش نشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو