تجربه آموزشی بهتر در کلاس درس با LG CreateBoard

منبع: فوت و فن

3

1402/2/30

06:37


ال‌جی الکترونیکس (LG) از راه‌اندازی مجموعه راهکارهای تخته سفید دیجیتال LG CreateBoard (مدل‌‍‌های 86TR3DK – 75TR3DK – 65TR3DK – 55TR3DK) برای محیط‌های آموزشی خبر داده است.

تجربه آموزشی بهتر در کلاس درس با LG CreateBoard

ال‌جی الکترونیکس (LG) از راه‌اندازی مجموعه راهکارهای تخته سفید دیجیتال LG CreateBoard (مدل‌‍‌های 86TR3DK – 75TR3DK – 65TR3DK – 55TR3DK) برای محیط‌های آموزشی خبر داده است. تخته هوشمند LG CreateBoard برای کلاس‌های دیجیتال ایده‌آل است و صفحه نمایش چند لمسی ۴۰ نقطه‌ای دارد که تجربه‌ای روان و تعاملی را برای نوشتن و طراحی فراهم می‌آورد. این محصول همچنین همکاری بی‌وقفه‌ای با برنامه‌های یادگیری دیجیتالی اختصاصی و مدیریت از راه دور با یک راهکار مبتنی بر ابر و آسان دارد.

تمام جدیدترین مدل‌های تخته هوشمند LG CreateBoard به نحوی طراحی شدند تا نیازهای دانش‌آموزان و مربیان امروزی در زمینه یادگیری دیجیتال را برآورده کنند و مجهز به صفحه نمایش ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ (UHD) هستند که عملکرد چند لمسی ۴۰ نقطه‌ای را ارائه می‌کنند. این محصولات همه کاره و جدید تجارب یادگیری تعاملی و سرگرم‌کننده را تسهیل می‌کنند و برای یادگیری بازی‌ها، فعالیت‌های مشترک و موارد دیگر ایده‌آل هستند.

در میان بسیاری از ویژگی‌های مناسب برای مربیان و معلمان که توسط این تخته هوشمندهای ال‌جی ارائه می‌شوند، دسترسی کد QR و مشاهده هوشمند نیز وجود دارند. با تأیید QR، مربیان و معلمان می‌توانند به راحتی به Google Drive و Microsoft OneDrive خود در این تخته هوشمند دسترسی داشته باشند و به سرعت مطالب آموزشی را بدون نیاز به چاپ کردن آن‌ها به دانش‌آموزان منتقل کنند. در همین حال، ویژگی مشاهده هوشمند یا Smart Viewing امکان نمایش دو یا چند موضوع را در صفحه نمایش فراهم می‌آورد و این کار را چه در پنجره‌های مجزا و چه در حالت تصویر در تصویر انجام می‌دهد. این عملکرد به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا بهتر دستورالعمل‌ها و محتوای یادگیری را درک کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهد چندین سند، ویدیو یا سایر مطالب را به طور همزمان مشاهده کنند.

محصولات LG CreateBoard برای فضاهای یادگیری دیجیتالی مناسب هستند و با برنامه LG CreateBoard Lab ارائه می‌شوند که ابزارهای نوشتاری متنوعی را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد که می‌توانند تعامل با دانش‌آموزان را دو چندان کنند. LG CreateBoard Share نیز یکی دیگر از برنامه‌های در دسترس است که اشتراک‌گذاری صفحه نمایش به صورت بدون سیم تا حداکثر ۹ مورد را به صورت همزمان روی این تخته هوشمند فراهم می‌آورد. این به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا به راحتی فایل‌ها را از دستگاه‌های شخصی خود به اشتراک بگذارند و کار خود را با معلم مشاهده کنند و فرصتی برای بازخورد سازنده و به اشتراک‌گذاری ایده‌ها ایجاد کنند.

سیستم مدیریت دستگاه LG ConnectedCare DMS یک راهکار مدیریتی دستگاه ابری است و برای مدارس و دیگر محیط‌های آموزشی طراحی شده است و این امکان را فراهم می‌آورد تا به راحتی بتوان روی تخته هوشمندهای LG CreateBoard مدرسه نظارت داشت و آن‌ها را مدیریت کرد. این سیستم مدیریت یک داشبورد یکپارچه بصری دارد که به مدیران اجازه می‌دهد تا بتوانند صفحه نمایش‌های LG CreateBoard موسسات آموزشی خود را مشاهده و از راه دور نیز عملکرد آن‌ها را کنترل کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند با استفاده از این سیستم مدیریت هشدارهایی را به تخت هوشمندها ارسال کنند تا دانش‌آموزان و معلمان را از پیام‌های مختلف آگاه کنند.

معاون ارشد و رئیس واحد تجاری صفحه نمایش اطلاعاتی شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس یعنی پایک کی مون اظهار داشته:

«تخته هوشمند LG CreateBoard به متخصصان آموزشی و دانش‌آموزان تجربه‌ای تعاملی و جذاب ارائه می‌دهد و برای محیط‌ها و روش‌های یادگیری دیجیتال امروزی مناسب است. ما با استفاده از فناوری‌های استثنایی نمایشگرهای خود، به ارائه راهکارهای پیشرفته ادامه خواهیم داد، راهکارهایی که نیازهای در حال تحول بخش آموزشی را برآورده خواهند کرد.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو