معرفی انیمیشن بازگشت به صحرا ؛ داستان، بازیگران و نمرات

معرفی انیمیشن بازگشت به صحرا ؛ داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

4

1402/2/30

11:47


معرفی انیمیشن بازگشت به صحرا ؛ داستان، بازیگران و نمرات

انیمیشن بازگشت به صحرا یک اثر استرالیایی آمریکایی است که در دسامبر سال 2021 توسط شبکه نتفلیکس منتشر شد. برای معرفی و اطلاعات بیشتر درباره انیمیشن Back to the Outback همراه ما بمانید.

انیمیشن بازگشت به صحرا اثری به کارگردانی کلر نایت (Clare Knight) و هری کریپس (Harry Cripps) بوده که این انیمیشن اولین تجربه کارگردانی هردوی آن ها است. همچنین داستان فیلم سینمایی بازگشت به صحرا توسط هری کریپس به همراه گریگوری لسانس (Gregory Lessans) ساخته شده و فیلمنامه نیز به قلم هری کریپس نوشته شده است. دنیلا مازوکاتو (Daniela Mazzucato) تهیه‌کنندگی این انیمیشن را بر عهده داشته است. همچنین انیمیشن بازگشت به صحرا محصولی مشترک از شرکت Weed Road Pictures، شرکت Reel FX Animation Studios و شرکت Netflix Animation است.

ژانر فیلم بازگشت به صحرا ماجراجویی و کمدی است و آیلا فیشر (Isla Fisher)، تیم مینچین (Tim Minchin)، گای پیرس (Guy Pearce)، میراندا تاپسل (Miranda Tapsell) و انگوس ایمری (Angus Imrie) صداپیشگی شخصیت های این انیمیشن را انجام داده‌اند. مدت زمان انیمیشن Back to the Outback حدود 95 دقیقه است. این انیمیشن ابتدا در تاریخ 3 دسامبر 2021 (12 آذر 1400) به صورت محدود در سینما اکران شد. تاریخ انتشار انیمیشن بازگشت به صحرا در سراسر جهان، 10 دسامبر 2021 (19 آذر 1400) بود که توسط شبکه نتفلیکس پخش شد. فیلم سینمایی بازگشت به صحرا در هفته اول اکران خود در نتفلیکس، در لیست 10 انیمیشن برتر در 64 کشور مختلف از جمله استرالیا و آمریکا قرار گرفت. در این مقاله از پلازا به معرفی انیمیشن بازگشت به صحرا می‌پردازیم و این انیمیشن را از جنبه‌های مختلف بررسی خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان انیمیشن بازگشت به صحرا

داستان فیلم سینمایی بازگشت به صحرا

در خلاصه انیمیشن بازگشت به صحرا آمده که این انیمیشن خنده دار درباره گروهی از مرگبارترین و خطرناک‌ترین خزندگان استرالیا است که از حبس شدن در باغ وحشی که انسان‌ها به چشم یک هیولا به آن‌ها نگاه می‌کنند خسته شده و شروع به طراحی یک نقشه فرار برای بیرون رفتن از باغ وحش می‌کنند. مدی، مار سمی اما مهربان، رهبر گروه است. او به همراه مارمولکی به نام زوئی، عنکبوتی دوست داشتنی به نام فرانک و عقربی به نام نایجل در حال طراحی نقشه فرار هستند که دشمن آن‌ها یعنی یک کوآلای بامزه اما نفرت انگیز به نام پرتی بوی نیز به طور ناگهانی به آن‌ها می‌پیوندد اما …

صداپیشگان انیمیشن بازگشت به صحرا

در 30 نوامبر 2020 نتفلیکس اعلام کرد که انیمیشن بازگشت به صحرا به کارگردانی و نویسندگی هری کریپس در اواخر سال2021 منتشر می‌شود و در اکتبر 2021 تایید شد که تاریخ انتشار این انیمیشن 10 دسامبر 2021 است. در ادامه بیوگرافی هنرپیشه‌های انیمیشن بازگشت به صحرا را بررسی می‌کنیم.

آیلا فیشر در نقش مدی/ مار مهربون

بررسی انیمیشن Back to the Outback

آیلا لانگ فیشر نویسنده و بازیگر استرالیایی متولد 3 فوریه 1976 برابر با 14 بهمن 1354 است. او فعالیت هنری خود را از سال 1993 آغاز کرده است. او برای ایفای نقش شانون رید در سریال درام استرالیایی Home and Away محصول سال  1994تا 1997 به شهرت رسید که برای او دو نامزدی جایزه Logie را به ارمغان آورد.

از دیگر آثار او می‌توان به فیلم اکشن و کمدی Keeping Up with the Joneses محصول سال 2016، سریال معمایی و جنایی Angie Tribeca محصول سال 2018، فیلم کمدی The Bleach Bum محصول سال 2019، سریال کمدی سیاه و درام Curb Your Enthusiasm محصول سال 2020، سریال کمدی درام Wolf Like Me محصول سال 2022 و فیلم کمدی Strays محصول سال 2023 اشاره کرد.

تیم مینچین در نقش پرتی بوی/ کوآلای بامزه

خلاصه انیمیشن بازگشت به صحرا

تیموتی دیوید مینچین کمدین، بازیگر، نویسنده، شاعر، آهنگساز، ترانه سرا و موسیقیدان استرالیایی انگلیسی متولد 7 اکتبر 1975 برابر با 15 مهر 1354 است. او بیشتر به خاطر برنامه‌های کمدی موزیکال خود شناخته شده است و با نمایش Darkside به شهرت زیادی دست پیدا کرد. او فعالیت بازیگری خود را از سال 2008 با ایفای نقش در فیلم درام Two Fists, One Heart محصول سال 2009 آغاز کرده است.

دیگر آثار او عبارتند از: فیلم The Lost Thing محصول سال 2010، سریال کمدی درام Californication محصول سال 2013، سریال درام تاریخی The Secret River محصول سال 2015، فیلم اکشن و ماجراجویی Robin Hood محصول سال 2018، سریال کمدی درام Upright محصول سال 2019 و فیلم کمدی و ماجراجویی Peter Rabbit 2: The Runaway محصول سال 2021.

گای پیرس در نقش فرانک/ عنکبوت دوست داشتنی

تاریخ انتشار انیمیشن بازگشت به صحرا

گای ادوارد پیرس بازیگر و موسیقیدان استرالیایی متولد 5 اکتبر 1967 برابر با 13 مهر 1346 است. او فعالیت هنری خود را از سال 1985 آغاز کرده است و اولین بازی خود را در سریال درام Neighbours انجام داد. او بیشتر به خاطر بازی در در فیلم آخرالزمانی The Road محصول سال 2009، فیلم جنگی و هیجان انگیز The Hurt Locker محصول سال 2009 و فیلم درام و تاریخی The King’s Speech محصول سال 2010 شناخته شده است. او جوایز متعددی از جمله یک جایزه امی و نامزدی یک جایزه گلدن گلوب، سه جایزه انجمن بازیگران سینما و یک جایزه آکادمی استرالیا را دریافت کرده است.

دیگر آثار او عبارتند از: سریال کمدی The Wizards of Aus محصول سال 2016، فیلم علمی تخیلی، اکشن و ترسناک Aliens: Covenant محصول سال 2017، فیلم جنگی The Catcher Was a Spy محصول سال 2018، فیلم درام The Last Vermeer محصول سال 2019، فیلم وسترن، اکشن و هیجان انگیز Disturbing the Peace محصول سال 2020، فیلم ترسناک The Seventh Day محصول سال 2021، فیلم معمایی، روانشناختی و هیجان انگیز The Infernal Machine محصول سال 2022 و سریال درام جاسوسی و هیجان انگیز A Spy Among Friends محصول سال 2022.

میراندا تاپسل در نقش زوئی/ مارمولک باهوش

هنرپیشه‌های انیمیشن بازگشت به صحرا

میراندا تاپسل نویسنده و بازیگر تئاتر و سینمای استرالیایی متولد 11 دسامبر 1987 برابر با 20 آذر 1366 است. او حرفه بازیگری را از سال 2008 آغاز کرده است. او بیشتر به خاطر بازی در نقش سینتیا در فیلم کمدی درام و موزیکال The Sapphires محصول سال 2012، نقش مارتا ترانت در سریال درام Love Child محصول سال 2014 تا 2017 و نقش فاطیما در سریال روانشناختی و ترسناک Wolf Creek محصول سال 2016 تا 2017 شناخته شده است.

دیگر آثار او عبارتند از: فیلم Words with Gods محصول سال 2014، سریال درام سیاسی، هیجان انگیز و جاسوسی Secret City محصول سال 2016، سریال درام استرالیایی Newton’s Law محصول سال 2017، سریال پزشکی و کمدی درام Doctor Doctor محصول سال 2018، فیلم کمدی رمنس Top End Wedding محصول سال 2019، فیلم درام معمایی و هیجان انگیز The Dry محصول سال 2021 و انیمیشن سریالی و کمدی Bluey محصول سال 2022.

انگوس ایمری در نقش نایجل/ عقرب ترسو

صداپیشگان انیمیشن Back to the Outback

انگوس ویلیام جیک ایمری یک بازیگر انگلیسی متولد 2 آگوست 1994 برابر با 11 مرداد 1373 است. او فعالیت هنری خود را از سال 1999 با بازی در فیلم درام Station Jim آغاز کرد. او بیشتر به خاطر ایفای نقش جاش آرچر در سریال درام The Archers محصول سال 1951 تا کنون شناخته شده است. او پسر سلیا ایمری و بنجامین ویترو بازیگران انگلیسی است.

دیگر آثار او عبارتند از: سریال درام و تاریخی The Spanish Princess محصول سال 2019، فیلم فانتزی، اکشن و ماجراجویی The Kid Who Would Be King محصول سال 2019، فیلم کمدی رمنس Emma محصول سال 2020، سریال درام و علمی تخیلی War of the worlds محصول سال 2021، سریال پزشکی و کمدی رمنس Doc Martin محصول سال 2022 و سریال درام جنایی و هیجان انگیز We Hunt Together محصول سال 2022.

سایر صداپیشگان انیمیشن Back to the Outback عبارتند از :

  • کیت اربن (Keith Urban) در نقش داگ/ وزغ عصایی
  • جکی ویور (Jacki Weaver) در نقش جکی/ تمساح آب شور
  • اریک بانا  (Eric Bana) در نقش چز هانت/ نگهبان باغ وحش
  • دیزل لا توراکا (Diesel La Torraca) در نقش شزی هانت/ پسر چز هانت
  • کایلی مینوگ (Kylie Minogue) در نقش سوزان/ خوک وحشی
  • راشل هاوس (Rochel House) در نقش جاسینتا/ کوسه سفید
  • آیسلین دربز (Aislinn Derbez) در نقش لگز/ عنکبوت پشت قرمز
  • لاچلان پاور (Lachlan Power) در نقش دیو/ شیطان تاسمانی
  • آرون پدرسن (Aaron Pedersen) در نقش کلایو/ سوسک سرگین
  • سلست باربر (Celeste Barber) در نقش اسکایلر/ کوآلای ماده
  • وین نایت (Wayne Knight) در نقش فیل/ پلاتیپوس

نقد و نمرات انیمیشن بازگشت به صحرا

نقد فیلم سینمایی بازگشت به صحرا

انیمیشن Back to the Outback پس از انتشار با نظرات مثبت و منفی منتقدان مواجه شد. نمرات فیلم بازگشت به صحرا بدین شرح است: در سایت راتن تومیتوز 17 منتقد این انیمیشن را مورد بررسی قرار دادند و 82 درصد از نظرات این منتقدین مثبت ارزیابی شده است. کاربران IMDb امتیاز 6.5 از 10 را به این انیمیشن دادند و کاربران گوگل نیز رضایت 73 درصدی از این اثر داشتند. در متاکریتیک نیز برای انیمیشن بازگشت به صحرا، 5 نظر با میانگین نمره 58 از 100 ثبت شده است. 3 مورد از این نظرات مثبت، 2 مورد متوسط و 0 مورد نیز منفی بودند. در ادامه نگاهی به چند نقد فیلم سینمایی بازگشت به صحرا خواهیم داشت.

Indie Wire / جود درای: 83

درس اخلاقی‌ای که انیمیشن Back to the Outback می‌خواهد به آن اشاره کند کاملا برای کودکان واضح است، اگرچه ممکن است بسیاری از بزرگسالان نیاز به یادآوری این درس داشته باشند که هرگز موجودی را بر اساس ظاهرش قضاوت نکنید.

The New York Times / ناتالیا وینکلمن: 70

در جزییات فیلم بازگشت به صحرا، پیام‌های دلگرم‌کننده و صحنه‌های طنز خوبی وجود دارد.

Movie Nation / راجر مور: 63

انیمیشن بازگشت به صحرا یک سرگرمی ساده اما خوب است. این انیمیشن برای بچه‌ها یک راه خوب و مناسب در جهت یادگیری حیات وحش به زبانی عامیانه و در قالب کارتون است.

RogerEbert.com / برایان تالریکو: 50

اشکال انیمیشن Back to the Outback در تکراری بودن موضوع داستان بوده چرا که اخیرا کارتون‌های زیادی با موضوع خانوادگی ساخته شده است. صحنه‌های طنز با ترتیب نامناسبی کنارهم قرار گرفته و بیشتر شخصیت‌های فرعی مدام در حال خرابکاری هستند.

The Guardian / لوک باکمستر: 40

فیلم بازگشت به صحرا مانند اغلب آثار غیر معروف و نسبتا ناموفق DreamWorks و Pixar، درخشان و براق اما بی‌فایده و بی‌محتوا است.

کلام آخر

دانلود انیمیشن Back to the Outback"

ممنون از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید. در این مقاله به بررسی انیمیشن Back to the Outback پرداختیم. این انیمیشن در ژانر ماجراجویی و کمدی ساخته شده و از حضور بازیگران با استعدادی چون آیلا فیشر، تیم مینچین، گای پیرس، میراندا تاپسل و انگوس ایمری بهره می‌برد. نظر شما درباره این اثر چیست؟ آیا تریلر فیلم بازگشت به صحرا را دیده‌اید؟ آیا قصد تماشا و دانلود انیمیشن Back to the Outback را دارید یا پیش‌تر آن را تماشا کرده‌اید؟ نظرتان درباره داستان و صداپیشگان این انیمیشن چیست؟ منتظر خواندن نظرات شما در بخش دیدگاه‌ها هستیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو