خلاصه داستان قسمت ۲۱ سریال امیلی در پاریس + تصویر

منبع: جدول یاب

3

1402/2/30

14:10


در این مطلب از سایت جدولیاب شما شاهد خلاصه داستان قسمت ۲۱ سریال امیلی در پاریس هستید. ما را با ادامه این مطلب همراهی کنید. سریال امیلی در پاریس ساخته شخصِ دارن استار است، همان نویسنده / تهیه کننده‌ای که سریال محبوب آمریکایی‌ها یعنی”جنسیت و شهر” را تولید کرده بود، حالا امیلی در پاریس حکم ادامه معنوی همان اثر را دارد – اما در شهری متفاوت. “امیلی در پاریس” مملو از مثلث‌های عاشقانه، ماجراهای بد، دوستان دیوانه و کمد لباس‌های برجسته و شیک در شهر چراغ‌ها است، در واقع این سریال نگاهی عجیب به ماجراها و سو استفاده‌ از مهاجران جوان در پاریس است. این سریال از شنبه تا پنجشنبه راس ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه جم تیوی پخش می شود و ساعت های تکرار آن عبارتنداز؛ ۰۱:۰۰ ، ۱۰:۰۰ و ۱۴:۰۰

قسمت ۲۱ سریال امیلی در پاریس

قسمت ۲۱ سریال امیلی در پاریس

قسمت ۲۱ سریال امیلی در پاریس

امیلی شب تو خواب، خواب میبینه که بالای برج ایفل ایستاده که مدلین و سیلوی میفهمن که او همزمان داره واسه جفتشون کار میکنه و امیلی از بالای برج به. آخر آب پرت میشه. امیلی از خواب میپره و حسابی ترسیده. او با میندی به کافه همیشگی میرن و امیلی باهاش صحبت میکنه و میگه نمیدونم باید چیکار کنم من میخوام با سیلوی کار کنم اما مدلین هم حامله ست! و از طرفی تنهاست اینجا! امیلی تصمیمی میگیره تا با هردوی آنها کار کنه طوری که کسی متوجه نشه! امیلی وقتی به شرکت میره، میبینه که آنتوان و گابریل اونجان و مدلین باهاشون حرف میزنه تا با شرکت اونا کار کنه سپس باهمدیگه صحبت میکنن. داگ دوست پسر قبلی امیلی بهش زنگ میزنه که او اول فکر میکنه اشتباه زنگ زده اما بعد با جواب دادنش داگ بهش میگه که شرکت مک دونالد میخواد یه شعبه تو فرانسه به نام مک باگت بزنه و دنبال یه گروه بازاریابی میگرده واسه کارش این خیلیم وبه موقعیت شغلیه خیلی خوبیه گفتن بهت خبر بدم. میندی پیش هم گروهیاش میره که بنووا بهش میگه یه کلوپ شبانه ازمون خواستن تا به گروه جازشون بپیوندیم، آنها خوشحال میشن. جولین به امیلی پیام میده که سریع بره پیششون. امیلی به اونجا میره و همگی باهم یه جلسه کاری میزارن و امیلی درباره مک باگت باهاشون صحبت میکنه .

بعد از چند دقیقه سیلوی بهش میگه راستی مشتری های دیگه هم داریم و بهشون آنتوان و گابریل را نشون میده. امیلی استرس میگیره که اونا اونجا حرفی بزنن و اون دونفر با دیدن امیلی جا میخورن ولی چیزی نمیگین. وقتی از شرکت بیرون میان امیلی ازشون تشکر میکنه که چیزی نگفتن و میگه من میخواستم امروز به مدلین بگم که میخوام استعفاء بدم اما نشد نتونستم بگم آنتوان میگه تو خیلی دختر خوبی هستی ولی سیلوی فقط به یک چیز اهمیت میده! اونم سیلوی، بیشتر فکر کن و میره. امیلی درباره فرداشب که قراره الفی بره حرف میزنه و میگه که میخواد جشن بگیره واسش گابریل میگه به رستوران بیان تا واسشون میز رزرو کنه امیلی تشکر میکنه. شب میندی با گروهش به کلوپ میرن و اونجا شروع میکنن به آهنگ خوندن. فردای آن روز تو شرکت سیلوی از امیلی میخواد تا برای همکاری با مک دونالد یه جلسه بزاره اونم تو برج ایفل چون آمریکاییا اونجارو دوست دارن. لوک به خاطر میاره که یکسری از وسایلشو از تو شرکت ساوار برنداشته و اونجاست واسه همین به اونجا میره تا برداره.

مدلین با دیدنش ازش میپرسه که اونجا چیکار داره؟ لوک میگه اومده تا وسایلش که جا مونده را برداره مدلین باهاش حرف میرنه و لوک که از چیزی خبر نداره لو میده که امیلی واسه اونا کار میکنه و الانم داره روی یه پروژه مک دونالد به نام مک باگت کار میکنه! مدلین جا میخوره اما چیزی به روش نمیاره و میگه شب کجا جلسه گذاشتین؟ میخوام بیام از امیلی شخصا تشکر کنم و تشویقش کنم! لوک هم میگه لوکیشن جلسه را. شب امیلی سر قرار با همکاراش رفته همزمان الفی با کامیل، میندی و هم گروهی های میندی به رستوران گابریل میرن و منتظرن تا اون بیاد. امیلی سر شام مدلین پیششون میره و میگه که نماینده مک دونالد با اون قرار داشته نه سیلوی سپس متوجه میشه که امیلی همزمان داره با جفتشون کار میکنه مدلین ناراحت میشه سپس کیسه آبش همونجا پاره میشه. آمبولانس اونو از اونجا میبره و سیلوی به امیلی میگه فکر نمیکردم این کارو کنی و اونو اخراج میکنه. امیلی به رستوران میره تا حداقل به اون مهمونی برسه که میبینه الفی خیلی ناراحته و با چمدانش سوار تاکسی میخواد بشه و به امیلی میگه تو کارتو به هرچیزی حتی خودت ترجیح میدی! و میره…..

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر فصل ۱ و ۲ سریال امیلی در پاریس

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو