ویدیو: صحبت های کامل رائفی پور درباره نژاد حضرت ابراهیم

منبع: فیگار

3

1402/2/30

14:20


روز گذشته، صحبت های کامل رائفی پور درباره نژاد حضرت ابراهیم منتشر شد که بازتاب‌ها و حواشی زیادی را با خودش به همراه داشت.

ویدیو: صحبت های کامل رائفی پور درباره نژاد حضرت ابراهیم

روز گذشته، صحبت های کامل رائفی پور درباره نژاد حضرت ابراهیم منتشر شد که بازتاب‌ها و حواشی زیادی را با خودش به همراه داشت.

روز گذشته، ویدئویی مبنی بر رائفی پور و حضرت ابراهیم به انشتار رسید که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را تحت عنوان اظهارات رائفی پور برای حضرت ابراهیم را به همراه داشت.

ویدیوی ایرانی بودن حضرت ابراهیم در چند روز اخیر، جالب توجه بسیاری از رسانه‌های مختلف قرار گرفت و بسیاری از رسانه‌ها، این ویدئو و صحبت‌های رائفی‌پور، بازنشر کردند.

صحبت های کامل رائفی پور درباره نژاد حضرت ابراهیم

صحبت های کامل رائفی پور درباره نژاد حضرت ابراهیم

رائفی پور و حضرت ابراهیم

یک روزنامه، پس از انتشار ویدئوی رائفی‌پور در یادداشتی به قلم محمد ترکمان (محقق تاریخ) بخشی از یک نطق شهید مدرس در مجلس شورای ملی را منتشر کرده است. این روزنامه، به قلم محمد ترکمان (محقق تاریخ) بخشی از یک نطق شهید مدرس در مجلس شورای ملی را منتشر کرده است.

مدرس در جلسه 23 دی 1303 مجلس پنجم می‌گوید:

ما می‌خواهیم وطن‌خواه باشیم. وطن‌خواهی یعنی چه؟ من خیال می‌کنم وطن‌خواهی و وطن‌دوستی که ما می‌گوییم این است که ارض خودمان را دوست بداریم و اهل آن ارض را هم مثل خودمان و از خودمان بدانیم.

اظهارات رائفی پور برای حضرت ابراهیم

در ادامه می‌توانید ویدیوی ایرانی بودن حضرت ابراهیم را ببینید:

حضرت ابراهیم، از شخصیت‌های سفر پیدایش در تنخ و اولین شه‌پدر بنی اسرائیل است. ادیان ابراهیمی، شامل یهودیت، مسیحیت، اسلام و بهائیت، او را نیای دین خود محسوب می‌کنند. پژوهشگران معاصر با رویکرد تاریخی انتقادی ابراهیم را شخصیتی افسانه‌ای می‌دانند که با هدف مشروعیت‌بخشی به ادعای بنی اسرائیل بر سرزمینشان ایجاد شده است.

علی‌اکبر رائفی‌پور متولد ۸ اردیبهشت ۱۳۶۳ مدرس ایرانی و نظریه‌پرداز توطئه است که به دلیل سخنرانی‌های جنجالی خود در دانشگاه‌ها درباره دین‌ها و فرقه‌گرایی، آخرالزمان، مهدویت، شیطان‌پرستی، فراماسونری و توطئه پرآوازه است. او خود را مشاورگر به نهادها در زمینه‌های منجی آخرالزمان، دین‌ها و فرقه، صهیونیسم و همچنین پژوهشگر رسانه و کادر دانشگاهی معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو