به زودی معاملات ارز دیجیتال با تلویزیون‌های الجی امکان‌پذیر می‌شود

منبع: تکراتو

6

1402/2/30

14:31


شرکت ال‌جی پس از سامسونگ، هم‌اکنون قصد ورود به دنیای NFT‌ها (توکن‌های غیرقابل تعویض) و تسهیل انجام معاملات ارز دیجیتال با تلویزیون‌های الجی را دارد.

به زودی معاملات ارز دیجیتال با تلویزیون‌های الجی امکان‌پذیر می‌شود

شرکت ال‌جی پس از سامسونگ، هم‌اکنون قصد ورود به دنیای NFT‌ها (توکن‌های غیرقابل تعویض) و تسهیل انجام معاملات ارز دیجیتال با تلویزیون‌های الجی را دارد.

اخیراً شرکت LG از برنامه خود در راستای تولید تلویزیون‌هایی با قابلیت اتصال به کیف پول‌های رمزارزی و معامله NFT پرده برداشته است. برای انجام معاملات ارز دیجیتال با تلویزیون‌های الجی از فناوری احراز هویت بیومتریک بهره گرفته شده تا کاربران با قرار دادن چهره در مقابل دوربین تلویزیون و بدون نیاز به ورود رمز، به والت خود دسترسی پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین تلویزیون های OLED بازار [اردیبهشت 1402]

انجام معاملات ارز دیجیتال با تلویزیون‌های الجی

در ماه مارس 2022 سامسونگ نیز در اقدامی مشابه با شرکت Nifty Gateway جهت توسعه پلتفرم معاملاتی Samsung NFT Hub همکاری کرده بود. هم‌اکنون شاهد محصول جدید LG به عنوان دومین پروژه مهمی هستیم که دنیا NFT‌ها را به دستگاه‌های صوتی و تصویری متصل خواهد کرد. البته فعلاً صرفاً کاربران آمریکایی که به سیستم عامل webOS 5.0 یا جدیدتر دسترسی دارند، امکان بهره‌مندی از این قابلیت را دارند.

معاملات ارز دیجیتال با تلویزیون‌های الجی

در ماه ژانویه هم، کمپانی LG در خبری از همکاری با والت Blade جهت استفاده از برنامه Art Lab در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی پرده برداشته بود.

باوجود اینکه فعالان بازار NFT بیشتر با موبایل‌ها و لپ‌تاپ‌های شخصی به مدیریت مبادلات خود می‌پردازند، ورود تلویزیون‌ها به این صنعت نیز خود یک نقطه عطف بزرگ به‌شمار می‌آید. به اعتقاد گوکچه گووِن (Gökçe Güven)، مدیرعامل شرکت Kalder ورود تلویزیون‌ به بازار NFTها می‌تواند نقش و تاثیر این توکن‌ها را در زندگی روزمره همه مردم افزایش دهد.

در حقیقت، تلویزیون‌ها از امکانی برخوردارند که می‌توانند پلی میان فناوری‌های جدیدی مثل متاورس و دنیای حقیقی باشند. بنابراین باید در انتظار حضور پررنگ‌تر بسترهای دیجیتال در دنیای فیزیکی بمانیم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص انجام معاملات ارز دیجیتال با تلویزیون‌های الجی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو