با جزیره سفید آرامش مدرک بین المللی غواصی بگیرید

با جزیره سفید آرامش مدرک بین المللی غواصی بگیرید


3

1402/2/30

15:55


دوره آموزش غواصی

حالی که بسیاری از ما در این دنیا اشتیاق به اکتشاف زیر آب داریم، غواصی یک موضوع ساده بستن یک مخزن به پشت و پریدن در آب نیست. دنیای دریایی برای انسان‌ها مکانی بیگانه است و هر بار که کسی لباس غواصی به تن می‌کند تا دنیای زیر آب را کشف کند ممکن است با خطراتی روبرو شود. به همین دلیل است که غواصی بسیار جدی گرفته می‌شود و نیاز به دوره‌های آموزشی دارد تا اطمینان حاصل شود که همه کسانی که در اعماق اقیانوس‌ها فرو می‌روند می‌دانند چگونه با موقعیت‌های خاص و چالش‌های احتمالی که می‌توان در زیر آب با آنها مواجه شد، برخورد کرد.

چنانچه به دنبال غواصی حرفه‌ای هستید یا تنها می‌خواهید زیبایی‌های بی‌نظیر دنیای زیر آب را کشف کنید، باید در دوره آموزش غواصی شرکت کنید. مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش دارای کلاس‌های دوره آموزش غواصی در کیش است که در آن دوره‌های مختلف غواصی کودکان و بزرگسالان را با ارائه مدرک بین المللی برگزار می‌کند.

غواصی چه حسی دارد؟

غواصی در خلیج‌فارس به شما امکان می‌دهد شگفتی‌های دنیای زیر آب را کشف کنید، همچنین تعامل سالمی با زندگی دریایی داشته باشید و با دنیای شگفت‌انگیز ماهی‌ها، مرجان‌ها و دیگر موجودات دریایی آشنا شوید. غواصی به غیر از ارائه نگاهی اجمالی به دنیای زیر آب، برای سلامت جسمی و روحی نیز مفید است. علاوه بر این به تقویت عضلات کمک می‌کند، موجب افزایش انعطاف‌پذیری بدن می‌شود و در کنترل بهتر تنفس نقش مؤثری دارد.

آیا غواصی ایمن است؟

با آموزش صحیح، غواصی به طور قابل توجهی ایمن‌تر از سایر فعالیت‌های محبوب است. آمار نشان می‌دهد که احتمال آسیب‌دیدن شما در ماهیگیری، بازی گلف، اسنوبرد یا حتی بولینگ بیشتر از غواصی است. شایع‌ترین مسائل پزشکی مرتبط با غواصی عبارت‌اند از آفتاب‌سوختگی، دریازدگی و کم‌آبی بدن که همگی قابل پیشگیری هستند.

یکی از بزرگ‌ترین افسانه‌ها در مورد ایمنی غواصی مربوط به کوسه‌ها است. حقیقت این است که در فهرستی از جانورانی که برای انسان کشنده‌ترین هستند، کوسه‌ها حتی در ۱۰ مورد برتر قرار نمی‌گیرند. بیش از ۵۰۰ گونه کوسه وجود دارد و تعداد کمی از آنها نسبت به انسان‌ها تهاجمی هستند.

آیا برای غواصی باید شنا بلد باشید؟

پاسخ منفی است، برای امتحان غواصی نیازی به شنا نیست. اگر به دنبال این هستید که یک غواص ماهر شوید، مهارت‌های اولیه آب تنها چیزی است که برای آن نیاز دارید. با این حال داشتن اطلاعات کافی علاوه بر گذراندن دوره آموزش غواصی و دوره های کمک های اولیه الزامی است.

چگونه یک غواص ماهر شویم؟

اولین قدم برای تبدیل شدن به یک غواص ماهر، ثبت‌نام در مدرسه غواصی است که مدرک بین المللی غواصی را ارائه می‌دهد. پس از آن با شرکت در دوره‌های مختلف غواصی می‌توانید سطوح مختلف این رشته را بگذرانید و پیشرفت کنید. بسته به مدرسه‌ای که انتخاب می‌کنید، سطوح مختلفی برای گذراندن وجود دارد.

کلاس‌های غواصی

کلاس‌های غواصی برای همه کسانی که علاقه‌مند به دنیای زیر آب هستند مناسب است. کلاس‌های غواصی ترکیب مناسبی از آرامش و ماجراجویی را برای شما فراهم می‌کند، بنابراین احساس و تجربه جدیدی را ارائه می‌دهد که مطمئناً از آن لذت خواهید برد. در کلاس‌های جزیره سفید آرامش علاوه بر دوره‌های آموزش غواصی، دوره کمک های اولیه نیز برگزار می‌شود.

در دوره غواصی چه انتظاری باید داشت؟

دوره‌های مختلف غواصی شما را برای این تجربه هیجان‌انگیز و مسحورکننده مجهز می‌کند. در کلاس‌های آموزش غواصی اصول غواصی، نحوه پوشیدن لباس غواصی، استفاده از تجهیزات غواصی و اقدامات ایمنی مختلف به شما آموزش داده می‌شود. همچنین جلسات آموزشی تئوری و عملی در مدرسه غواصی برگزار می‌شود تا شما را برای این ورزش آبی آماده کند. در این دوره غواصی مزایای تغذیه، آرامش و تکنیک‌های صحیح تنفس نیز آموزش داده می‌شود.

شرکت در کلاس‌های غواصی جزیره سفید آرامش

برای کسانی که می‌خواهند غواصی را به عنوان یک شغل ادامه دهند یا قصد دارند حرفه‌ای غواصی کنند، جزیره سفید آرامش، دوره‌های مختلف غواصی برگزار می‌کند که در پایان هر یک از دوره‌ها، مدرک بین المللی غواصی ارائه می‌شود. با شرکت در کلاس‌های غواصی علاوه بر تجربه شگفت‌انگیز دنیای زیر آب، گواهینامه تخصصی نیز دریافت خواهید کرد. بنابراین به مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش بپیوندید و دنیای زیبای ماهی‌ها و مرجان‌ها را کشف کنید.

در دوره غواصی جزیره سفید آرامش شما دستورالعمل‌های ایمنی اولیه و مهارت‌های مورد نیاز برای غواصی را تحت نظارت مستقیم یک متخصص غواصی یاد می‌گیرید. سپس همه چیزهایی را که برای انجام اولین غواصی مقدماتی خود باید زیر نظر مستقیم یک متخصص غواصی بدانید، به شما گفته می‌شود. همچنین تمریناتی را که باید در کم عمق انجام دهید را آموزش می‌بینید. سپس، وقتی آماده شدید، به محل غواصی می‌روید. ابتدا در کم عمق تمرین می‌کنید و وقتی همه چیز خوب پیش رفت به اعماق دریا خواهید رفت.

غواصی آزاد چیست؟

اگر زیر آب شنا کرده‌اید و نفس خود را حبس کرده‌اید، به نوعی غواصی آزاد کرده‌اید. غواصی آزاد اساساً حبس نفس در زیر آب و شنا تا جایی که می‌توانید بدون نیاز به اکسیژن روی سطح است. غواصی آزاد را می‌توان بدون تجهیزات خاصی انجام داد.

آیا غواصی همان غواصی آزاد است؟

در نگاه اول، غواصی و غواصی آزاد ممکن است شبیه به هم به نظر برسند. با این حال، غواصی به غواصان نیاز دارد که برای تنفس روی سطح آب بمانند و سپس نفس خود را در حین غواصی حبس کنند تا دوباره ظاهر شوند. در حالی که غواصان آزاد دستگاه تنفس خود را قبل از فرود برمی‌دارند و به سادگی نفس خود را برای مدت طولانی حبس می‌کنند.

کجا در ایران غواصی کنیم؟

کلاس‌های غواصی جزیره سفید آرامش در جزیره کیش و دریای خلیج‌فارس برگزار می‌شود. می‌توانید در مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش یک دوره آموزش غواصی رزرو کنید و به اعماق دریای خلیج‌فارس شیرجه بزنید. مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش دارای مربیان ماهر و معتبر است تا هر آنچه را که در مورد غواصی نیاز دارید به شما آموزش دهند. اگر می‌خواهید درباره دوره‌های آموزش غواصی جزیره سفید آرامش، مواردی که شامل آنها می‌شود و مراحل بعدی بیشتر بدانید، وب‌سایت جزیره سفید آرامش را بررسی کنید. مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش کلاس‌های ویژه‌ای تحت عنوان دوره های غواصی کودکان دارد تا کودکانی که به دنبال سرگرمی‌های اکشن هستند نیز از دنیای زیر آب لذت ببرند.

جزیره سفید آرامش چه گواهینامه‌هایی ارائه می‌کند؟

جزیره سفید آرامش مدرک بین المللی غواصی ارائه می‌کند. به طور کلی، سطوح گواهینامه‌ها شامل گواهینامه غواصی، غواصی در آب‌های آزاد، دوره‌های تخصصی، گواهی غواصی نجات، غواص استاد، دایو مستر است. اگر مدتی از غواصی دور بوده‌اید و می‌خواهید مهارت‌های خود را تقویت کنید، دوره‌های یادآوری مهارت غواصی نیز در دسترس است. تکمیل تمام سطوح شما را واجد شرایط می‌کند که حتی یک مربی غواصی شوید.

سخن پایانی

غواصی یکی از معدود تجربیاتی است که در آن می‌توانید حیوانات شگفت‌انگیزی را در زیستگاه طبیعی خود مشاهده کنید. توضیح اینکه غواصی چه حسی دارد دشوار است، بهترین راه برای فهمیدن این است که خودتان آن را امتحان کنید. اگر علاقه‌مند به این رشته هستید می‌توانید در دوره‌های آموزش غواصی جزیره سفید آرامش به آدرس https://jazireharamesh.com شرکت کنید. این دوره‌ها در جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود و شامل دوره‌های مختلف غواصی کودکان، بزرگسالان و دوره کمک های اولیه با ارائه مدرک بین المللی است. مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش به شما امکان می‌دهد زیر نظر یک غواص حرفه‌ای غواصی را امتحان کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو