دستگیری دزدان مسلح در درگیری تن‌ به‌ تن

منبع: سیمرغ

5

1402/2/30

16:27


دستگیری دزدان مسلح در درگیری تن‌ به‌ تن

دستگیری دزدان مسلح در تهران

متهمان که ۲مرد جوان هستند، مدتی قبل درحالی‌که کلت کمری و تجهیزات نظامی همراهشان بود، به مقابل خانه‌ای در منطقه شهرزیبا رفتند. آنها زنگ در را زدند و خودشان را مأمور معرفی کرده و مدعی شدند که حکم بازرسی خانه را دارند.

به محض باز شدن در، مأموران قلابی با اسلحه به تهدید ساکنان خانه پرداختند و دست و پای آنها را بسته و در اتاقی محبوس کردند. سپس با ضرب و شتم آنها و به‌دست آوردن محل نگهداری اموال باارزش‌شان، مقدار زیادی پول، طلا و ارز را سرقت کرده و متواری شدند. به‌دنبال این سرقت مسلحانه، کارآگاهان پلیس آگاهی تهران که با شکایت شاکی در جریان ماجرا قرار گرفته بودند، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دزدان مسلح را آغاز کردند. آنها متوجه شدند که متهمان یک همدست دیگر هم داشته‌اند؛ یک زن که بیرون از خانه مورد نظر کشیک می‌کشید و مراقب اوضاع بود.

در ادامه و با سرنخ‌های به‌دست آمده، مشخص شد که دزدان مسلح از مجرمان سابقه‌دار هستند و مخفیگاه آنها در جنوب تهران شناسایی شد. تیم عملیاتی پلیس راهی این محل شد اما دزدان به محض مشاهده مأموران به‌سوی آنها تیراندازی کردند. آنها سپس قصد فرار داشتند که در جریان درگیری تن به تن با مأموران دستگیر شدند و پس از انتقال به اداره آگاهی به سرقت مسلحانه از خانه مورد نظر اعتراف کردند.

به‌گفته سرهنگ علی ولی‌پورگودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران، تحقیقات از متهمان ادامه دارد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: hamshahrionline.ir


نظرات


تصویری


ویدئو