مدل سابق پلی‌بوی جزئیات جدیدی از رابطه‌ی ۱۰ ماهه خود با دونالد ترامپ را فاش کرد

مدل سابق پلی‌بوی جزئیات جدیدی از رابطه‌ی ۱۰ ماهه خود با دونالد ترامپ را فاش کرد


منبع: روزیاتو

4

1402/2/30

16:38


مدل سابق پلی‌بوی جزئیات جدیدی از رابطه‌ی ۱۰ ماهه خود با دونالد ترامپ را فاش کرد

مدل سابق پلی‌بوی جزئیات جدیدی از رابطه‌ی ۱۰ ماهه خود با دونالد ترامپ را فاش کرد

کارن مک دوگال یک مدل سابق پلی‌بوی است که ادعا می‌کند در سال ۲۰۰۶ با ترامپ رابطه عاشقانه ۱۰ ماهه ای داشته است. ظاهرا او و استورمی دنیلز قبل از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶ ایلات متحده، با این مولتی میلیونر متاهل رابطه داشته اند.

در حالی که استورمی دنیلز، بازیگر مشهور فیلم های پورن که حق سکوت پرداختی به او باعث به زندان رفتن وکیل سابق ترامپ و دادگاهی شدن رئیس جمهور سابق ایالات متحده شد، برای بسیاری شناخته شده است، جزئیات زیادی از رابطه ترامپ و کارن منتشر نشده بود.

کارن مک دوگال و دونالد ترامپ

بر خلاف استورمی دنیلز که رابطه جنسی ادعایی خودش و ترامپ را بدترین ۹۰ ثانیه زندگی اش توصیف می کند، کارن در مصاحبه ای اصرار دارد که رابطه آنها سرشار از محبت و واقعی بوده است.

کارن مک دوگال برای تایید واقعی بودن رابطه عاطفی خود و ترامپ می گوید: «او هرگز رابطه ما را انکار نکرده است. وقتی خبرنگاری از او پرسید که آیا با کارن مک دوگال رابطه ای داشتی؟ تنها چیزی که او گفت این بود: من هیچ اشتباهی نکرده ام. او می داند که من حقیقت را می گویم».

کارن مک دوگال و دونالد ترامپ

کارن با اشاره به اینکه ترامپ، استورمی دنیلز را به سخره گرفته و او را صورت اسبی خطاب کرده، اصرار داشت که رئیس جمهور سابق آمریکا، هرگز حرف توهین آمیزی درباره کارن نگفته است.

چند فرض دیگر وجود دارد که کارن دوست دارد در مورد ارتباطش با ترامپ روشن شود. اولاً، رابطه آنها یک رابطه معمولی نبود. او اصرار دارد که آنها عاشق یکدیگر بوده اند. ثانیاً اصرار دارد که خودش ترامپ را رها کرده است.

کارن مک دوگال و دونالد ترامپ

او به راه‌هایی فکر می‌کرد که از این رابطه خارج شود، او می‌گوید: «یکی از اعضای خانواده به شهر آمد و ما به یک کافه رفتیم و من با مردی دوست‌داشتنی به نام بروس آشنا شدم.» بروسی که او به آن اشاره دارد، بروس ویلیس است که چند ماه بعد در سال ۲۰۰۷ در ایتالیا در تعطیلات دست در دست کارن دیده شد و ۶ ماه با هم رابطه داشتند.

کارن می گوید: «من به ترامپ خیانت نکردم، اما من و بروس قبلاً زیاد تلفنی صحبت می‌کردیم، بنابراین پایان دادن به رابطه‌مان آسان‌تر شد. چرا باید با یک مرد متاهل می ماندم وقتی یک مرد مجرد و خوب مانند بروس بود.»

زندگی کارن مک دوگال چگونه به دونالد ترامپ گره خورد؟

کارن مک دوگال و دونالد ترامپ

کارن یکی از پنج فرزند خانواده کارگری در میشیگان بود. او ابتدا مربی کودکان ۴ ساله بود و پس از جراحی پروتز سینه، در مسابقه لباس های شنا شرکت کرد. این رقابت او را به مدلی در مجله پلی بوی رساند.

در سال ۲۰۰۶، ترامپ که در آن زمان ستاره یک برنامه تلویزیونی بود، در یک مهمانی در عمارت پلی بوی در لس آنجلس شرکت کرد و همان جا بود که برای اولین بار کارن را دید. ترامپ در آن زمان کمتر از دو سال بود که با همسر ملانیا ازدواج کرده وبه تازگی صاحب پسری شده بودند. با این وجود، کارن توجه ترامپ را به خود جلب کرد.

کارن مک دوگال و دونالد ترامپ

کارن می‌گوید: «او مثل یک سگ توله‌سگ مرا دنبال می‌کرد و سعی می‌کرد توجه من را جلب کند. چند روز بعد تماس گرفت و از من خواست که با او در هتل بورلی هیلز شام بخورم. الان از این بابت خجالت می‌کشم، زیرا می‌دانستم که او ازدواج کرده است، اما در آن زمان دختر متفاوتی بودم و خیلی عمیق به چیزها فکر نمی کردم».

کارن ادعا می کند که آنها یک رابطه توافقی را آغاز کردند و پنج بار یا بیشتر در ماه ملاقات داشتند. اولین سفر آنها با هم در یک رویداد در دریاچه تاهو در جولای ۲۰۰۶ بود، دقیقا همان جایی که استورمی دنیلز ادعا می کند که با ترامپ رابطه جنسی داشته است. کارن با بالا انداختن ابروهای کاملاً قوس دارش می گوید: «نمی دانم. اگر این اتفاق افتاده است، باید روز قبل از آمدن من یا روز بعد از رفتنم بوده باشد.»

کارن مک دوگال و دونالد ترامپ

کارن رئیس جمهور سابق ایالات متحده را تا زمین های گلف ترامپ در نیوجرسی و کالیفرنیا همراهی کرد و ترامپ اطراف پنت هاوس سه طبقه اش در برج ترامپ در منهتن را به او نشان داد. او همچنین با پسران ترامپ، اریک و دونالد جونیور، و دختر ایوانکا نیز ملاقات کرد و با آنها عکس یادگاری گرفت.

کارن می‌گوید که در طول رابطه‌ی مورد ادعای آن‌ها، مقدمات سفر را خودش انجام می داده است. او توضیح می‌دهد: «من هزینه پروازها و هتل‌ها را پرداخت می کردم و او به صورت نقدی به من بازپرداخت می کرد. به این دلیل بود که هیچ مدرکی وجود نداشته باشد.»

پایان رابطه

کارن مک دوگال و دونالد ترامپ

کارن مک دوگان درباره چگونگی پایان یافتن این رابطه گفت: «این اتفاق از طریق تلفن رخ داد. مادرم دوست نداشت ما با هم باشیم و من آن را بهانه کردم. او گفت:چی؟ اون سگ پیر؟ من عصبانی بودم. به او گفتم مادرم بی احترامی نکن. اشاره کردم که او و مادرم همسن هستند. (مادر کارن، کارول، شش روز از ترامپ بزرگتر است). او خوشحال نبود. او دوست ندارد طرد شود، اما سعی نکرد مرا متقاعد کند که برگردم. تماس تلفنی با شرایط بدی به پایان رسید».

اما در سال ۲۰۱۵، کارن شنید که ترامپ برای ریاست جمهوری نامزد شده و او تبدیل به معشوق سابق نامزد جمهوری خواهان شده است. زمزمه‌های رابطه آنها شروع شد و کارن می‌گوید که توسط National Enquirer، مبلغ ۱۵۰,۰۰۰ دلار به او در پوشش قرارداد کاری پرداخت شد تا داستان رابطه آنها منتشر نشود.

کارن مک دوگال و دونالد ترامپ

کارن می گوید: «واقعاً نمی خواستم داستان منتشر شود. فکر می کردم قراردادم برای کار است و این یک موقعیت برد-برد است.»

کارن نمی‌دانست که این مجله با مایکل کوهن، وکیل وقت ترامپ همکاری می‌کند. دادستان ها در اوایل ماه جاری ترامپ را به پرداخت حق السکوت متهم کردند.

او می گوید از برخی رفتارهای ترامپ در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری گذشته شوکه شده است. او با اشاره به تمسخر خبرنگار معلول، سرژ کوالسکی که توسط ترامپ مسخره شد می گوید: «وقتی او آن روزنامه نگار معلول را مسخره کرد، وحشت کردم».

با این وجود، کارن در انتخابات ۲۰۱۶ به ترامپ رای داد، زیرا او یک جمهوری خواه متعصب است. با این حال مک دوگال می گوید در انتخابات بعدی احتمالا به ران دی سانتیس، فرماندار فعلی فلوریدا و گزینه جوان تر جمهوری خواهان رای خواهد داد.

۱۷ سال از ملاقات کارن و ترامپ در آن مهمانی می گذرد و به نظر می رسد او هرگز نتوانسته از عواقب رابطه با ترامپ فرار کند. او می گوید: «بخش بد این ماجرا این است که کارم را از دست داده‌ام، دوستانم را از دست داده‌ام و نامم به عنوان یک باج‌گیر بر سر زبان ها افتاد. من هیچکدام از این چیزا نیستم. بخش خوب این اتفاقات هم این است که من قوی تر شدم، رشد کردم و به زنی متفاوت تبدیل شدم.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو