عکس و بیوگرافی توماس میلر نوازنده

منبع: عکس نوشته

3

1402/2/30

17:05


در عکس و بیوگرافی توماس میلر نوازنده می توانید با نوازنده معروف آمریکایی توماس میلر و ناگفته های زندگی خصوصی او بیشتر آشنا شوید.

عکس و بیوگرافی توماس میلر نوازنده

در عکس و بیوگرافی توماس میلر نوازنده می توانید با نوازنده معروف آمریکایی توماس میلر و ناگفته های زندگی خصوصی او بیشتر آشنا شوید.

عکس و بیوگرافی توماس میلر نوازنده

توماس میلر معروف به تام ورلین خواننده، نوازنده گیتار و ترانه سرای آمریکایی بود. در اواخر دهه 1970 کار ترانه سرایی خود را آغاز کرد. تام رهبر گروه راک شهر نیویورک “Television” بود.

حقایق فوری

نام جشن تام ورلین
سن 73 ساله
تاریخ تولد 13 دسامبر 1949
جنسیت نر
حرفه گیتاریست، خواننده، خواننده
ملت تولد ایالات متحده آمریکا
ملیت آمریکایی
محل تولد دنویل، نیوجرسی
قومیت آمریکایی-فرانسوی
طالع بینی قوس
دین یهودیت
مدرسه مدرسه سنفورد
وضعیت تأهل متاهل
همسر لیزی مرسیه دسکلوکس
فرزندان مولی و جک
جهت گیری جنسی سر راست
ارزش خالص 3 میلیون دلار
منبع ثروت صنعت موسیقی
ارتفاع 6 فوت 4 اینچ
رنگ مو خاکستری
رنگ چشم قهوه ای روشن
تاریخ مرگ 28 ژانویه 2023
علت مرگ بیماری مختصر
دبیرستان دبیرستان توماس مک کین
کالج / دانشگاه کالج ارسکین

تام ورلین ایج، بیوگرافی

در 13 دسامبر 1949، تام ورلین مورد استقبال والدینش قرار گرفت. او در دنویل، نیوجرسی به دنیا آمد . ملیت تام آمریکایی بود زیرا در ایالات متحده متولد شد. از آنجا که او از پدری فرانسوی و مادری آمریکایی به دنیا آمد، نژاد اخلاقی او آمریکایی-فرانسوی بود.

عکس و بیوگرافی توماس میلر نوازنده

عکس و بیوگرافی توماس میلر نوازنده

تام در یک خانواده یهودی به دنیا آمد و یهودیت می‌کرد. تام و خانواده اش، از جمله یک خواهر بزرگتر، در شش سالگی به ویلمینگتون نقل مکان کردند. او با پیانو شروع کرد اما در مدرسه راهنمایی پس از شنیدن آهنگی از استن گتز به ساکسیفون روی آورد.

تام تحصیلات خود را در دبیرستان توماس مک کین و سپس در مدرسه سنفورد، مدرسه شبانه روزی که در آنجا با نماد پانک ریچارد هل (ریچارد مایرز) آشنا شد، گذراند. بعداً برای ادامه تحصیل به کالج ارسکین رفت.

قد و وزن تام ورلین

تام ورلین در دوران خود یک گیتاریست باحال و خوش تیپ بود. وقتی قدش ایستاد 6 فوت و 4 اینچ قد داشت . هیکلش باریک بود. موهایش با افزایش سن خاکستری شده بود و چشمانش قهوه ای روشن بود.

همسر تام ورلین

به گفته منابع، تام ورلین از سال 1997 با لیزی مرسیه دسکلوکس ازدواج کرده است . آنها با هم دو فرزند دارند: مولی که در سال 1998 به دنیا آمد و جک که در سال 2001 به دنیا آمد. قبل از مرگ تام، خانواده زندگی شادی داشتند.

عکس و بیوگرافی توماس میلر نوازنده

عکس و بیوگرافی توماس میلر نوازنده

پیش از این، پتی اسمیت، موسیقیدان و شاعر، گفته می شد که رابطه عاشقانه ای با ورلین داشته است. آنها پس از ملاقات در صحنه پانک راک نیویورک عاشق شدند. پتی و تام در طول زندگی حرفه ای خود روی پروژه های متعددی با هم کار کردند.

ارزش خالص تام ورلین

تام ورلین خواننده، گیتاریست و ترانه سرای سرشناس با ثروت خالص 3 میلیون دلار در زمان مرگش بود . او این ثروت قابل توجه را از طریق حرفه حرفه ای خود به دست آورد. او اکثریت ثروت خود را از طریق صنعت موسیقی که منبع اصلی درآمد او بود، به دست آورد.

علت مرگ تام ورلین

تام ورلین، خواننده، ترانه سرا و گیتاریست گروه پانک راک تلویزیون، در ۲۸ ژانویه ۲۰۲۳ در شهر نیویورک بر اثر یک بیماری کوتاه درگذشت . او در سن 73 سالگی درگذشت. جسی پاریس اسمیت، همسر سابق ورلین، دختر پتی اسمیت، درگذشت این نوازنده را اعلام کرد. او گفت که گیتاریست “پس از یک بیماری مختصر” درگذشت. جسی پاریس اسمیت در بیانیه‌ای گفت: «من تام را در کودکی ملاقات کردم، مدتی بعد از مرگ پدرم نگذشته بود. من انرژی یک پدر را در او احساس کردم، مردی برای بغل کردن، خندیدن و به اشتراک گذاشتن جوک های شیطانی و تخیل وحشیانه با او. ادای احترام هنرمندان دیگر به ورلن در رسانه های اجتماعی منتشر شده است.

نظرات


تصویری


ویدئو