بهترین سایت های نمایش قیمت دوج کوین و شیبا + تحلیل رایگان

منبع: دلتا پیام

4

1402/2/30

17:48


روز به روز بر تعداد رمزارزها افزوده می‌شود و برای کاربران الزامی است که بتوانند به صورت لحظه‌ای از روند قیمتی رمزارزهای مورد نظر خود مطلع شوند. از جمله این رمزارزها، دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (Shiba) می باشد.

بهترین سایت های نمایش قیمت دوج کوین و شیبا + تحلیل رایگان

روز به روز بر تعداد رمزارزها افزوده می‌شود و برای کاربران الزامی است که بتوانند به صورت لحظه‌ای از روند قیمتی رمزارزهای مورد نظر خود مطلع شوند. از جمله این رمزارزها، دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (Shiba) می باشد.

در این مقاله قصد داریم به معرفی پلتفرم‌هایی بپردازیم که قیمت دوج کوین و شیبا اینو را به صورت لحظه‌ای به همراه تحلیل رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

سایت های برتر برای نمایش قیمت دوج کوین و شیبا اینو

از جمله سایت‌هایی که به صورت لحظه‌ای قیمت دوج کوین و همچنین قیمت شیبا اینو را به همراه تحلیل رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد، سایت‌های Coinmarketcap.com و Traidingview می باشد که در ادامه به معرفی کامل آنها می پردازیم.

  1. سایت Coinmarketcap.com

سایت CoinMarketCap مرجع‌ترین وب‌سایت ردیابی قیمت ارز دیجیتال در جهان برای دارایی‌های رمزنگاری شده در فضای رو به رشد رمزارزها می‌باشد. ماموریت این سایت این است که رمزارزها را در سطح جهانی قابل کشف و کارآمد کند.

وب‌سایت CoinMarketCap که توسط Brandon Chez در ماه May در سال ۲۰۱۳ تاسیس شد، به سرعت رشد کرد و به معتبرترین منبع توسط کاربران، مؤسسات و رسانه‌ها برای مقایسه هزاران دارایی رمزنگاری شده تبدیل شد و معمولاً توسط CNBC، بلومبرگ و سایر رسانه‌های خبری مهم ذکر می‌شود. (حتی دولت ایالات متحده از داده‌های CoinMarketCap برای تحقیق و گزارش استفاده می‌کند!)

در آوریل ۲۰۲۰، CoinMarketCap توسط Binance Capital Mgmt خریداری شد. بایننس (Binance) یک شرکت بلاک‌چین جهانی است که در دسته بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات و کاربران قرار دارد، که دیدگاه مشترکی در مورد دسترسی و اهمیت سیستماتیک ارز دیجیتال برای مردم سراسر جهان دارد.

این وب‌سایت قصد دارد از طریق این خرید، از منابع گسترده شرکت مادر خود برای به دست آوردن داده‌های عمیق‌تر در پروژه‌ها، کاهش عدم تقارن اطلاعات در صنعت رمزارزها و ارائه داده‌های با کیفیت بالاتر به صدها میلیون کاربر خود استفاده کند.

  1. سایت Tradingview.com

وب‌سایت TradingView یک پلتفرم سرمایه‌گذاری نوآورانه توسط گروهی از توسعه‌دهندگان و معامله‌گران با تجربه ساخت نرم افزار معاملاتی است که دیدگاه مشترکی مبنی بر اینکه فناوری تجارت باید برای همه آسان، قدرتمند و در دسترس باشد، دارند.

وب‌سایت TradingView همچنین یک جامعه اجتماعی برای معامله‌گران در راستای تعامل و یادگیری، به اشتراک گذاشتن ایده‌ها و همکاری با یکدیگر برای بهبود مهارت های خود است. این پلتفرم، روشی منحصر به‌فرد و ساده برای اشتراک‌گذاری فوری نمودارهای زنده با ایده‌های تحلیل تکنیکال، معامله‌گران را گرد هم می‌آورد و این اولین قدم برای داشتن یک پلتفرم معاملاتی کامل در یک مرورگر وب است.

منبع: اوکی اکسچنج

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو