دانلود کامل قسمت دوم ۲ سریال دادزن قسمت 2 +قسمت اول 1

منبع: شبونه

3

1402/2/30

23:47


قسمت 2 سریال دادزن را میتوانید در این صفحه دانلود کنید سریالی طنزی که در شبکه نمایش خانگی عرضه میشود و بازیگران شناخته شده ای در آن حضور دارند. قسمت 2 سریال دادزن دانلود با لینک مستقیم سریال دادزن به تهیه‌کنندگی محمد شهبازی و کارگردانی سیامک خواجه‌وند، محصول سال ۱۳۹۹ در شبکه نمایش خانگی می‌باشد. …

قسمت 2 سریال دادزن را میتوانید در این صفحه دانلود کنید سریالی طنزی که در شبکه نمایش خانگی عرضه میشود و بازیگران شناخته شده ای در آن حضور دارند.

دانلود کامل قسمت دوم ۲ سریال دادزن قسمت 2 +قسمت اول 1

قسمت 2 سریال دادزن

دانلود با لینک مستقیم

سریال دادزن به تهیه‌کنندگی محمد شهبازی و کارگردانی سیامک خواجه‌وند، محصول سال ۱۳۹۹ در شبکه نمایش خانگی می‌باشد. این مجموعه نخستین سریال ساخته شده توسط سیامک خواجه‌وند می‌باشد که قرار بود در پاییز ۹۹ منتشر شود اما برای 1402 برنامه ریزی شد.

دانلود کامل قسمت دوم ۲ سریال دادزن قسمت 2 +قسمت اول 1

قسمت اول سریال دادزن

دانلود با لینک مستقیم

خلاصه داستان

دودزن داستانی دادزن را روایت می کند و به زندگی مرد جوانی می پردازد که به دنبال موفقیت در زندگی خود است و چندین شغل را انتخاب کرده و هر کدام را به دلیل دوست نداشتن آن رها کرده است تا اینکه از راه رسید. یک کار جدید در راه است و چیزی نیست جز پیگیری!!! او پس از ورود به این شغل وارد چالش ها و مشکلات جدیدی در زندگی اش می شود و در واقع داستان دودزن برگرفته از بطن جامعه است و برخلاف غلات ترویج اشرافیت پیش می رود.

اسامی بازیگران

بهرنگ علوی، نسرین مقانلو، علیرضا خمسه، رضا فیاضی، خاطره حاتمی، علیرام نورایی، امیر کربلایی‌زاده، نفیسه روشن، محمدرضا رهبری، مریم قجر، علیرضا مهران، افشین سنگ‌چاپ، پروین ملکی، سیروس سپهری، بهنوش بختیاریو بازیگر نوجوان؛ آریا شهبازی از بازیگران سریال طنز دادزن هستند.

«محمد شهبازی» تهیه‌کننده سریال «دادزن» گفت: تصویربرداری این سریال در لوکیشن‌هایی در تهران در حال انجام است و به احتمال فراوان با شروع فصل پاییز اولین قسمت از این سریال روانه بازار می‌شود.

وی ادامه داد: قصه سریال دربارهٔ جوانی است که شغل‌های مختلفی دارد و در نهایت به شغل دادزنی می‌رسد و در این مسیر با پیچیدگی‌ها و مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند. داستان ما از بطن جامعه گرفته شده‌است و قصد ندارد مروج اشرافی گری باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو